Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutta Chrono Triggeriä Cubelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -freezer-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-freezer-

New Member
Uutta Chrono Triggeriä Cubelle?

Täällä on uutinen!

SNES Chronon ystäville tämä on varmasti mieluinen juttu. Itse en kylläkään SNES:llä päässyt testaamaan...

Linkki ei toimi, mutta jos kyseessä on se 3-D remake, niin se on fanien tekemä peli PC:lle..ja TÄMÄ on varmaa tietoa.

EDIT: Nyt linkki toimiikin... :)
Mutta olin oikeassa...Tai onhan se cubelle, mutta siihen tarvitsee joitakin lisätavaroita tai jotakin, että sen saisi cubeen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Not bad for a demo 25% complete!

Since this is currently an independent project completely unaffiliated with Square Enix, console versions of the Chrono Trigger Resurrection demo will only be available to official developers with access to GameCube or Xbox development kits.

:o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wormfed
Not bad for a demo 25% complete!

Since this is currently an independent project completely unaffiliated with Square Enix, console versions of the Chrono Trigger Resurrection demo will only be available to official developers with access to GameCube or Xbox development kits.

:o

Ohhoh, niinpäs olikin..
Luin näköjään väärin.

Se ei ollutkaan mikään oikea peli. Hetken jo kerkesin luulla, kaiken tämän uuden Zelda pommin jälkeen tämä olisi ollut jo liian hyvää ollakseen totta. Sillä minun mielestäni Chrono Trigger on yksi maailman parhaista peleistä.

Ei olisi kyllä paha jos Square saisi tästä inspiraation vääntää sitä uutta Chronoa, jos se ei ole jo tekeillä jossain salapajassa.

No huh, moneskohan kerta tämäkin on kun joku ryhmä koittaa tehdä Chrono Triggeristä remakea.

Mutta jos tälläinen todella joskus valmistuu niin sehän ei ole muuta kuin absoluuttista posiitivisuutta ja plussaa, kyseessä on sen verran hyvä peli! Toivottavasti saavat pelin valmiiksi, vaikka sitten yhteistyössä Square-Enixin kanssa jos ei muuten ;)

Ylös Bottom