Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutta FIFA-peliä pukkaa..

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
Uskoisin, että tämä Nintendorksista kylmäverisesti copypastetettu uutinen kertoo kaiken tarpeellisen:

In a move that's sure to please FIFA 2002 owners everywhere (all three of you), EA has announced 2002 FIFA World Cup, set to be released in April. Note that this is five months after the release of FIFA 2002. 2002 FIFA World Cup will notably feature a World Cup mode that was conspicuously absent in its predecessor, as well as small improvements that only English soccer fans could see but they're too busy rioting and drinking to notice. An EA Sports spokesman had no doubts that the game will attract interest: "Hastily thrown together sequels are the norm these days. I mean, did you see how many gullible suckers went to see Scary Movie 2? The market is rife with opportunities of making a quick buck, and its hard enough to pay our prostitutes weekly." Stay tuned for more information, when we reveal the official World Cup mascot (hint: it's not that little smiling toy monkey with the clashing cymbals and little Chinese hat that claps when you wind it up, cause those damn World Cup officials rejected my mascot idea).

--

Vakavasti puhuen, EA tekee sen taas..

- Esa

Hohhoijaa... Kyllähän tämä alkaa vähän ärsyttämään, että EA pukkaa koko ajan uutta hiukan päivitettyä versioita peleistään. Jos minulta kysytään, niin ne saisi lopettaa kokonaan, jollei jotain todella suuria uudistuksia ja ideoita peleihin tule. Tietenkin jos ei omista yhtään aiempia versioita, niin kyllähän näistä viihdettä saa, mutta itse suosin enemmän Konamin futispelejä, kuin EA:n. Vaikka en erityisesti urheilupeleistä pidäkkään.

Konamin futispelit ja Segan koripallo-, amerikkalainen jalkapallo- ja lätkäpelit ovat paljon parempia vaihtoehtoja EA:n tekeleille.

No onneksi me saamme julkaisuun mennessä sentään yhden kunnollisen jalkapallopelin joka sattuu olemaan ainoa sarja joka minua edes innostaa pelaamaan jalkapalloa pelikoneella eli ISS

Ylös Bottom