Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uzebox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ISODee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uzebox

Retrohenkisenä ihmisenä Uzebox kyllä itseänikin kiinnostaisi, mutta pahoin pelkään että kapistus jää joko lapsenkenkiinsä tai tasolle, missä se kiinnostaa lähinnä hardware-nikkareita. Eihän siinäkään mitään vikaa ole, mutta itse ainakin laitteen hankkisin (enkä minä sitä itse osaisi edes rakentaa) vain sen pelien takia, joita tällä hetkellä Uzeboxille on yksi ja sekin Tetris-klooni.

Laitteen viralliset foorumit ovatkin tällä hetkellä hardwaren virittelemisestä innostuneiden ihmisten temmellyskenttä, saa nähdä innostuvatko ohjelmoijat laitteesta yhtään, kunhan se on saatu "valmiiksi".

Näinhän se on että kapistus on vähän lapsenkengissä. Muistaakseeni liikkuvaa ruutua ei saa toimimaan jne... mutta hauskahan tuommonen olisi tehdä ja ei kyllä kauhean kalliiksi tulisi. Kun tässä ite joudan alkaa rakentelee niin voin kyllä kertoa millanen on tehä... Kaveri jonka kanssa tehään on onneksi sähkömies niin se ymmärtää tuosta hardwaresta paremmin.

Myös vähän samantapainen projekti on HYDRA ja senkin tämänhetkiset pelit ovat enimmäkseen wanhojen pelien (Donkey Kong, Frogger, Tetris, jne) uudelleenlämmittelyjä.

Muttajoo, jos rupeat Uzeboxia rakentamaan niin kerro ihmeessä miten sujuu.

Ylös Bottom