Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: Amped, V-Rally 3 ja Champ Man 02/03

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zippo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zippo

New Member
Eli vaihdetaan nämä kolme. Eniten kiinnostaa hyvät moninpelit, hauskanpito + urheilupelit. Voin laittaa kaksi peliä uudempaan.

Tälläiset kiinnostaa: ToeJam & Earl 3, Fuzion Frenzy, NFL, Top Spin, SW: KotoR...
Ei kiinnosta: Ralli/formula- ajopelit, Tappelumäiskeet...

Pelit ovat PAL- versioita, ohjekirjat mukana, eli toivon samaa vaihdossa. Ampedissa on PS2- kuoret, sillä vanha omistaja lähetti pelin sellaisessa. Minua ei haitannut, toivon ettei teitäkään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eikö ketään kiinnosta?

Jos se jotenkin johtuu Ampedista, niin mä selvitän asian uudelleen. Mun Ampedissa se peli on PAL-versio, ohjekirja löytyy, mutta pelin kannet ovat vaan PS2- pelin kuoret. Ei siinä muuta erikoista olekaan. Sain Ampedin vaihdossa kauan sitten ja siinä yhteydessä se tuli PS2:n pelin kuorissa. Mua ei haitannut silloin, mutta kohta minua haittaa jos ette kuorien perusteella halua peliä.

Suostun vaihtamaan pelini näihin, heti: Kung Fu Chaos, ToeJam ja Earl 3, Fuzion Frenzy...

Sitten voin laittaa monta peliä näihin: SW: Kotor, Top Spin, +uusiin peleihin.

Koittakaa nyt...

Hei! Vielä amped ja manager jäljellä.
Esim. jos joltain löytyisi Fuzion Frenzy, niin vaihtaisin Ampedin siihen. Manager voisi mennä vaikka TS2:een.

Tai laitan molemmat pelit yhteen ja se yksi voisi olla: ToeJam & Earl 3 tai Kung Fu Chaos tai Burnout 2 tai... Kokeilkaa jotain.

Ylös Bottom