Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: Hyviä pelejä

KFinnberg

New Member
Vaihdetaan tai myydään xboxin PAL-pelejä.
Kunto arvio arvioi pelin kuntoa kokonaisuutena (levy, ohjekirja, kotelo ym.). Arvot ovat 1=erittäin huono ->(parempi) -> 10=Kuin uusi.
esim. Peli(6) etc.

---------------------------------------
Metal Gear Solid 2:Substance (6-7)
Rallisport Challenge(7)
Brute Force(9)
Ghost Recon: Island Thunder(9)
Phantasy Star online(9)

Tarjouksia ja vaihtotarjouksia otetaan vastaan foorumilla ja s.postissa: KFinnberg@jippii.fi

Vain hyväkuntoiset pelit käyvät vaihdossa!!
 
Nah...ei kiitos. En kauheena perusta noista urheilupeleistä. Viimeksi pelannu NHL:ää vuonna 96 ja se riittää ;) Tarjoa jotain muuta mielekiintoista. Etenkin roolipelit kiinnostaa! Ja voin huomauttaa että myös Gamecuben pelejä voi ehdottaa.
 
No ton Soffin oon pelannu PC:llä läpi joten se ei kiinnosta... Ja blinxi ei nyt kauheena nappaa ;) mutta edelleen roolipelitarjoukset rulettaa. BTW: Metal Geari on menny!

Ja tohon Phantasy Star Onlineen tulee mukana tietysti 2 kk ilmaista peliaikaa, mikäli sitä ei oo samalta gamertagilta aiemmin pelattu.. eli siis 2 kk ilmasta peliaikaa!
 
Miten ois Gr:It morrowindiin?(ei ohjekirjaa eikä karttaa) voin maksaa väliä.
 
Hmm...

Morrowindin oon pelannu läpi ja mun pikkuveli omistaa sen, ja en kyllä muutenkaan vaihda pelejä joista puuttu jotain, niinkin oleellista kuin ohjekirja ym.

Hitmanin oon kans pelannu läpi. Eli se ei kiinnosta.
Shenmuekin on pikkuveljellä ollu ja ei nappaa.

Tässä muutama peli jota voi ehdottaa:
-------------------------------------------------
Ghost Recon (se tavallinen)
Splinter's Cell (oon kyllä tonki pelannu, mutta oli ihan hyvä peli niin mahd. ton voisin vaihtaa johonki.)
Mahd. Enclave kiinnostais.

-------------------------------------------------
Gamecuben peleistä mm. Pikmin kiinnostais (vaihto johonki vanhempaan peliin!, esim. Rallisport)
Ikaruga vois kans kiinnostaa.

Mutta tosiaan laittakaa niitä suoria ostotarjouksia s.postiini!

PS:Ehdottomasti mieluiten vaihtaisin noita pelejäni johonkin toisiin peleihin, mutta voi laittaa suoraa tarjousta s.postiin.
 
Eikö ketään muuten toi Phantasy Star Online kiinnosta? Mainio peli, pelannu vaan itteni niin puhki että huh.

Se on todella huipussa kunnossa!
 
Ghost Recon meni justiinsa! Eli se ei oo enää vaihdossa/myynnissä!

Joo voin vaihtaa Splinteriin ton Rallisportin. Pistä mailia asiasta niin keskustellaan lisää!

Osoite: KFinnberg@jippii.fi
 
Pelejä menny...

Eli toi Rallisport Challengekin on nyt sitten menny. Jälejellä vielä huippukuntoiset: Brute Force ja Phantasy Star Online. Elikäs vaihtotarjouksia otetaan vielä vastaan.
 
Joo ropejen ystävät koittakaapa rohkeasti PSO:ta.
Saatatte huomata muutaman tunnin päästä olevanne elämänne kovimmassa pelikoukussa.
 
Nyt on kiire mikäli mahdollisesti mielii Phantasyn saamaan! Pian näet menee sekin ellei huipputarjousta ilmene!
 
Moooi!!kiireinen

Nii Haluaisin vaihtaa ton phantasy star onlinen mulla ois tämmösiä:
Splinter Cell
Morrorwond
NBA Streer Vol.2
Rallysport challende&Ambed
Ois kiire saada toi pso!!!
Soita tai mailaa tai lähetä privana!!!!
Gsm:040-7528921
Maili:dog-man@jippii.fi
 
Ylös Bottom