T tr New Member 18.05.2002 #1 Elikkäs uudenveroinen RC vaihdettaisiin poies. Vaihdossa kiinnostaisi esim. THPS3, Oddworld tai Max Payne. i80652@uwasa.fi
Elikkäs uudenveroinen RC vaihdettaisiin poies. Vaihdossa kiinnostaisi esim. THPS3, Oddworld tai Max Payne. i80652@uwasa.fi
T tr New Member 26.05.2002 #2 Luulin, että joutuisin juoksemaan postille jalka kolmantena päänä. Olin väärässä. Valtoimenaan velloo ihmetys: Eikö muuta ole tarjota kuin Mad Dash Racingia? Vaihdossa kiinnostaisi myös esim. nämä EA:n urheilutoimintapelit.
Luulin, että joutuisin juoksemaan postille jalka kolmantena päänä. Olin väärässä. Valtoimenaan velloo ihmetys: Eikö muuta ole tarjota kuin Mad Dash Racingia? Vaihdossa kiinnostaisi myös esim. nämä EA:n urheilutoimintapelit.
T tr New Member 31.05.2002 #4 Kiitos tarjouksesta Chip, mutta Wreckless oli jo minulla viikonpäivät lainassa, joten en sitä enää omistukseeni palavasti halaja.
Kiitos tarjouksesta Chip, mutta Wreckless oli jo minulla viikonpäivät lainassa, joten en sitä enää omistukseeni palavasti halaja.