Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-Rally 3 hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TsR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Nelinpeli vois olla aika herkku mutta kyllä kunnon kaksinpelikin riittää, mukana on varmaan myös vuorotellen kaksinpeli kuten V-Rally2:ssa..

Ketä oikeasti kiinnostaa pelata autopeliä 4-pelaajan splitscreenissä. Ei minua ainakaan. FPS:issä se vielä menettelee, mutta autopeleissä se ei toimi, ellei kyseessä ole MarioKart.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Ketä oikeasti kiinnostaa pelata autopeliä 4-pelaajan splitscreenissä. Ei minua ainakaan. FPS:issä se vielä menettelee, mutta autopeleissä se ei toimi, ellei kyseessä ole MarioKart.

Joo, ei se hääviä ole. Mut vuorotellen neljän pelaajan kesken, se on paaaljon messevämpää. Eikä haittaa jos on vähän eritasoisia pelaajia, kun vain on eri tehoisia autoja on tarjolla. Kyllä sitä V-rally 2:sta tuli tahkottua monet illat tälleen.

Tottahan se on, mutta neljän pelaajan iLink olisi jo toinen juttu. Harmi vaan, kun en kovin montaa PS2:n omistajaa tunne, enkä yhtään joka aikoo ostaa V-Rally 3:n minun lisäksi. Eli, ei sen puute sittenkään haittaa.

Onneksi on edes kaksinpeli, toivottaasti on vielä hyvin toteutettu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Tottahan se on, mutta neljän pelaajan iLink olisi jo toinen
juttu. Harmi vaan, kun en kovin montaa PS2:n omistajaa tunne, enkä yhtään joka aikoo ostaa V-Rally 3:n minun lisäksi. Eli, ei sen puute sittenkään haittaa.

iLinkillä se olisi jo aivan eri asia. Ikäväkyllä iLink on todella alikäytetty. GT3:ssakin se on kahdestaan pelatessa aika tylsää, kun koneen autojakaan ei ole. Turha ostos ainakin tähän asti ollut.

iLinkillä se olisi jo aivan eri asia. Ikäväkyllä iLink on todella alikäytetty. GT3:ssakin se on kahdestaan pelatessa aika tylsää, kun koneen autojakaan ei ole. Turha ostos ainakin tähän asti ollut.

Juu, pitäisi olla kuusi pelaajaa pelaamassa, sitten voisi olla todella hyvä. Onneksi GT4:ssä on nettipeli, ei haittaa vaikka kaverilla ei olekaan PS2:ta, tai GT3:a

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Peli on jo myynnissä VPD:ssä. Tilasin juuri oman yksilön.
Hintaa oli muistaakseni 59 euroa.

Ai se on tullu jo! :eek: Kaikki ketkä ton on jo hommannu ni pistäkääpä vaa kommenttii tulee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador

Ai se on tullu jo! :eek: Kaikki ketkä ton on jo hommannu ni pistäkääpä vaa kommenttii tulee.

Siis ilmeisesti vasta VPD myy peliä. Niillähän on eri maahantuoja, joten saavat julkaista pelit milloin haluavat. Virallinen julkaisu on kuitenkin edelleen se 20.6.

Itse tilasin pelin, joten todennäköisesti se tulee tiistaiksi. Luonnollisesti kommentoin heti millainen peli on. Toivottavasti jotkut kuitenkin omistavat jo pelin ja antavat palautetta jo ennen sitä.

Juu itsekin huomasin juuri kun kävin vpd:n sivuilla että pelihän on jo myynnissä, taidan käydä heti huomen aamulla hakemassa, että pienet kommentit voin heittää peliä kokeiltua..

Ylös Bottom