Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-rally3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toniharsia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

toniharsia

Guest
Kertokaahan mikä ohjain käy V-Rally 3:seen!! ..ja kannattaako semmosta ostaa?? Kiitos!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No mutta NESin ohjain ei käy V-Rally 3:een.
Paitsi jos on adapteri, enkä usko että tässä tilanteessa toniharsialta sellaista löytyy.
Ja se tekee dualshockista hyvän ohjaimen? ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toniharsia
Kertokaahan mikä ohjain käy V-Rally 3:seen!! ..ja kannattaako semmosta ostaa?? Kiitos!

Tästä kyssäristä tuli mieleen, toimiiko Logitech Driving Force -ratti kunnolla V-Rally 3:ssa?!?

Ettei vaan olisi samanlaisia ongelmia kuin GT3:ssa vaihteiden kanssa? Rattiahan myydään kyseisen pelin ohessa...

Ettei vaan olisi samanlaisia ongelmia kuin GT3:ssa vaihteiden kanssa?
GT3sessa ongelma johtui pelistä, ei ratista.
Joka tapauksessa Driving Force on V-Rally 3sen ohjekirjan mukaan ainoa virallisesti tuettu ratti, joten se toimii kaikista rateista luultavasti parhaiten.

Lisää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
GT3sessa ongelma johtui pelistä, ei ratista.
Joka tapauksessa Driving Force on V-Rally 3sen ohjekirjan mukaan ainoa virallisesti tuettu ratti, joten se toimii kaikista rateista luultavasti parhaiten.

Tuli muuten mieleen tiedätkö, tai tietääkö joku, toimiiko vaihteet kunnolla sen alkuperäisen (GT3 aikoja sitten mukana tulleen) Logitechin ratin kanssa. Eikö se ollut GT Force tai jotain...? Ihme moka tuollainen pelin koodissa.

Tuli muuten mieleen tiedätkö, tai tietääkö joku, toimiiko vaihteet kunnolla sen alkuperäisen (GT3 aikoja sitten mukana tulleen) Logitechin ratin kanssa. Eikö se ollut GT Force tai jotain...? Ihme moka tuollainen pelin koodissa.
Mä olen kuullut, että koko V-rally ei toimi sen GT Forcen kanssa, koska siinä on liian vähän niitä nappeja ja dualshockia ei voi kai V-rallyssä käyttää ratin kans samaan aikaan. Joten mun käsittääkseni GT Forcella ei voi pelata V-rallya vaan ainoastaan Logitechin Driving Forcella.

Juukato...

Mä olen kuullut, että koko V-rally ei toimi sen GT Forcen kanssa, koska siinä on liian vähän niitä nappeja ja dualshockia ei voi kai V-rallyssä käyttää ratin kans samaan aikaan. Joten mun käsittääkseni GT Forcella ei voi pelata V-rallya vaan ainoastaan Logitechin Driving Forcella.

Mitäs toimiiko GT Force oikein GT3:ssa, tätä vähänniinkuin hain...

Entä MOMO Force, sehän on myös Logitechin ratti, mitähän sen yhteensopivuus tulevissa peleissä? Esim. CilinColin3 ja veeärsee2.

Tekisi mieli ostaa se, mutta kun maksaa niin tuhottomasti.

Re: Juukato...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eejapar
Mitäs toimiiko GT Force oikein GT3:ssa, tätä vähänniinkuin hain...

Entä MOMO Force, sehän on myös Logitechin ratti, mitähän sen yhteensopivuus tulevissa peleissä? Esim. CilinColin3 ja veeärsee2.

Tekisi mieli ostaa se, mutta kun maksaa niin tuhottomasti.

MOMO ei toimi V-rally 3:ssa, mutta hyvin todennäköisesti toimii kilinkolinissa ja veeärsee 2:ssa.
Ei tuo hinta minun mielestä enää paha ole alk.145.
Hinta/laatu suhteessa se on ainakin ykkönen.

GT3sessa ei kai mikään ratti toimi täysin oikein vaihteiden osalta. Tämä vika on GT3sen koodissa.

Tulipa tuossa testailtua MOMOa manuaalivaihteiden osalta kun on tullut aina pelattua automaatilla.
GT3:ssa toimii täydellisesti ja testasin myös WRC:tä jossa myös toimi manuaalivaihteet.

Jaahas.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Tulipa tuossa testailtua MOMOa manuaalivaihteiden osalta kun on tullut aina pelattua automaatilla.
GT3:ssa toimii täydellisesti ja testasin myös WRC:tä jossa myös toimi manuaalivaihteet.

No perkele. Pitää varmaan testata CMR3 ensin (kunhan se tänne ehtii) ja viedä DF takaisin kauppaan jos se pelitä. Ja ottaa ilmeisesti MOMO tilalle. Saapa nähdä.

Ylös Bottom