Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trioforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trioforce

New Member
tietääkö kukaan, onko suomessa mitään nettiliikettä, joka myisi nintendo- aiheisia vaatteita tai muita tavaroita?

tämä kysymys ei välttämättä kuulu tänne, mutta kun en oikeen muutakaan paikkaa hoksannu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trioforce
tämä kysymys ei välttämättä kuulu tänne, mutta kun en oikeen muutakaan paikkaa hoksannu...

Oliskohan "Asiaton keskustelu ja palaute"- osio ollu hyvä? Siellä voi tulla enemmän vastauksiakin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Huh huh, kylläpä tyyppi osaa näyttää juntilta :p
Mun mielestä näyttää erittäin tyylikkäältä. Toi mulletti kruunaa koko komeuden.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mun mielestä näyttää erittäin tyylikkäältä. Toi mulletti kruunaa koko komeuden.
Samaa mieltä! Kasarihan on jälleen muotia. Katsokaa esimerkiksi sällin kenkiä: aidot Converset eivät todellakaan ole kovin edulliset.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Kyllä taas näkee mikä on nintskan kohdeyleisö... Hitto en ole kyllä päivääkään katunut äskettäis ostamaani X-Boxia!
Juu-u. Onhan niitä XBOX-vaatteitakin. Kelpaisivatko esimerkiksi XBOX-kengät :p ?
Kliketi-klik!

Sorry menee offtopiciksi mutta on pakko kommentoida. Kattelin tossa tuon nesretro.com/shiten osaston läpi ja en ole kyllä pitkään aikaan saanut niin hyviä nauruja kun nyt. Duunikaverit vähän ihmettelee kun meitsi nauraa vedet silmillä.

Esim tuo Gun Smoken peliohjeiden suomennos on aivan huippu. ...niin ja BTW, meitsi oli noissa '92 kisoissa. Olin hesan finaalissa mutta kappas kun koneeni kilahti niin enpäs saanutkaan yrittäää uusiksi ja täten olin vaan hesan neljäs enkä päässyt sm-finaaliin. Eihän kukaan teistä tätä usko mutta olin ennen kilahtamista täysin ylivoimaisesti johdossa. Pelinä oli SMB3.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Duunikaverit vähän ihmettelee kun meitsi nauraa vedet silmillä.

Esim tuo Gun Smoken peliohjeiden suomennos on aivan huippu. ...

Niinpä, aivan uskomatonta - RUUDINSAVU!

"PELIVIHJEET

HEVONEN - Se on kätkettynä tynnyriin pelijaksossa 1. Tynnyriin voi myös olla kätkettynä ylimääräinen mies. Hevonen kestää useita vihollisen osumia. Kun se alkaa vilkkua, 1 osuma lisää tappaa sen.

Hevosen voi ostaa myös kauppapuodista."

"ASEET, JOITA VOIT OSTAA KAUPPAPUODISTA

3.Magnum. Tehokas sitkeää vihollista vastaan. Yksi laukaus voi surmata jopa Laukojan."

"VIHOLLISEN POMOT

Jakso 5: Läski!"

"VIHOLLISET

Kelmit
Intiaanikonnat
Dynymies
Puukottaja
Laukoja
Salakyttä
Lohkareet - Koeta välttää niitä, ne satuttavat pahasti (Jakso 4)
Pyssymies
Intiaani (jousi)
Intiaani (tulensylkijä)
Intiaani (kirves)"

Ylös Bottom