Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vahvistimen tilaaminen Saksasta (mediacheckpoint.de)

dppedro

Member
Ajattelin tilata Yamahan-530 vahvarin Saksasta. Onko teillä kokemusta Mediacheckpointista tilaamisesta. Hehän toimittavat laitteen kotiin asti ja maksu tapahtuu käteisellä. Mutta kysymyksiä herättää että onko laitteissa englannin kielisiä manuaaleja ja miten kalliiksi tulee takuun avulla vaihdetta laite. Siis laitehan pitää itse lähettä Saksaan, mutta voiko Yamahan maahantuoja vaihtaa laitetta?
 
Tilasin viime syyskuussa Mediacheckpointista Sonyn STR-DB870 merkkisen vahvarin ja kaikki sujui täysin ongelmitta eli laite tuli kotiovelle noin viikon kuluttua tilauksesta ja maksu suoritettiin käteisellä UPS:n miehelle. Manuskat oli englanniksi ja tuo takuupuoli toimii ainakin Sonylla siten, että jos laite hajoaa niin sen voi toimittaa maahantuojalle eikä sitä tarvitse alkaa lähettämään Saksaan asti. Yamahasta minulla ei ole tarkempaa tietoa, kannattaa varmaan soittaa Yamahan maahantuojalle ja tiedustella asiaa.
 
Tuohon viikon toimitusaikaan kannattaa suhtautua pienellä varauksella... Kaveri tilasi kyseisestä firmasta CD/MP3-soittimen, mutta tilausvahvistuksen saapuminen kesti 2 viikkoa ja paketin saapuminen toiset vastaavat.
Takuun pitäisi toimia kaikissa valtuuteissa huoltopisteissä kuittia vastaan, vaikka vahvistin olisikin Saksasta. Ainakin yleensä se toimii näin...:D
 
Kyllä Suomestakin saa halvalla ja ennenkaikkea turvallisemmin, jos vaan tietää oikeat tyypit ja paikat, joista ostaa. Itse ostin äskettäin Suomesta (eräästä dvd-elokuvia ym. myyvästä nettikaupasta, nimeä en voi valitettavasti paljastaa) Onkyo TX-SR600:n 565 eurolla toimituskuluineen. Mediacheckpointissakin tuo maksaa 599 + 50 toimituskulut. Suomen toiseksi halvin hinta on 697 Hifi Krugista toimituskuluineen. Kyllä noissa halvalta kuulostavissakin hinnoissa on ilmaa sen verran, että joskus voi saada erittäinkin halvalla ja läheltä, jos vaan viitsii vähän etsiä.
 
Ylös Bottom