V Valaskala New Member 17.02.2004 #1 Seuraavat pelit olisivat vaihtoa vailla: Hunter: The Reckoning Dead Or Alive Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Rallysport Challenge
Seuraavat pelit olisivat vaihtoa vailla: Hunter: The Reckoning Dead Or Alive Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Rallysport Challenge
J Jar80 New Member 18.02.2004 #2 Vaihdatko tuon rallysport challengen Mike Tyson Heavyweigth boxing peliin.
P Paavi KonsoliFIN Alumni 18.02.2004 #3 Return to Castle Wolfenstein --------> Splinter Cell tahi se ikiwanha Sega-bundle
V Valaskala New Member 18.02.2004 #4 Sorry, nyrkkeilypelit eivät oikein minua kiinnosta. Splinter ja Sega-bundle minulla jo on kokoelmissani Tarjouksia otetaan vastaan
Sorry, nyrkkeilypelit eivät oikein minua kiinnosta. Splinter ja Sega-bundle minulla jo on kokoelmissani Tarjouksia otetaan vastaan
A Arcane Active Member 22.02.2004 #6 Paljonko pyydät Wolfensteinista? Mistä kyseinen tuote pitäisi hakea/ onnistuuko postiennakolla? Olen kaverin asialla.
Paljonko pyydät Wolfensteinista? Mistä kyseinen tuote pitäisi hakea/ onnistuuko postiennakolla? Olen kaverin asialla.
V Valaskala New Member 22.02.2004 #7 Lähetin privaa Juu ja unohdin mainita tuosta hausta. Se onnistuu Kajaanista, jos sattuu näin pohjoisessa asustamaan.
Lähetin privaa Juu ja unohdin mainita tuosta hausta. Se onnistuu Kajaanista, jos sattuu näin pohjoisessa asustamaan.
V Valaskala New Member 24.02.2004 #8 Kaikki alussa mainitut pelit ovat edelleen vaihdossa/myynnissä. Tehkää vaihto/ostotarjouksenne
V Valaskala New Member 10.03.2004 #10 Hunter: The Reckoning Dead Or Alive Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Rallysport Challenge Freedom Fighters MotoGP 2 Nämä ovat myytävänä / vaihdettavana edelleenkin
Hunter: The Reckoning Dead Or Alive Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Rallysport Challenge Freedom Fighters MotoGP 2 Nämä ovat myytävänä / vaihdettavana edelleenkin
V Valaskala New Member 11.03.2004 #12 Kiitos tarjouksesta, mutta valitettavasti minun täytyy antaa kieltävä vastaus. Olen pelaillut GR:t läpipuhki.
Kiitos tarjouksesta, mutta valitettavasti minun täytyy antaa kieltävä vastaus. Olen pelaillut GR:t läpipuhki.
M maolpa New Member 11.03.2004 #13 Mihin hintaan mahtaisi motogp2 vaihtaa kotia? Auttaisiko nhl2k3 summan pienentämisessä?
V Valaskala New Member 11.03.2004 #14 Pistä tarjous tulemaan, niin katsotaan millaiseen kompromissiin päästään. Valitettavasti en ole kiinnostunut jääkiekkopeleistä tällä hetkellä.
Pistä tarjous tulemaan, niin katsotaan millaiseen kompromissiin päästään. Valitettavasti en ole kiinnostunut jääkiekkopeleistä tällä hetkellä.
V Valaskala New Member 11.03.2004 #16 TS2 ---------> Freedom Fighters tai joku muu? Klikkaa laajentaaksesi... Sori, mutta olen pelannut Timesplitters 2:n läpi puhki pleikkariaikoinani. Jos sinulta löytyy muuta taikka haluat ostaa jotain, niin ehdota ihmeessä
TS2 ---------> Freedom Fighters tai joku muu? Klikkaa laajentaaksesi... Sori, mutta olen pelannut Timesplitters 2:n läpi puhki pleikkariaikoinani. Jos sinulta löytyy muuta taikka haluat ostaa jotain, niin ehdota ihmeessä