Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaihdetaan Xbox->PS2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuso_Alm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juuso_Alm

New Member
Kiinnostaisiko vaihtaa PS2:sesi Xbox-pakettiin? mukaan tulisi:
-Xbox
-3 ohjainta
-DVD-kit
-3 peliä:
-Halo(Valittiin parhaaksi konsolipeliksi 2002)
-Morrowind(Laajin koskaan tehty roolipeli. Mahtava!)
-Dead Or Alive 3(Kympin grafiikalla varustettu kaikkien aikojen kaunein taistelupeli!)
+ 2 Demolevyä

PS2 paketissa täytyisi olla:
-2 ohjainta
-Muistikortti
-peleissä ainakin GTA Vice City
-(DVD Kaukosäädin?)

Annan Xboxille toimintatakuun 1kk
Vaihto suoritetaan postin kautta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Miksi oi miksi jotku vaihtaa xboxin pleikkariin? onhan se kaikkien oma asia mutta musta xbox on nyt ja ps2 oli ennen.
Miksi oi miksi jotku aloittavat konsolisotimisen siemeniä kylvämään alueelle, jonne jyväset eivät kuulu? Mitä veikkaat Halonhakkaaja PS2:n omistajien sinulle kohta kommentoivan?

Ennaltaehkäisevänä ilmoituksena siis sanottakoon että Osto/Myynti/Vaihto-palsta toimii vain nimensä mukaiseen tarkoitukseen, ei ylimääräiseen jutustelun saati provosoivien kommenttien kasvualustana. Pahaa et tuolla varmaankaan tarkoittanut, enkä minä tällä postauksella liioin, mutta pidetään tämä foorumipuoli puhtaana kommentoinneista joilla on ikävä taipumus kasvaa itseään isommaksi.

Juuso_Alm saa toki tarinoida tämän mystisen myyntitapahtuman motiiveja niin halutessaan. ;)

Kuten Corca sanoi niin tän paikan tarkoitus ei ole tapella jostain konsoleista. Sitäpaitti jokaisella on oma mielipiteensä konsoleiden suhteen, olen päässyt hyvin sopuun kaikkien konsoleiden kanssa.

Voin kyllä vastata ihan rehellisesti... Omasta mielestäni PS2:sen pelivalikoima on minulle antoisampi kuin Xboxin, toki täytyy myöntää, että olen nauttinut Halon ja morrowindin parissa lukemattomia tunteja, mutta tällähetkellä tekee mieli saada jotakin minulle uutta, joten PS2 ja Vice City. myöhemmin sitten kattoo innostunko taas vaihtopuuhiin:)(ehkä sitten kun Halo 2 julkaistaan). toivottavasti sait vastauksen kysymykseesi.

itsekin hankin boxin vaan jotta saisi kokemusta muistakin konsoleista kuin ps2:sesta, jotta voi tapella oikein kunnolla kumpi on parempi, ps2 vai xbox? :D

Ylös Bottom