Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Paolo sanoi:
Pläh, tänään vein boxin ja piti laittaa päälle vielä melkein parikymmentä peliä ja siltikin kovan tinkaamisen jälkeen maksella reilut 130... No, tulis ny ees pian se 16. päivä... :(

Nyt en ymmärrä, siis olit kuitenkin sen varausmaksun maksanut jo ennemmin? Ei ainakaan minulle mitään sanottu varausmaksua maksaessani että paketti pitäisi sinne ennakkoon raahata tai muuten sopimus jälleen muuttuu.. Eikös sen voi sinne viedä samalla kertaa kun hakee uuden siis tässä tapauksessa 16. päivä, tähän käsitykseen ainakin minä jäin kun siellä kävin.

Paolo sanoi:
Pläh, tänään vein boxin ja piti laittaa päälle vielä melkein parikymmentä peliä ja siltikin kovan tinkaamisen jälkeen maksella reilut 130... No, tulis ny ees pian se 16. päivä... :(

Muistitko mainita varauksestasi? Koska kun itse kävin tänään kysymässä tarjouksesta niin se sano että oli vain ennakkotilaajille ja sanoi samalla että ei voi enään tarjota kuin 45 boxista ja peleistä pelikohtaisen korvauksen jos haluaisin vaihtaa X0.

Prisoner sanoi:
Mä en saanut kymppiä takas, vaikka pyysin. Sanoivat, että se on jo laskettu siihen pakettiin. En jäänyt kinaamaan, koska olin alunperinkin siinä käsityksessä, että 110 euroa joudun maksamaan.
Oho, minulle sanoivat jo varatessa että sen varausmaksun saa tietysti takaisin sitten kun käy maksamassa tai jos päättääkin jättää ostamatta.

Josp sanoi:
Oho, minulle sanoivat jo varatessa että sen varausmaksun saa tietysti takaisin sitten kun käy maksamassa tai jos päättääkin jättää ostamatta.

Öö. Tarkoitatko että vähennetään siitä hinnasta, jos ostat? Vai ihanko sinä sait sen kympin takaisin, ja sitten maksoit vain satasen?

TeKe sanoi:
Öö. Tarkoitatko että vähennetään siitä hinnasta, jos ostat? Vai ihanko sinä sait sen kympin takaisin, ja sitten maksoit vain satasen?
Hinnasta vähennettiin se kymppi. Maksettavaa olisi siis jäänyt se 100e, jos pelkän boksin otti.

Prisoner sanoi:
Mä en saanut kymppiä takas, vaikka pyysin. Sanoivat, että se on jo laskettu siihen pakettiin. En jäänyt kinaamaan, koska olin alunperinkin siinä käsityksessä, että 110 euroa joudun maksamaan.
Se kymppi siinä päällä oli varausmaksu, joka maksetaan takaisin kun koneen ostaa. Eli jos olisit perunut, niin kymppi olisi mennyt. Nyt se piti ehdottomasti hyvittää. Tieto on peräisin Suomen EB Gamesin Johan Malmgrenilta, joka asian minulle kertoi Pelaalajehti.comin puhelinhaastattelussa.

Paolo sanoi:
Tässäkin sama juttu. Haastattelussa minulle kerrottiin, että ensimmäisen julkaisuerän ennakkotilaukseen eivät enää ota nimiä, mutta tarjous on yhä voimassa toisen saapumiserän tullessa myyntiin 16.12.2005. En usko että mistään järjestelmällisestä kusetuksesta on sentään kyse, vaan luulen ennemminkin, ettei myyjä tiennyt ennakkovarauksestasi. Kommunikaatiokatkos? Ei muuta kuin takaisin kauppaan!

feldon sanoi:
Se kymppi siinä päällä oli varausmaksu, joka maksetaan takaisin kun koneen ostaa. Eli jos olisit perunut, niin kymppi olisi mennyt. Nyt se piti ehdottomasti hyvittää. Tieto on peräisin Suomen EB Gamesin Johan Malmgrenilta, joka asian minulle kertoi Pelaalajehti.comin puhelinhaastattelussa.

Tässäkin sama juttu. Haastattelussa minulle kerrottiin, että ensimmäisen julkaisuerän ennakkotilaukseen eivät enää ota nimiä, mutta tarjous on yhä voimassa toisen saapumiserän tullessa myyntiin 16.12.2005. En usko että mistään järjestelmällisestä kusetuksesta on sentään kyse, vaan luulen ennemminkin, ettei myyjä tiennyt ennakkovarauksestasi. Kommunikaatiokatkos? Ei muuta kuin takaisin kauppaan!

Sen kympin saa myös takaisin jos päättää perua kaupat, näin ainakin myyjä sanoi minulle kun varasin poksin. Minulle oli poksi tarjolla jo tuosta ekasta erästä, mutta sovin EB:n kanssa että saan konsolini vasta 16.12 erästä, niin ehdin pelailla vanhalla boxilla tietyt pelit loppuun. Sanoivat soittavansa jollekin 16.12 erää odottelevalle, että tervetuloa hakemaan konsoli jo nyt.

feldon sanoi:

Ei, kyllä varaustiedot haettiin koneelta, eli sen suhteen ei ollut mitään epäselvää...
Edit: Minäkään en sitä kymppiä saanut takaisin, vaikka maksoin koneen.

Paolo sanoi:
Ei, kyllä varaustiedot haettiin koneelta, eli sen suhteen ei ollut mitään epäselvää...
Edit: Minäkään en sitä kymppiä saanut takaisin, vaikka maksoin koneen.
Aijai, kannattaa kyllä mennä takaisin kauppaan ennen kuin on liian myöhäistä. Kyllähän EB:n täytyy pitää kiinni lupauksistaan. Ja onhan tässä vielä lakisääteistä aikaa purkaa kaupat, jos homma ei vastaa sovittuja ehtoja.

Perhana nyt alkoi kiinnostamaan hankkia XO joululahjaksi itselleni,
alun perin olin ajatellut odotella jonkun aikaa ja antaa hinnan tippua!

Oisko jollakin puhelinnumeroa tonne EB:n liikkeeseen niin vois varata oman
XO:n ja tiedustella onko tuo tarjous vielä voimassa.

JXL.fi sanoi:
Tuollaiseen olen soitellut: (09) 693 2379

Infoatko tänne millaisen vastauksen sait. Mulle kerrottiin tuolta, että tuo tarjous (XBox + 10 peliä vaihdossa) oli ainoastaan ennakkotilaajille, ja ensi vuoden puolella saattaa taas olla jotain tulossa.

JXL.fi sanoi:
Perhana nyt alkoi kiinnostamaan hankkia XO joululahjaksi itselleni,
alun perin olin ajatellut odotella jonkun aikaa ja antaa hinnan tippua!

kaitsu-71 sanoi:
Infoatko tänne millaisen vastauksen sait. Mulle kerrottiin tuolta, että tuo tarjous (XBox + 10 peliä vaihdossa) oli ainoastaan ennakkotilaajille, ja ensi vuoden puolella saattaa taas olla jotain tulossa.

Kysäisin tänään kaverin puolesta omaa konetta hakiessani, josko tarjous olisi vielä voimassa, ja vastaus oli selkeällä ja kuuluvalla äänellä ei.

Itselläni jäi kuitenkin EBGamesista aika hyvä fiilis, ja aion kyllä käyttää kyseisen firman palveluita jatkossakin. Vielä kun sieltä sais S-bonusta, niin kaikki olis mallillaan. :D

kaitsu-71 sanoi:

Juu tarjous oli vain ennakotilaajille jotka tekivät varauksen ennen XO:n julkaisua
:(

jeesh. juurikin saavuin kotiin EB:stä vaihtomatkalta.. Xbox+ohjain+10 peliä+ 99.50 e ja sain Xbox 360:n ihan niinkuin varatessa lupailtiin ja vielä viikon etuajassa. Ei ongelmia pelien suhteen ja hyvää palvelua.

Tänään soitettiin että konsolin voi noutaa... Eipä muuta kuin GTA:SA kainaloon ja autoon, sain boksini ja ottivat tuon vaihdossa kun tarviihan sitä joku peli olla kun kerta boxinkin sain, eli PGR3 tarttui myös mukaan. Kaikki sujui nopeasti ja hyvin. Se myyjätyttönenkin oli paikalla, näytti aikas nuorelta tosin :p

Nyt pitää laittaa tiskit tulee ja sit avaamaan laatikkoa ja kytkeä boksi kiinni ja Liveen :D

Koittavat saada myös liikkeen tampereelle, ilmeisesti Koskikeskus on paikka josta etsivät. Hyvä, niin ei tarvis tehdä tällaisia edestakas matkoja enempää ;)

Itse tässä odottelen vielä soittoa EB:stä että koska saa koneen noutaa ja vanhan boxin viedä (lupailivat että saisin koneeni 16.päivänä)
toivottavasti pelit kelpaavat, vaikka kyllä niitä on muutaman varallakin jos jostain alkaa nurisemaan.

Mitäs luulette näistä, että meneekö läpi.

XBOX
-Fable
-CoF:Finest Hour
-Fallout:BoS
-Metal Arms
-Otogi
-Freedom Fighters
PS2
-Devil May Cry 2
-Socom2 + headset
-Onimusha2
-Castlevania

Läpimeno riippuu ihan siitä, mitä olet sopinut kaupan kanssa ennakkovarausta tehdessäsi. Ellet ole erikseen sopinut vaihtopelien rajoituksista, rajoituksia ei ole.

Ylös Bottom