Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaikea valinta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blastosaurus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Blastosaurus

New Member
Niin olis kiva tietää minkä tasohyppelyn ostais jouluks kun oikeestaan ois rahaa vaan yhteen, joten mikä näistä: Sly Raccoon, Ape Escape 2, Ratchet Clank 2, Jak2:renegade...ehdotelkaa lisää, ja kertokaa perusteita...

Ape Escape 2:n jättäisin laskuista pois, sen verran vähän se on PS1-edeltäjästään kehittynyt, eikä siis loista millään osa-alueella muiden mainitsemiesi pelien rinnalla. Ovatko Ratchet & Clankin ja Jak and Daxterin ykkösosat tuttuja? Jos ei, niin kiikuta Platinum-versiot kaupan kassalle. Uskoisin, ettei myöskään loistavan Sly Raccoonin hinta huimaa, sillä peli julkaistiin jo vuoden alussa.

Tuloillaan olevista peleistä eniten odotan Ratchet & Clank 2:lta. Jak II:n tyylinmuutos epäilyttää, vaikka taidankin olla ainoa, jota pelin demo ei vakuuttanut.

Minä ostaisin noista Jak II:n.

Ape Escape 2:n jättäisin suosiolla pois (ei sillä että peli olisi huono muttei se vaan kiinnosta), Sly Raccoonin voisi ostaa platinumina vaikka ja Ratchet & Clank 2:n ostan myös varmaan kohta. Jak II kuitenkin kiinnostaa selvästi eniten ykkösosan perusteella.

1) JakII: Renegade (pelaa demo)
2) Ratchet & Clank 2: Locked and Loaded (pelaa demo)/Ratchet & Clank
3) Jak & Daxter: The Precursor Legacy
4) Ape Escape 2
5) Sly Raccoon

No Ratsu ja Klonkku 2 (eli ratchet & clank 2) kyllä demon perusteella vaikutti todella lupaavalta. Kerrankin minipelit oli oikeasti hauskoja ja mahtavia. Gladiaattoriareena ja miniplaneettoja on kyllä pakko päästä pelaamaan lisää :p Ei Jak II:kään huonolta vaikuttanut... Sly Raccoonia en ole kuin ehkä 5min kaupassa kokeillut, joten paha mennä sanomaan ja ape escape 2:sta en tiedä mitään.

No onhan Jak 1 ehdottomasti parempi kuin R&C 1, ja epäilen että noin on jatko-osissakin. Ape Escape taas paskaa, Sly Raccoon näyttää todella hyvältä, mutta lyhyen kokeilun jälkeen ei oikein innostanut. Eli valitsisin Jak 2:n, vaikka aurinkoisuus olikin mielestäni se elementti, joka vei Jak 1:n R&C:n edelle.

Olen tehnyt päätökseni...

Olen siis tehnyt päätökseni. Ostan Ratchet & Clank 2:n, koska pidin sen demoa parempana kuin Jak 2: Renegaden demoa, mutta kiitos neuvoista

Ylös Bottom