Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaikeimmat pelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Vagrant story. Ei hitto miten vaikea se oli ekalla kerralla. Kyllä hatutti.
Ah, puhetta tästä todella mainiosta pelistä. Ja sitten itse asiaan. Olihan tuo minunkin mielestäni todella vaikea ensimmäisellä kerralla, varsinkin loppubossi tuotti paljon vaikeuksia.

- Virtua Tennis 2
- Virtua Tennis
- ESPN NHL Hockey
- Project Gotham Racing
- Fighters Megamix

Etenkin ESPN on verottanut hermoja siihen malliin, että meikäläinen sai eräs kaunis päivä kaikkien aikojen raivokohtauksen. Elämöin siihen malliin, että isäkin kutsui jo sekopääksi... :rolleyes:

Ecstatica. Se oli aika vaikea peli, varsinkin kun ohjekirja oli hävinnyt ikuisuuksia sitten ja tutoraalia ei niihin aikoihin tunnettu. Jäin kyseiseen peliin jumiin pahasti, pääsin ehkä 1/3 koko pelistä läpi. Tutut ovat vetäneet läpi. Ecstatica 2 oli muistaakseni myös erittäin vaikea, hirviöitä pukkasi ihan liikaa eikä hajuakaan minne pitäisi mennä/ei asetta jolla hirviöitä lahdata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Lisäilenpä muutamia, jotka toivottavasti ovat jääneet mainitsematta:

Contrat (koko sarja), lisäelämäkoodin kanssakin teki tiukkaa NESillä.

Double Dragon 3, uskomattoman paha kakkoseen verrattuna! Kakkonen sentään tuli pienenä pelattua moneen kertaan läpi vaikka yksinpelinä, mutta kolmosen ennätys taitaa olla kahdestaan viidennen kentän alkuosaan (jos sinnekään).

Blaster Master, viides maailma taitaa olla ennätykseni. Sitten tuli semmonen parin minuutin sähkökatko ja ohjain lensi seinään. Emuloimalla ei tullut tästäkään yhtään mitään. On sitä vaan ollut pentuna tosi kova pelaamaan. :D

Bigfoot, jonka kanssa tuli fyysisiä ongelmia. Muutama minuutti putkeen vasen-oikea-rämppäystä NESin pädillä kilpaa kaveria vastaan, paras kolmesta. Sitten seuraavaan kisaan "normiajelua", minkä jälkeen vähän pidempi rämppäysurakka edessä. Seuraavana päivänä oli muhkea vesirakkula peukalossa.

Super Mario: Lost Levels, lyhyt kokeilu ja monta kuolemaa. Enemmän pelanneilla kavereillakin on ollut mahdottomasti ongelmia.

Voi jumpe että tuo blaster master oli vaikea peli itse en tainnut päästä kuin neljänteen kenttään, olisi se vielä kiva sitäkin peliä pelata, vaan ei ole nessiä huoh, lolo3 oli peli mitä en ikinä päässyt läpi:)

Onkos kukaan pelannut sellaista peliä nessillä kuin UFOURIA?

Metal Gear 1 & 2 ei olleet kovin vaikeita , eikä myöskään Bionic Commando .

Turtles 1 on aika hankala . Tosiaan nuo varhaisimmat castlevaniat on ärsyttäviä kun salasanat ei toimi :mad:

Vaikein taitaa olla Battletoads. Siinä pääsin turbotunnelin varpista putouksille ja senkin vie läpi mut sit joo...o. Muistelen kuulleeni että joku hullu pelas viimeiseen kenttään, mut sit lopetti yrittämisen.

Turtles 1 on...jeesus...
Rygar: ota nyt jeesus kiinni siitä liukusysteemistä...no en! Game over...
psx: Alundra...ensimmäinen ja viimeinen peli jossa jäin jumiin.

Faxanadu oli ainakin IMO helpohko, kun vaan viitsi rahaa kerätä.
Samoin shadowgate ei hirveän vaikea ollut, jäinpäs tosin siinäkin hetkeksi jumiin kun en älynnyt avata "tähtitornin" laatikkoa.

Vaikein peli

Kyl myö ohon sittä myöltä, jotta tuommotteinen RAY:n pokeri-rahakolikkopeli ompi johkseenki vahikea. Jotta muhta myös tuo
vanha Rygar oli johta myö tahkossin ja itikin sammoon aekaan.

Vastaus: Vaikeimmat pelit?

Heh. Pakko herättää ketju eloon...

Kyllä sitä pienenä osasikin pelata. Tuli vedettyä Faxanadut ja Mega Manit läpi ym. Mutta yksi peli hyllystä löytyi jota en vain osannut ja se oli Top Gun. Toiseen kenttään joskus tuurilla pääsin, mutta siihen se sitten aina jäikin.

Oliskohan kellään muuten suositella jotain vaikeaa peliä PS2:lle? Olen huomannut, että pysyy mielenkiintokin pelissä paremmin kun ei ole itsestäänselvää, että taso menee läpi heti ensimmäisellä yrittämällä.

Ja kyllä, Ufouriaa on pelattu. Veti se peli aika hyvin mukaan mukaansa. Jotenkin uskomattoman tunnelmallinen. Muistuu mieleen ainakin hypnoottinen taustamusiikki?!?

Mulle vaikeimmat on kieltämättä ollut jotain tyyliin Splinter Cell ja niin pois päin. Olihan toki noissa vanhemmissakin pelissä haastetta, jossain Battle Toadsissa, mutta vanhetessa kun se järki ohenee, on näitä nykysukupolven eliittipelejäkin vähän vaikea pelailla.

Aikaisemmin joku mainitsi Alundran.

Tässä todellakin vaikea peli, välistä puzzlet oli niin vaikeita ettei tiennyt hakkaisiko konetta vasaralla vai omia sormia. En päässyt peliä koskaan läpi. Pelistä jäi silti todella hyvä maku suuhun, tahtoisin pelata uusiksi ja kokeilla onnistuisiko pelin peittoamaan muutaman vuoden tauon jälkeen. Ihan vaikka sinnillä jos ei muuten...

minä olen sitten kai ollut kakarana joku peli viruoosi:

battle toadsissa viimiseen kenttään ilman hirveitä ongelmia
vuokrasin mega man 3:sen päiväksi ja pelasin lopariin asti,sitten piti palauttaa prkle
double dragon 3 läpi,siis nessillä, amigallahan tuo oli ainakin minulle paljon vaikeampi
legendaarinen zero wing läpi.
metal gear:snake's revenge läpi (moni väittää tätä nykyään mahdottomaksi, silloin oli aika helppo kun pelasin)

ja nykyään kun koittaa jollain emulaattorilla niin ei tule pelaamisesta mitään,battle toadsin väänsin kiukulla emulla läpi ja käytin varmaan 100kertaa save/load statea jokaisessa loppupuolen kentässä.

ei voi käsittää miten on voinut joskus kakarana olla paljon parempi kuin nyt, onko taidot vaan hiipunut helppojen pelien takia vai mistä mahtaa johtua.

Pexi sanoi:
täs tulii nämä pelit mieleen, mut NES:llä on sika paljon vaikeita pelejä! Joten nykyajan pelit ei voi mitenkään verrata NES:in peleihin. piste.
vanha kunnon "puhallus" tekniikka vielä tarpeen, hehehee!

Mikäs tää puhallus tekniikka on?

Se on ku ne pelit oli tommosia http://home.comcast.net/~MUSCLETOYS/8BIT.jpg Työnnettiin koneeseen tosta kuvasta katottuna alapuoli edellä. Sinne keräänty sitte pölyä niin perkeleesti ja ei toiminut. Sitte sinne puhalleltiin vähän huuliharpun tapaan että toimis. Kokemuksia joo löytyy ekasta Zeldasta. Se kultanen kasetti, aah.

Eka Zelda oli muuten tosi vaikee peli. Oon aika ylpeä itsestäni että vedettiin isän kanssa läpi se sillon pienenä kun ei tiennyt missä mitäkin oli. Ja kun se toinen kierros alkoi kun kaikki kamat oli sekotettu. :) Mietin tässä että mitenköhänme ollaan voitu löytää kaikki pommin räjäytys paikat ja sormukset sun muut. Taidetaan olla ängetty sitä sinistä kuuluisaa pommia joka mestaan! Me piirrettiin iso kartta tosta Zelda 1:stä avuksemme missä mikäkin on ja tällee luolista jne. Pitäs etsiä jos ne on vielä tallella. Niillä pääsis varmaan johonkin arkkitehti kouluun sisään oli ne niin hienoja!

Niimpä tietenkin, ei ole tarvinnut vaan itse puhallella vähään aikaan kun puhdistin nessin sen seisottua jonku viisi vuotta. Unohtunu tuommoset kun toimii niin hyvin.

Mä olen pelannut monta Nintendon peliä ja vaikein niistä on minulle ollut: Battle of olympus..
En ole päässyt sitä vielläkään läpi, ja haluaisin ohjeita siihen peliin.. Voisiko joku neuvvoa? :D
Tai antaa vaik niit koodeja.. :)

Tuli väännettyä läpi yksi vaikeimmista platformereista mitä tiedän: Whiplash. Lähinnä ongelmat johtuivat kamalasta kamerasta, sokkeloihin eksymisistä ja sitten näistä järkyttävistä tasoloikkahelveteistä. Kiva mitata aikoja sekuntien tarkkuudella notta olisi mahdollista hypätä putkelta toiselle. :P

Mitä muuten tulee nykyisellään vaikeista peleistä mieleen, niin haastetta halutessaan seuraavia kannattaa kokeilla:

Amped: Freestyle Snowboarding - Alku on todella helppoa, vaikka peli vähän kilpailijoita realistisempi olikin. Mutta entäs ne vikat tehtävät? Raastoin yhtä tehtävää viikon ajan, about tunnin päivässä, että meni läpi.

Ninja Gaiden Black - Ninja dogilla ja normalillahan peli on ainakin minulle tätä nykyä aika älyttömän helppo, mutta tunnustaako joku oikeasti päässeensä pelin Master Ninjalla läpi? Itselläni jumittui Very Hardilla jo puoleen väliin, joten Master Ninjaa en ole päässyt edes testaamaan. Tähän asti tasan yhden suomalaisen olen kuullut myöntäneen, että pääsi Master Ninjalla pelin lävitse.

TimeSplitters 2 - Story mode hardilla, anyone? Ainakaan Xboxilla en pääse edes ensimmäistä kenttää yksin läpi, veljen kanssa totaalijumiutuminen iski NeoTokyossa ja siihenkin asti jokainen kenttä oli mennyt läpi niin, että toinen oli aivan lopussa kuollut tai molemmat olivat aivan kuolemaisillaan. Myös kullat jokaikisestä tehtävästä ja liigamatsista on aika iso homma, minulta taitaa edelleenkiin puuttua kahdesta tehtävästä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pakko hehkuttaa kun on Timespitters 2 läpäisty joskus muinoin PS2lla totaalisesti, story mode ja kullat kerättyä,jne. Tyttöystävä piti kyseisestä pelistä aivan hulluna ja eihän sitä muuta juuri tullut pelattuakkaan. God of warin god mode on pelaamatta, sitä joskus aloittelin mutta eteenpäinmeneminen oli sellaista tarpomista että annoin periksi :)

Pepe90 sanoi:
Taidetaan olla ängetty sitä sinistä kuuluisaa pommia joka mestaan! Me piirrettiin iso kartta tosta Zelda 1:stä avuksemme missä mikäkin on ja tällee luolista jne. Pitäs etsiä jos ne on vielä tallella. Niillä pääsis varmaan johonkin arkkitehti kouluun sisään oli ne niin hienoja!
Juu minä ja Cyrus1 väännettiin pienenä myös kartta koko Zelda1 saloista. Karttaan oli merkattu jokainen puska, pommipaikka, jokaisen dungeonin kartat, ym. Ihan kaikki.
Oli ihan pirun hieno :D

Vaikein peli...? Jotkut wanhat pelithän on ihan HC-vaikeita, mutta aikoinaan ainakin Skull Monkeys oli aika hankala PS1:llä :p

Ylös Bottom