Vastaus: Vaikeimmat trophyt!
Ärsyttävin oli ylivoimaisesti Shock and Awe (Extreme). Poikkeaa muista challengeista nimenomaan aikarajansa takia. Kyllä pikkasen ketutti vikalla rundilla kun oli kerännyt tarvittavan pistemäärän ja sitten aika loppuu...Sewer Bat: ssa piti sitten onnistua noissa comboissa, mutta hyvin usein vihu ehti ottaa sen rynkyn ja pilata hyvän combon.
Sewer Bat Extremessä nyt ärsytti eniten se, että siinä oli eniten sitä vaihtelua niiden vihujen hyökkystavoissa, että piti olla tarkkana ettei iske suoraan veitsimiestä ja sitten ne kaikista ärsyttävimmät oli vielä ne ääliöt, jotka nakkeli jotain tiiliä ja telkkareita päähän jostaki ja pilas pitkän combon. Sitten vielä piti vahtia ettei kukaan ryntää asekaappeja avaamaan ja mainitsinhan jo, että päälle käy suunnilleen 30 vihollista kerralla. Ugh. Mukavaa tuo mätkintä silti on, varsinkin Sewer Batissa, kun siinä ei ainakaan vihut lopu kesken.
Ja nyt aiheeseen... Täytyy sanoa, että kohdalle sattui ehkä vaikein trophy tähän mennessä, mitä oon yrittäny saada. Nimittäin BioShockin "
I Chose The Impossible". Oon vasta toisessa chapterissa, Medical Pavilionissa, mutta homma on jo nyt niin vaikeaa, että oon ihan jumissa. Onneks pelin pitäis huomattavasti helpottua mitä pitemmälle eteenee ja toi Medical on just vaikein kohta Survivor-vaikeustasossa...
No okei, ei toi ehkä niin vaikea oo, kun vaikkapa jotkut RB2:n Expert-soittotrophyt, joista voi vain haaveilla (Endless Setlist Expertillä, jne.).