Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vain muutaman dollarin tähden - Special Edition (1.4.2005)

Vastaus: Vain muutaman dollarin tähden - Special Edition (1.4.2005)

Sormusaave sanoi:
Hyvät, pahat ja rumat alekopassa? Näytähän osoite. Joka paikassa sama 19,90€ (äläkä luule, että aiot ostaa erilaisen koteloltaan kuin kakkososan, :p
.
Jos ei kuitenkaan kaikkien tarvitse olla suomijulkaisuja, niin Play.com tarjoaa hintaan 7.99£.

Nyt alkoi himottaa tuonkin leffan osto. Pitäisikö sitä käyttää vähään aikaan viimeiset rahat tuohon...Hetki sitten oli vielä 60€ rahaa ja oho, nytkin onkin vain parikymppiä. Pahuksen halvat nettikaupat.
 
Vastaus: Vain muutaman dollarin tähden - Special Edition (1.4.2005)

Jarmo Hänninen sanoi:
Jos meinaat ostaa myös aloitusosan niin joudut oottelemaan aika pitkään. Aikaintaan vuoden vaihteessa pitäisi ilmestyä.

15.4 tulee R2UK-julkaisu, josta tulee sittemmin tänne myös arvostelu, toivon mukaan varsin pikaisest :)

Ja itse Few Dollars More julkusta: kuva yllättävän hyvä, ääniraitakin ihan mukava, 5.1-koodausta ehkä käytetty hieman ylikorostetusti, mutta en minä valita. Itse leffakin oli laadukas, ensimmäistä kertaa tuli nähtyä.
 
Vastaus: Vain muutaman dollarin tähden - Special Edition (1.4.2005)

Stanton sanoi:
Jos ei kuitenkaan kaikkien tarvitse olla suomijulkaisuja, niin Play.com tarjoaa hintaan 7.99£.

Nyt alkoi himottaa tuonkin leffan osto. Pitäisikö sitä käyttää vähään aikaan viimeiset rahat tuohon...Hetki sitten oli vielä 60 rahaa ja oho, nytkin onkin vain parikymppiä. Pahuksen halvat nettikaupat.

Olen jo kauan meinannut tilata Hyvät, pahat ja rumat SE:n sekä Once Upon a Time in the West SE:n, mutta mm. DVD Plazassa oli juttua tyyliin:

Oli vähän pettymys kun Playsta tullut GBU olikin tupla amaray eikä digipak. Onkos joku muu tilannut Playsta ja käynyt samoin?
 
Vastaus: Vain muutaman dollarin tähden - Special Edition (1.4.2005)

Minä ostin tuon Vain muutaman dollarin tähden-leffan heti kun se ilmestyi Anttiloihin. Loistava leffa. Nyt jään odottelemaan tuota Kourallinen dollareita-SE:tä, vaikka halpisjulkaisu löytyy hyllystä. :p
 
Ylös Bottom