Yagluth on selätetty ja seuraavaks sitten Mistlandsin suuntaan, kuhan laitetaan ensiksi pitkävene täyteen bläkkistä, eli Black Metallia. Baseen se ilman muuta viedään, koska pitäähän sinne musaa… eiku sori siis malmia saada. Menee helposti nää sekasin.
Easyllä ihan yksin oon pelannu, ja jotain 20 kertaa oon kuollu yli sadan tunnin aikana. Swamp ja Plains on kuolettavia paikkoja, jos vähänkin takki auki siellä liikuskelee. Varusteet sieltä kuoleman tienoilta kun hakee, se vasta on kivaa onkin.
Paljon saa niitä teleportteja tehä, järki lähtis muuten. Olis aina kiva lähtee siihen vastatuuleen purjehtimaan, ku on ihan saatanan hidasta hommaa. Helposti puolesta tunnista tuntiin menee per suunta. Malmia ei saa teleportista läpi. Malmin keräämiseen menee helvetisti aikaa. Mountains biomissa rakensin kärryn vuoren huipulle, ja kun sain sen täyteen, nii tyrkkäsin sen rinnettä alas. Kärryn korjaaminen on helppo homma, mut se saattaa jäädä kallioon jumiin, nii hakku auttaa siihen vaivaan.
Todella työläs, grindaava ja aivan kaiken liikenevän ajan syövä peli. Tykkään tästä sikana, mut varoituksen sana niille, joita ei tämmönen selviytymispeli potenssiin kymmenen niin ajatuksena nappaa.
En viikkoon tännekään oo kirjautunu, ku niin koukuttava peli tää. Pitäis vaan yrittää muistaa et se oikeekin elämä on olemassa, mut mitä sitte, eihän se mihinkään (toivottavasti) katoa.
Oma base ei oo ihan rannikolla, nii joutuu niitä malmia ylämäkeen kärräämään. Sain sitä mäkeä sen verran loivennettua yhestä kohtaa, ettei tarvii siksakkia vetää kärryjen kanssa. Suoraan pääsee. Kärryjä ei voi edes puolilleen laittaa, muuten ei liiku yhtään ylämäkeen. Toki hommaan saa vähän helpotusta jossain kohtaa. Jokainen sen voi itse pelaamalla selvittää. En spoilaa enempää.