Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Eiköhän se siihen 800 paikkeille mene, ja 2 ohjainta + 1-2 peliä mukaan laskettuna..
Itse laitteesta maksaisin n. 700 :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Snigge sanoi:
Eiköhän se siihen 800 paikkeille mene, ja 2 ohjainta + 1-2 peliä mukaan laskettuna..
Itse laitteesta maksaisin n. 700 :)

no annas mulle tuo 700 niin kayn ostaan ihan kaupasta sen sitten silla 600-650 eurolla ja lahetan sulle koneen :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Hmm, mitähän koitit edes sanoa ? :D
Olen tänään joko hidas, tai sitten viestissäsi ei oikeastikkaan ollut mitään järkeä.. Veikkaan ensimmäistä :P
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Minä maksan mitä vaan että saan Playstation 3 :p
Ainut syy miksi en osta ps3:sta japanista suoraa nyt on se että siinä ei ole takuuta että saan sen ..
Se on ihan taivaallinen konsoli. Jää xböks ja Wii itkee kun ps3 tulee :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Full Hunter sanoi:
Minä maksan mitä vaan että saan Playstation 3 :p
Ainut syy miksi en osta ps3:sta japanista suoraa nyt on se että siinä ei ole takuuta että saan sen ..
Se on ihan taivaallinen konsoli. Jää xböks ja Wii itkee kun ps3 tulee :D

Se on aika pitkälti makuasia.. Jos nyt tehoja katsellaan, niin Wii itkee jo nyt, mutta 360:n itkua pääsemme seuraamaan vasta vuoden tai parin päästä :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Oma vastaukseni on nyt tähän "Rahaa on niin paljon, ettei ***kalle taivu!". Sillä ostan kyseisen konsolin ja resistance pelin 750:lla ja kyseessä vielä 20gb myyn sen sitten ensi vuoden alussa niin saan suunilleen omat takas ja ostan julkkaripäivänä suomesta 60gigasen :P
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

eewokki sanoi:
Oma vastaukseni on nyt tähän "Rahaa on niin paljon, ettei ***kalle taivu!". Sillä ostan kyseisen konsolin ja resistance pelin 750:lla ja kyseessä vielä 20gb myyn sen sitten ensi vuoden alussa niin saan suunilleen omat takas ja ostan julkkaripäivänä suomesta 60gigasen :P
Eli mitä? Tuot ulkomailta? Toivottavasti joku ostaa sinulta sen sitten tuohon hintaan. Aika perhanasti maksat kyllä tuosta 20gb mallista...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

pziuz sanoi:
Eli mitä? Tuot ulkomailta? Toivottavasti joku ostaa sinulta sen sitten tuohon hintaan. Aika perhanasti maksat kyllä tuosta 20gb mallista...

Mitä väliä mitä evokki siitä maksaa jos kerran massia on( saanu varmaan dartwaaderilta).
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itselläni tulee julkaisussa kulumaan rahaa aboot 750..
60gt mallin siis ostan, ja mukaan lähtee extra ohjain, ja toivon mukaan R6:Vegas on silloin jo julkaistu, koska muuten ei julkaisussa oikein ole "minulle" peliä.. MotorStorm on toki yksi vaihtoehto, mutta yleensäkkään ei ajopelit jaksa minua kovin kauaa viihdyttää..

E: Ohhoh, tulipas taas luettua viestit liian pikaiseen, katsoin että myös jormap:in kommentti oli eewokilta :D
Eli lause poistettu -_-
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Snigge sanoi:
Itselläni tulee julkaisussa kulumaan rahaa aboot 750..
60gt mallin siis ostan, ja mukaan lähtee extra ohjain, ja toivon mukaan R6:Vegas on silloin jo julkaistu, koska muuten ei julkaisussa oikein ole "minulle" peliä..

Niin onkos tämä hinta nyt muuttunut johonkin suuntaan? Jos hinnaksi on ilmoitettu 650, niin eiköhän se hinta tule täällä olemaan sen 699. Siihen 70 euroa pelistä ja 60 euroa ohjaimesta, niin kyllä 800 menee rikki helposti.

On kyllä aika kova hinta koneesta. Itse voisin korkeintaa 500 euro maksaa ja siinäkin pitäisi olla jo peli ja 2 ohjainta.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

nothing sanoi:
On kyllä aika kova hinta koneesta. Itse voisin korkeintaa 500 euro maksaa ja siinäkin pitäisi olla jo peli ja 2 ohjainta.

Saattoi olla, että tällöin olisi jäänyt PS2 saamatta julkaisun aikaan :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Oliver sanoi:
Ja Xbox ja X360 Premium...

Ei tullut ostettua julkaisussa. Tuli otettua PS2 opiksi. Jos olisi muutaman kk jaksanut odotella, niin olisi siinäkin säästänyt paljon rahaa. Sen sijaan että tuli vähän pelattua muutamaa keskinkertaista julkkaripeliä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

nothing sanoi:
Ei tullut ostettua julkaisussa. Tuli otettua PS2 opiksi. Jos olisi muutaman kk jaksanut odotella, niin olisi siinäkin säästänyt paljon rahaa. Sen sijaan että tuli vähän pelattua muutamaa keskinkertaista julkkaripeliä.

Keskinkertaisia? No en nyt aivan näin sanoisi. TimeSplitters ja SSX palkitsivat rohkeaa ostajaa PS2:n julkkarina.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nisupulla sanoi:
Keskinkertaisia? No en nyt aivan näin sanoisi. TimeSplitters ja SSX palkitsivat rohkeaa ostajaa PS2:n julkkarina.

No kumpikaan ei natsannut. Julkkarina lähti mukaan Tekken ja seuraavaa (en edes muista mikä oli seuraava... olisiko ollut GT?) saikin odottaa jo pitempään. Mutta joo eipä tästä sen enempää kuin, että itse olen ollut tyytyväinen esimerkiksi XO ostokseen rontti puoli vuotta julkaisun jälkeen (maksoin premi paketista pelillä alle 300 euroa). PS3 tulee hommattua, mutta vasta hinnan laskun jälkeen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Juu, mutta joiltain kauppialita voi tinkiä ;D
PS2:n ostin julkaisussa, ja pienellä ruinaamisella sain ylimääräisen ohjaimen mukaan :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

nothing sanoi:
Niin onkos tämä hinta nyt muuttunut johonkin suuntaan? Jos hinnaksi on ilmoitettu 650, niin eiköhän se hinta tule täällä olemaan sen 699. Siihen 70 euroa pelistä ja 60 euroa ohjaimesta, niin kyllä 800 menee rikki helposti.

On kyllä aika kova hinta koneesta. Itse voisin korkeintaa 500 euro maksaa ja siinäkin pitäisi olla jo peli ja 2 ohjainta.
Eurohinta on jo varmistettu 650. Tuskin sen yli Suomessakaan ajetaan.
 
Ylös Bottom