Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?
N. 6v
Ro0Ki3 sanoi:Pitkä odotus sulla
+500
N. 6v
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ro0Ki3 sanoi:Pitkä odotus sulla
+500
Snigge sanoi:Eiköhän se siihen 800 paikkeille mene, ja 2 ohjainta + 1-2 peliä mukaan laskettuna..
Itse laitteesta maksaisin n. 700
Full Hunter sanoi:Minä maksan mitä vaan että saan Playstation 3
Ainut syy miksi en osta ps3:sta japanista suoraa nyt on se että siinä ei ole takuuta että saan sen ..
Se on ihan taivaallinen konsoli. Jää xböks ja Wii itkee kun ps3 tulee
Eli mitä? Tuot ulkomailta? Toivottavasti joku ostaa sinulta sen sitten tuohon hintaan. Aika perhanasti maksat kyllä tuosta 20gb mallista...eewokki sanoi:Oma vastaukseni on nyt tähän "Rahaa on niin paljon, ettei ***kalle taivu!". Sillä ostan kyseisen konsolin ja resistance pelin 750:lla ja kyseessä vielä 20gb myyn sen sitten ensi vuoden alussa niin saan suunilleen omat takas ja ostan julkkaripäivänä suomesta 60gigasen
pziuz sanoi:Eli mitä? Tuot ulkomailta? Toivottavasti joku ostaa sinulta sen sitten tuohon hintaan. Aika perhanasti maksat kyllä tuosta 20gb mallista...
Snigge sanoi:Itselläni tulee julkaisussa kulumaan rahaa aboot 750..
60gt mallin siis ostan, ja mukaan lähtee extra ohjain, ja toivon mukaan R6:Vegas on silloin jo julkaistu, koska muuten ei julkaisussa oikein ole "minulle" peliä..
nothing sanoi:On kyllä aika kova hinta koneesta. Itse voisin korkeintaa 500 euro maksaa ja siinäkin pitäisi olla jo peli ja 2 ohjainta.
Nisupulla sanoi:Saattoi olla, että tällöin olisi jäänyt PS2 saamatta julkaisun aikaan
Ja Xbox ja X360 Premium...Nisupulla sanoi:Saattoi olla, että tällöin olisi jäänyt PS2 saamatta julkaisun aikaan
Oliver sanoi:Ja Xbox ja X360 Premium...
Oliver sanoi:Ja Xbox ja X360 Premium...
nothing sanoi:Ei tullut ostettua julkaisussa. Tuli otettua PS2 opiksi. Jos olisi muutaman kk jaksanut odotella, niin olisi siinäkin säästänyt paljon rahaa. Sen sijaan että tuli vähän pelattua muutamaa keskinkertaista julkkaripeliä.
Nisupulla sanoi:Keskinkertaisia? No en nyt aivan näin sanoisi. TimeSplitters ja SSX palkitsivat rohkeaa ostajaa PS2:n julkkarina.
Eurohinta on jo varmistettu 650. Tuskin sen yli Suomessakaan ajetaan.nothing sanoi:Niin onkos tämä hinta nyt muuttunut johonkin suuntaan? Jos hinnaksi on ilmoitettu 650, niin eiköhän se hinta tule täällä olemaan sen 699. Siihen 70 euroa pelistä ja 60 euroa ohjaimesta, niin kyllä 800 menee rikki helposti.
On kyllä aika kova hinta koneesta. Itse voisin korkeintaa 500 euro maksaa ja siinäkin pitäisi olla jo peli ja 2 ohjainta.