Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse kanssa ostin Kuopion gigantista kylläkin 299 ekulla oman pleikkarin kun siirtyvät isompiin tiloihin siellä niin oli 100kpl erä kaljasieponkin kukkarolle sopivaan hintaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jees, Verkkokauppa.com:sta laitteen ostin kolmisen viikkoa sitten ja hintaa kertyi n.360 kuluineen päivineen. Tähän mennessä voin vain todeta, ettei senttikään mennyt hukkaan.:)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jaahans. Tää alottama ketjuni onki vieläkin hengissä. Itse olen jo kahteen kertaan hommannut pleikkarin ja myynyt sen poiskin. Nyt taas olisi hinku saada se takaisin. Tosin 300e olisi hyvä hinta mikäli löydän sillä hinnalla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Oma kipuraja taakseppäin yhteensopivalle PS3:lle oli alunperin noin 300 euroa, mutta päädyin maksamaan 360 euroa (koneesta ja Motor Strom:ista), mutta sainpahan koneen joka oli vielä n.s factory sealed...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Olisko kellään tiedossa ps3 myyntipaketin ulkomittoja? Pitäisi saada semmoinen rätkän kyydissä rahdattua jollain konstilla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Valitettavasti itsellä ei juuri nyt ole mittanauhaa, mutta linjaalin mukaan (alkuperäisen 60 Gt:n) PS3:n laatikko on mitoiltaan noin 43x34x17,5 cm ja painaa postin (nykyisn itellan) mukaan 7,5 kiloa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kiitos vstanneille - homma pulkassa. Uusi 80gt maksoi muuten 354,00.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

:eek: :eek:

Tuonko se maksaa enää nykyään !!! Kyllä on hinta tullut mukavan alas ilman "hinnanpudotuksia" ja tuohon hintaan ei kyllä enää tarvitsisi enää edes miettiä ostaako vai ei ?

Itse hankin koneen julkaisupäivänä, hinnasta ei sitten puhuta mitään

:rolleyes:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

No, minähän ostin sen silloin julkaisupäivänä, niin hintaa taisi laitteelle kertyä noin 700e. Seuraavana päivänä tuli pari peliä postissa+ kaksi ohjainta, niin niitten kanssa siitä tuli yli 800e.

Nykyisitä malleista en kyllä maksaisi 400e enempää.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Heh, ehkäpä hieman myöhään tähän vastailen.. No mutta laitoin 400, koska oma konsoli oli sen 399, ostettu joulukuussa 2008. Vieläkin kyllä sen hinnan voisin maksaa, jos tarvetta olisi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Pitipäs kaverilleni ostaa Lappeenrannan Markantalon loppuunmyynnistä Playstation 3.
Viimeinen kappale löytyi hyllyltä ja hintalapussa luki 220. :)

Noh kaveri osti sen sitten minulta, ja antoi vielä 45 ylimääräistä "noutopalkkiona".

Ei paha hinta näinkin mainiosta pelikoneesta/Blu-ray -soittimesta.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

No huhhuh, aika halvalla olet saanut :) Itse maksoin viime toukokuussa, tai joskus silloin ostetusta 40gt mallista 499 (GTA IV tuli mukana).
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse ostin joulukuussa 2007. Maksoin 40gt mallista about 270e. Jenkeistä ostettu ja sattui olemaan hyvä kurssi niin tuli halvaksi. Toki ostin pari peliäkin mukaan niin hinta nousi hieman reiluun 300e mut joka tapauksessa oli edullista.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Toissapäivänä ostin omani paikallisesta Gigantista, hintaa 80gb:n Movie Packilla oli 339. Mukana tuli 300 blu-ray -leffa. Nähty jo kauan sitten, mutta muikean näköinenhän tuo on. :) Äärimmäisen laadukkaan tuntoinen kone, heti pisti korvaan tuo hiljaisuus. Pitää tarkkaan kuunnella onko se edes päällä, vanhassa Xbox 360:ssä jonka myyn/myin, melu kuului toiseen päähän taloa ainakin jos levy pörräsi sisällä. :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Onko kellään tietoa mistä vois PS3:sta saada jopa alta 300 eurosena, uutena?

E: Me not from Jammmmeikkah, an ting, me bredren
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Maksoin julkaisussa tästä sen vajaa 700€. Kyllä kirpas ja en kyllä enää nykyään viitsisi maksaa siitä lähellekään tuota. Nyt voisin ehkä nippa nappa maksaa siitä sen päälle 300€.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ostin pleikan heti kun siihen tuli se eka hinnanpudotus, eli se 100€ ja alettiin myydä niitä 60gb loppuun niin ostin sellaisen. Samalla oli Isossa omenassa game stopin avajais tarjous, että kun vei 5 peliä pois sai toisen 100€ pois hinnasta. Muista peleistä sai sitten pienen alennuksen. Hinnaksi tuli noin 420€ (plus 2 ohjainta ja motorstorm ja resistance).

Jos pleikkaria minulla ei vielä olisi, niin nykyisestä 80gb versiosta maksaisin ehkä enintään tuon 300€. Tämä johtuen juuri vähemmästä usb porttien määrästä, ps2 taakseppäin tukemattomuudesta ja siksi ettei voi kiinnittää muistikortteja pleikkaan (itse olen onnistunut juuri kuvia kamerasta pleikalle saamaan näiden muistikorttien liittämisen ansiosta, usbeellä se ei tunnista kameraa).
 
Ylös Bottom