Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vampire Chronicle milllä toimimaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surreality
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Surreality

New Member
Millähän bootti cd:llä JAP Vampire Chronicle:n saa toimimaan PAL DC:ssä? Kokeilin utopiaa ja DC-X:ää mutta niillä kuva on kamalan suuri (ei mahdu tv:n ruudulle) ja pelistä vain vasen yläosa näkyy. Oliskohan VGA Boxin hankkimisesta mitään apua?

Jos et saa toimii, niin mä voin ostaa sen sulta pölyttymästä. :D

Eipä ole tainnut juuri pölyttyä, kun tänään saapunut perille. Surreality: Maksa ainakin minulle se ennen kuin myyt eteenpäin ...

Ja eikös se toimi Utopia+VGA -kombinaatiolla? Omani oli muoveissa ennen myyntiä S:lle, mutta taisin testata se kuukausia sitten, kun Rainmanille toimitin yhden kappaleen. Voin muistaa tietysti ihan väärin ;( Jotensakin vaan tuosta Japsipelien toimivuus-listasta tuli sellainen kuva, että minä raportoin noin olevan ...

-=Pacdam=-

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pacdam, minä sen raportoin :)

Surreality: Ongelmasi on luultavimmin siinä että Vampire Chronicle ei tue RGB-piuhaa vaan näkyy juuri tuolla tavalla hirveän suurena. Vaihda DC:si RF-piuha niin alkaa pelittää. Toimii myös Utopialla.

Rainman: Sori, vein sinulta creditit ;( Olen pahoillani.

Vinkki Tonpalle, kannattaisi täydentää tietoja USA- ja JAPsi-pelien toimivuuslistalla yo. perusteella ...

-=Pacdam=-

"Vampire Chronicle JPN - - - uto RGB ei toimi Utopian kanssa." Mitä tossa siis on väärin?

Pacdam: On jo maksettu, tänään aamupäivällä.

No täytyy hommata jostain se RF-piuha, mulla kun tuli vain RGB johto DC:n mukana...Se RF-piuhahan on se missä on ne punainen, valkoinen ja keltainen napukat johdon päässä...eikös vaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surreality
Se RF-piuhahan on se missä on ne punainen, valkoinen ja keltainen napukat johdon päässä...eikös vaan?
Ei, se on komposiitti. RF-johto on se mikä laitetaan antennijohdon tilalle.

Ylös Bottom