Valitettavasti ei Vuoden 2020 aikana taitaa olla se viimeisin tieto.Oliko julkaisupäivästä mitään mainintaa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Valitettavasti ei Vuoden 2020 aikana taitaa olla se viimeisin tieto.Oliko julkaisupäivästä mitään mainintaa?
Tänään Twitterissä jaettiin suru-uutinen pelin faneille: julkaisu siirretään vuoteen 2021.
Mie vähän arvelinkin, että näin tulee käymään. Pikkasen ketuttaa, mutta hyvää kannattaa aina odottaa!
Ainakaan odotukset eivät ole korkealla, jos tämä joskus vielä saadaan tehtyä valmiiksi. Kovin huonot ovat perinteisesti merkit tällaisen kehityhelvetin suhteen, vaikka peli jopa joskus valmiiksi saataisiin. Harmi kyllä!Ei tämä taida koskaan tulla, kun aina jotakin ongelmia. Taisi olla liian iso projekti Hardsuit Labsille, kun eivätkös ole tehneet vain yhden pelin aikaisemmin?
Saas nähdä, että kuka jatkaa kehitystä vai joutuuko kehityshelvettiin lopullisesti.
Kieltämättä aika hiljaisesti kyteväksi on minullakin odotus tähän peliin liittyen mennyt. Mutta ei ole toivo sammunut tosiaan kokonaan, ja tästä ehkä tuli nyt pientä toivonkipinää lisää. On kyllä yksi eniten odottamiani pelejä kaiken kaikkiaan. Tulisi nyt vaan tosiaan vaikkapa parin vuoden sisään, please!Paradoxin toimitusjohtaja Fredrik Wester myöntää, että Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 melkein peruutettiin.
Paradox says it almost cancelled Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 earlier this year
It's been a rough ride for Paradox Entertainment's long-in-the-works RPG sequel Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2,…www.eurogamer.net
Mutta ei peruutettu. Mie jaksan vielä uskoa tähän peliin, vaikka pikkuhiljaa toivoni alkaa hiipumaan.
Mulle Bloodlines 2 on odotuslistan ehdoton ykkönen. Jos kaikki palaset loksahtaa kohdalleen, niin se tulee olemaan mulle vuosituhannen paras peliKieltämättä aika hiljaisesti kyteväksi on minullakin odotus tähän peliin liittyen mennyt. Mutta ei ole toivo sammunut tosiaan kokonaan, ja tästä ehkä tuli nyt pientä toivonkipinää lisää. On kyllä yksi eniten odottamiani pelejä kaiken kaikkiaan. Tulisi nyt vaan tosiaan vaikkapa parin vuoden sisään, please!
Voin sanoa, että mitä seurannut tämän pelin kehitystä, ei tämä ainakaan lisää luottoa tähän peliin. Ensimmäinen Bloodlines on yksi suosikeistani ja toivoin, että tällä olisi jatkettu samalla linjalla, mutta kaikkien näiden vastoinkäymisten jälkeen olen yllättynyt jos sieltä tulee edes keskinkertainen tekele. Toivon, että olen enemmän kuin väärässä.Paradoxin toimitusjohtaja Fredrik Wester myöntää, että Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 melkein peruutettiin.
Paradox says it almost cancelled Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 earlier this year
It's been a rough ride for Paradox Entertainment's long-in-the-works RPG sequel Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2,…www.eurogamer.net
Mutta ei peruutettu. Mie jaksan vielä uskoa tähän peliin, vaikka pikkuhiljaa toivoni alkaa hiipumaan.