Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhaa Tech'iä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Näyttää siltä, että ainakin pääkaupunkiseudun pelimyymälät yrittävät päästä eroon vanhoista GB- ja GBC-peleistä. Niinpä nyt on oivallinen sauma laajentaa pelivalikoimaansa - ja ehkä tajuntaansa - vanhan pelipojan pelivalikoimalla. Tarjolla on aikamoiset määrät todellä mätiä viritelmiä, joten onko teillä ehdotuksia: Mitä GB- ja GBC-peleja kannattaa hankkia GBA:lle? Ottakaa huomioon myös mahdolliset yhteensopivuusongelmat!

Metal Gear Solid on aika loistava minun mielestäni ainakin ;) Jos ei satu löytymään vielä suosittelen hankkimista jos vastaan tulee... Se ei nyt tietenkään ole ihan niin hyvä kuin PSOnen MGS, mutta hyvä silti.

Henkilökohtaisesti mä haluaisin Game Boy Colorin Super Mario Deluxen, Tetris Deluxen, vanhan Zeldan ja Game & Watch-pelisarjan.

- Esa

Näistä mulla on kokemusta ja hyväksi olen todennut

Turtles(se jonka alanimi oli jotain footclan, kivaa mäiskettä :)
Donkey Kong Country(taattua laatua)
Mario Tennis(LOISTAVA!! läpi pelasin gballa)
Tetris attack(!!!! addiktoiva ja kauankestävä, tarvitseeko muuta?)

Kiitos tähänastisista vihjeistä, mutta lisää kaivataan!

Ostin vähän aikaa sitten ALEsta Pokémonin. Aluksi suhtauduin vähän naureskellen koko Poké-villitykseen jne., mutta peliä pelattuani huomasin, että kyseessä olikin loistava peli.
Hommasin myös Mario Tenniksen Acidnatorin suosituksesta - Pelihän on legenda!! Veikkaan, että kaksinpelinä siitä voisi saada irti vielä enemmän.

Kaikki Nintendon tekemät on hyviä. Lisäksi ainakin Metal Gear Solid, Harvest Moon ja Legend of the River King.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kiitos tähänastisista vihjeistä, mutta lisää kaivataan!

Ostin vähän aikaa sitten ALEsta Pokémonin. Aluksi suhtauduin vähän naureskellen koko Poké-villitykseen jne., mutta peliä pelattuani huomasin, että kyseessä olikin loistava peli.
Hommasin myös Mario Tenniksen Acidnatorin suosituksesta - Pelihän on legenda!! Veikkaan, että kaksinpelinä siitä voisi saada irti vielä enemmän.
Pokémonithan on hyviä, sehän on selvä.;)

Jepjep, en mie huonoja pelejä suosittele...tuon pelin voimalla kestin jotain 22tuntia lentoasemilla/lentsikoissa istumista tullessani amerikasta. Kaksinpeliä en ole päässy testaamaan, mutta ukkojen siirtelyä kuusnepaversioon olen kokeillut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Jepjep, en mie huonoja pelejä suosittele...tuon pelin voimalla kestin jotain 22tuntia lentoasemilla/lentsikoissa istumista tullessani amerikasta. Kaksinpeliä en ole päässy testaamaan, mutta ukkojen siirtelyä kuusnepaversioon olen kokeillut.

Kerrohan lisää tosta Transfer Pak-siirtelystä. Itseäni ainakin kiinnostaisi..

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Kerrohan lisää tosta Transfer Pak-siirtelystä. Itseäni ainakin kiinnostaisi..

- Esa

Aika turha, sillä voi siirtää Mario Tennis ja Mario Golf ukkonsa Gamboylta N64:ään. Perfect Darkissa saa jotain cheatteja muistaakseni kun siihen kytkee GB-Perfect Darkin.
Ainut järkevä käyttö Transfer Pakille on Pokemon Stadiumit, niissä sille on paljon hauskaa tehtävää. Ainakin ykkösosassa: Taistelun lisäksi voi pelata Pokemonia TV:ssä eri nopeuksilla, voi järjestellä Pokemoneja kätevästi, vaihdella ja saada palkkio-Pokemoneja GB peliin.
Muita Transfer Pakia tukevia pelejä ei tule mieleen.

Joo siinäpä Vedge ne jo mainitsikin, pystyy siirtämään gb:ltä oman ukon 64, ja sitte saa salaisia ukkoja gb versioon. Ihan näppärä jos tahtoo kustomoida itelle kunnon kierrelyöjän tms.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Joo siinäpä Vedge ne jo mainitsikin, pystyy siirtämään gb:ltä oman ukon 64, ja sitte saa salaisia ukkoja gb versioon. Ihan näppärä jos tahtoo kustomoida itelle kunnon kierrelyöjän tms.

Jahas.. no ainakin Nintendolta tulee uusia ja innovatiivisia laitteita! Toivottavasti tätä Cuben ja GBA:n yhdistävää linkkikaapelia tullaan käyttämään hieman Transfer Pakia paremmin..

- Esa

Harmi vaan että suuri osa näistä uusista ja innovatiivisista vermeistä liittyy jotenkin pokemoniin, kuten tämä e-card reader jota tosin ei ilmeisesti tänne tulla tuomaan. Transfer pakkiakaan ei taida mikään muu peli tukea kuin Pokemon ja Mario Tennis/golf

Golf
Tetris(tartteeko perustella?)
Wanhat MegaManit
Oracle of Time/season + Links awakening(Taattua laatua)
Pokèmon(ennakkoluulot huspois ja kokeilemaan)

Siinä taas pari mitkä tuli mieleen...

Ylös Bottom