Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhapieru hehkuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lt. Patterson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lt. Patterson

New Member
Aloitanpa tässä ennen kotiinlähtöä ja väsyneenä seuraavan keskustelun aiheen: onko teillä mitään sellaisia pelejä, joiden pariin palaatte yhä uudelleen läpipeluun jälkeen ja joita ette vie vaihtoon, ennemmin vaihdatte vaikka anopin, peliliikkeeseen?
Voi olla, että tää on ihan turha aloitus, mutta mä leimaan ny kellokorttini ja lähen himaan.. screw you guys, Im going home:D

MGS2:ta en vie ikinä vaihtoon, vaikka on menty läpi kohta jo kolmesti!
Sen virheen tein MGS1:sen kanssa ja jouduin ostaa sen vähän ajan pääst uudestaan.:rolleyes:

Itse asiassa nyt jälkeenpäin ketuttaa ku satuin viemään Silent Hill 2 vaihtoon... no joo.. tulis jo se kolmonen...!:D

Pro Evolution Soccer on ikuinen peli. Joka päivä sitä vaan tulee pelattua. Liian addiktiivinen. :(
PES2 pelottaa... jospa sosiaalinen elämä loppuukin kokonaan siihen päivään, kun kyseinen peli kolahtaa postilaatikkoon? :confused:

GTA3:n pariin tulee myös palailtua ajoittain. Vice Citystä tulee varmasti ansa, josta ei pääse hevillä irti. Ja lisäksi PES2 on näillä näkymin tulossa 1.11 ja heti viikon päästä tuosta päivästä Vice City! Prkl! :mad:

Eka WipEout vanhalle Pleikalle on tullut säilytettyä vaikkei se pelinä enää ole hyvä verrattuna uudempiin, mutta se oli ensimmäinen hankkimani ja pelaamani Playstation peli ja teki silloin aikoinaan suuren vaikutuksen.

Vanhoista Soul Blade pysyy myös itsellä, samoin FFIX.

Uudemmista en ole raaskinut myydä vielä muita kuin PS2:n Bust a Move pelin. PS2 peleistä en varmaankaan luovu ainakaan seuraavista: GT3, MGS2, Silent Hill 2, FFX, REZ, ICO, Jak & Daxter, Tony Hawk 3.

Olen hieman viisastunut siitä kun möin Nintendo 64:sen kaikkine peleineen (Mario 64, Diddy Kong Racing, 007 :( ) ja jota kadun vieläkin. Mario 64 jäi vielä kaikenlisäksi kesken!!!

Vanhoihin peleihin on ihan kiva palata nostalgiamielessä vuosien päästä ja ihmetellä kuinka sitä silloin pitikään jotain peliä niin mahdottoman hienona (WipEout):p , tai sitten ihailla kuinka joku on pitänyt vieläkin pintansa (kuten Soul Blade).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Olen hieman viisastunut siitä kun möin Nintendo 64:sen kaikkine peleineen (Mario 64, Diddy Kong Racing, 007 :( ) ja jota kadun vieläkin. Mario 64 jäi vielä kaikenlisäksi kesken!!!

Samoin. Tai en ole viisastunut, mutta möin N64:n viitisen vuotta sitten ja vituttaa vieläkin. Kaveri kyllä tarjosi pari päivää sitten kyseistä konsolia muutamalla pelillä... Taidanpa ostaa pois.

Ja minähän en pelejäni vaihtoon vie, mä haudon ne vaikka persauksiini, mutta pois en vie koskaan....!
Se on vähän niin että jos vie jonkun pelin divariin niin jonkin ajan päästä tuleekin yhtäkkii hirvee hinku pelata sitä ja sitte kismettää ku muistaa että mähän vaihoin sen sillo joskus kahteen 70 luvun hymy lehteen jossa on Tapani Kansan erikois haastattelu.....

Tekkeneitä en ikinä vaihda pois ja onhan näitä muitakin mielestäni hyviä esim.Perfect dark, onimusha jne.

Z.O.E oli ensimmäinen ostamani PS2-peli, joten sitä en vie vaihtoon koskaan. Samaten FFX sekä MGS2 saavat jäädä hyllylle, vaikka sitten pölyttymään jos ei muuta, mitä kyllä vahvasti epäilen. GTA3:kin on varmaan aika hankalaa päästä eroon. Kyllä se Liberty City osaa aina vaan vetää puoleensa... Itse asiassa, luulenpa, etten vie mitään pelejäni vaihtoon. Kyllä niitä tulee taas jossain vaiheessa hinku pelailla. S

Poikkeus löytyy. Bouncerin vein tuossa vuodenvaihteessa vaihtoon ja tilalle tuli Silent Hill 2...

Nykyisistä PS2-peleistä voisin säilyttää ainakin:

-GTAIII
-GT3
-MGS2
-XG3 (mulla on myös pari aiempaa Extreme G:tä N64:lle)
-FFX
-Pyssy & Time Crisis 2 & Vampire Night
-Matto & Jungle Book

Katotaan nyt. Mieli saattaa muuttua vielä matkan varrella.

minäkni möin nipani:mad:ja siinä oli perfekt dark ja goldeneye

Aina on ollut käytäntönä, että kun uusi thps-peli tulee taloon, jää se myös. Mutta THPS3 meni vaihtoon koska sitä ei luonnollisesti tullut enää pelattua kun lähes kaikilla tyypeillä oli peli pelattu läpi ja kaikki specialihahmot ja kentät ym. hankittu.

Counter-Strikeä olen jaksanut tahkota jotain apaut 2 vuotta. Siihen ei meinaa kyllästyä koskaan. Onhan niitä taukoja ollut, pitkiä ja lyhyitä, mutta aina tuo peli vetää lopulta taas uudelleen mukaansa :) Taidanpa muuten mennä tästä sitä pelaamaan.

Voisin myös mainita Medieval: Total Warin, vaikka peli ilmestyi vasta vähän aikaa sitten. Mutta veikkaanpa että tuota peliä pelailen vielä piiitkänkin ajan päästä.

Konsolipeleistä en oikein osaa sanoa, koska niistä minulla ei vielä niin suurta kokemusta ole.

Ylös Bottom