Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Fiksu kaveriSiskon poika jo varasi mun Series S, jos joskus päivitän Series X:ään![]()

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Fiksu kaveriSiskon poika jo varasi mun Series S, jos joskus päivitän Series X:ään![]()
PS4 Pron oli myös varannut, mutta se hajosi ja mun nykyisen telkkarinkin kuulemma ottaa, sitten kun saan hommattua uudenFiksu kaveri![]()
Olen jotenkin kuvitellut että tuki olisi natiivi tai muutoin täydellinen X360-peleille. Jos kerran ei niin täytyy ehkä sitten varmuuden vuoksi säilöä se konsoli. Sille minulla taitaa kuitenkin olla eniten pelejä tai ainakin vielä jokin aika sitten oli kun tässähän koko ajan uudempien valikoima lisääntyy. Paljon joka tapauksessa niitä on.Series X:llä voi tosiaan pelata tuettuja pelejä, mutta 360:lle julkaistiin valtavasti pelejä, joille ei ole tullut ja osalle ei ole koskaan tulossa lisenssien ja muiden syiden vuoksi taaksepäinyhteensopivuutta. Siitä ei saa myöskään juuri mitään käytettynä, eli jos yhtään vanhat pelit voisivat jossain vaiheessa kiinnostaa, sitten harmittaa, jos ei enää ole konsolia. One-sukupolven laitteet sen sijaan voi varmaan myydä surutta pois nurkista pyörimästä. Itse en ole myynyt, koska en jaksa nähdä vaivaa aika pienen summan vuoksi ja ne ovat ihan hyviä laitteita vaikka eivät juuri saakaan käyttöä tällä hetkellä.
Ei valitettavasti tule tuo tuki luonnostaan. Itsellä ainakin vanhat Forzat sellaisia (2-4), joita pelattava 360:lla. Samoin Lollipop Chainsaw:n innostuin hankkimaan kokeiltavaksi, josko se uppoaisi.Olen jotenkin kuvitellut että tuki olisi natiivi tai muutoin täydellinen X360-peleille. Jos kerran ei niin täytyy ehkä sitten varmuuden vuoksi säilöä se konsoli. Sille minulla taitaa kuitenkin olla eniten pelejä tai ainakin vielä jokin aika sitten oli kun tässähän koko ajan uudempien valikoima lisääntyy. Paljon joka tapauksessa niitä on.
Nyt kyllä putosi pohja oletuksilta kun olen aiemmin luullut että vain alkuperäisen Xboxin peleissä olisi suppeampi valikoima taaksepäinyhteensopivuuden kautta. En kyllä nyt edes ymmärrä miksi olen luullut toisin.Ei valitettavasti tule tuo tuki luonnostaan. Itsellä ainakin vanhat Forzat sellaisia (2-4), joita pelattava 360:lla. Samoin Lollipop Chainsaw:n innostuin hankkimaan kokeiltavaksi, josko se uppoaisi.
Tässä listaa, onhan niitä pirusti: https://www.trueachievements.com/not-backwards-compatible/games