Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapunvietto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remform
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

remform

New Member
Taas on ohi se aika vuodesta jolloin pennut (kaikki minua nuoremmat siis :) ) kertyvät puistoihin kylmien kevättuulien ja ammaridance-musiikin riepoteltavaksi. Noh, ehkä joku vietti vappunsa miellyttävämminkin. Mitäs porukka on hommaillut?

Itse olin tyttöystävän kaverin vappujuhlissa, joista riittäis dramatiikkaa useampaankin threadiin. Olin kuitenkin autolla koko illan, mikä on yksi asia josta olen onnellinen.

Vappuaatto meni aika hieman tylsästi. Katoin MTV:tä, söin sipsiä, puhalsin vappupalloja ja kirjottelin parin tytön kanssa Messengerissä.

Tämä päivä alkoi todella mahtavasti: Kymmenen aikaa sähköt sammuivat ja naapurien murtohälytin alkoi uikuttamaan niin maan perkuleesti. Siinä sitten tunti ilman sähköjä ja tämän jälkeen piti vielä sählätä oman murtohälyttimen kanssa, jotta sai sen hiljenemään.

Taisin olla ainut ihminen joka oli vappu aattona treenaamassa ja yli kolme tuntia. Tuntui kuin omistaisin koko hallin.

Alkoholia en juo vaikka ilmaiseksi saisin ja sama pätee tupakkaan.

Loppu ilta meni Zeldaa pelaillessa ja pientä mahavaivaa hoidellaessa.

En mitään kovin erikoista, yhden kaverin kanssa juotiin lasi kuohuviiniä illan päätteeksi. Päivällä lueskelin Zeldan ohjekirjaa ja tein mielikuva harjoituksia. :D
Vappu=turha juhla! Mun mielipide asiasta.

Tuli juotua aika paljon ja nyt on pää kipeä :( No eiköhän se tässä pikkuhiljaa ala tervehtyä.

Itselläni meni vappu kotona kiroillessa kun NHL2K3ei tipahtanutkaan postiluukusta (en päässyt nöyryyttämään tsekkipoikaa Suomen tiimillä).

Vappu meni jutellessa mukavia ja kävellessä ympäri Heinolaa erään tytön kanssa. Kännit lähti yhtä nopeasti kuin ne oli tullutkin (Smirnoff Icen avulla) jo keskiyön paikkeilla. Viideltä tosin taisin mennä nukkumaan.

Vappuna join puoli pulloa lonkeroa. Olen tois huono ottamaan yhtään mitääm ja olinpa tuossa puolitoista vuotta ottamatta yhtään mitään. Pelasin Super Mario 64:ä ja odottelen tässä toukokuun yhdettätoista koska silloin täytän 18. Vappu on muutenkin aika tyhmä juhla.

Vappu meni kotona NHL2k3:n merkeissä. Välttelin ikkunasta ulos katselemista ja uutisia. Vappu on ihan turha kuten moni muukin juhla näin absolutistin suunnalta katsottuna :) Ehkäpä vuoden kuluttua järjestämme omat vappubileet pelien merkeissä boardin absolutistien kesken? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Vappu meni kotona NHL2k3:n merkeissä. Välttelin ikkunasta ulos katselemista ja uutisia. Vappu on ihan turha kuten moni muukin juhla näin absolutistin suunnalta katsottuna :) Ehkäpä vuoden kuluttua järjestämme omat vappubileet pelien merkeissä boardin absolutistien kesken? :D

Joo. Hyvä idea. Jokainen tuo oman konsolinsa, että saadaan niitä linkitettyä ja sitten pelataan moninpelejä.

Loistoidis. Count me in. Tuossa lähellä on vieläpä kerhohuone jonne mahtuu mukavasti tusina tai kaksi raivoraitista pelaajaa.

Jyväskylässähän tuo meni riekkuessa. Voin kertoa että kun 5 hekilöä viettää yön 21 neliön kämpässä niin kuumuus ja haju on parhaimmillaan tuntuva :p . Enimmillään kämpälläni oli 8 henkilöä. Yhdessä baarissa kerkesi käymään kun sen verran pitkiä nuo jonot oli, eikä hirveästi kiinnosta mennä jo yhdeksän aikaan mihinkään. Puolen yhden maissa oltiin selvitty jo baarin. Pois tulon ajasta ei mitään havaintoa.

Eli vissiin aika perus vappu oli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Kaivopuiston kylmissä kevättuulissa oli kivaa.

Edit: En o kuvas, mutta tuo kuvastaa siellä ollutta meininkiä varsin hyvin.

Aika paha.
Moni tuntuu assosioivan vapun suoraan ryyppäämiseen. Mikä sinänsä ei ole ihme jos pitää silmiä auki kulkiessaan minkä tahansa kaupungin keskustassa vappuyönä. Itseä ei ole koskaan tuo keitolla oleminen suurempina juhlina kuten vappuna ja juhannuksena hirveästi kiinnostanut, kun liikkeellä on aina puoli valtakuntaa, joten jonotella saa tolkuttomasti ainakin baarien ulko-ovilla, baaritiskeillä ja taksijonoissa. Sitäpaitsi on hauska seurata kun harvemmin maistissa olevat ihmiset sitten örveltävät.

Hyvä idea, vaikken olekaan absolutisti :P Paitsi että taidan olla ensi vuonna tähän aikaan aasiassa päin. No, voin olla hengessä mukana :P

Tämän vapun vietin pitkälti Solid Snaken ja Kumppen tavoin.

Eli mulla ei ollu minkaanlaista vappuu.. ku taal jenkeissa sita ei tietty vieteta.. joten elamantapa-alkoholistina mulla oli tosi kurja olo!! mut onneks tyttoystava sentaan antoi jotain lohtua asiaan :)

Ylös Bottom