Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Värikoodit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleepy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sleepy

New Member
Huomasin, että Cuben pelien kansien kyljessä on tuossa alhaalla tuommoinen pieni kolmio.
Star Warsissa ja SSBM:ssä se on virhreä ja Resident Evilissä taas violetti. Onko tuolla värillä joku merkityskin vaiko ihan summassa niitä värejä siihen läntätään?
 
Hmm... Mun Resident Evilissä on taas keltainen. Että ei se kait voi tuohon ikärajaan sitten liittyä...
 
No joo. Mullakin on se keltanen... Mihinköhän se mahtaa sitten liittyä? No joku viisas varmaan kohta sen kertoo...
 
Niitä on kaikissa ninteno-koneiden peleissä. Veikkaisin, että ne kertovat millä kielellä ohjekirja on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Minkä takia tossa Star Wars rogue Leaderissa ei oo --Only fo gamecube-- merkkiä!

Niin :( Muuten mun kaikissä peleissä lukis only for nintendo gamecube. Rogue prkl ;p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Minkä takia tossa Star Wars rogue Leaderissa ei oo --Only fo gamecube-- merkkiä!
Mun Roguessa taas on: Tosin se on jenkkiversio, mutta tuskinpa Rogueta julkaistaan jollekin muulle konsolille euroopassa ;)
 
Telpefion, toi only for leima tarkoittaa konsolipeleissä sitä että peli ei ole tulossa muille konsoleille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Olisiko RL2 tulossa PC:lle?
Tiedän, että tämä on pilkun seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta se on SW: RS2: RL, SW: RS2, SW: RL, RS2 tai RL, ei missään nimessä RL2.
Ensimmäinen Rogue Squadron oli vain Rogue Squadron, toka taas Rogue Squadron 2: Rogue Leader. Mitään peliä nimeltä Rogue Leader 2 ei ole koskaan tehty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Tiedän, että tämä on pilkun seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta se on SW: RS2: RL, SW: RS2, SW: RL, RS2 tai RL, ei missään nimessä RL2.
Ensimmäinen Rogue Squadron oli vain Rogue Squadron, toka taas Rogue Squadron 2: Rogue Leader. Mitään peliä nimeltä Rogue Leader 2 ei ole koskaan tehty.
Joo, olen tietoinen.
Piti kirjoittamani RS2, mutta olen jostain syystä korvannut ässän ällällä.
Ehkä ennakoin tulevaa Star Wars: Rogue Squadron 3: Rogue Leader 2-peliä?:)
 
Pikmin, SSB:M, SMB, Luigi, Sonic ja SSX Tricky (S) ovat kaikki vihreitä, kun taas Ressa (K 15) on keltainen ja sen yläpuolella on K 15-lätkä. Veikkaisinpa jopa, että K 18-pelissä kys. kolmio on punainen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Pikmin, SSB:M, SMB, Luigi, Sonic ja SSX Tricky (S) ovat kaikki vihreitä, kun taas Ressa (K 15) on keltainen ja sen yläpuolella on K 15-lätkä. Veikkaisinpa jopa, että K 18-pelissä kys. kolmio on punainen.

Minulla on saksalainen SSBM ja siinä on sininen.
Gamboy peleistä Mario Kartissa on keltainen ja Kuru Kuru Kururinissa violetti, vaikka molemmat ovat varmasti S.
Advance Warsissa ja Super Mario Deluxessa taas molemmissa on vihreä, vaikka AW on K11 ja Mario luultavasti olisi S.
En siis usko, että värit merkitsevät ikärajoja. Uskon yhä niiden liittyvän jotenkin kieliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Uskon yhä niiden liittyvän jotenkin kieliin.
Voi hyvin olla, sillä jenkkiversioissahan niitä värejä ei ole.
Ja Pal-versioissahan on niitä kielenvalintamahdollisuuksia, joita jenkkiversioissa ei ole (Okei , SSB:Meleessä on japani/enkku-switchi.)
 
Kaikissa cube peleissäni joita ovat: Luigismansion, supermariosunshine, pikmin, supersmashbrossmelee, Burn out ja Turok evolution. On vihreä kolmio. Tämä kumoaa väitteet ikä rajoista ja ohjekirjojen kielestä. Millähän perusteella kolmiot sitten saavat värinsä? Sehän selviäisi ainakin soittamalla maahan tuojalle...
 
Ne värikolmiot ovat vain sitä varten, että te niitä ihmettelisitte. Ne ovat täysin satunnaisesti käytettyjä, ilman mitään logiikkaa.
Nintendolla vain katsotaan, että, hö hö, kato tohon punane, hö hö jne. ;)
 
Ylös Bottom