Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Varmuuskopiointi ulkoiselle OSIOIDULLE kovalevylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pasi_K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pasi_K

New Member
Mulla on tuossa 500Gt usb-kovo johon olen koneelta backupit ottanut talteen. Jos luon sinne 160Gt FAT32 osion niin onnistuu PS3:n varmuuskopiointi ilman muiden osioiden/tiedostojen katoamista?

Vastaus: Varmuuskopiointi ulkoiselle OSIOIDULLE kovalevylle

Mulla on tuossa 500Gt usb-kovo johon olen koneelta backupit ottanut talteen. Jos luon sinne 160Gt FAT32 osion niin onnistuu PS3:n varmuuskopiointi ilman muiden osioiden/tiedostojen katoamista?
Kyllä. Pleikka tunnistaa levystä vain sen FAT32-osion ja kirjoittaa backupinsa sinne.

Varoituksen sana ulkoista kovoa osioiville:

Itsellä oli 500gigan ulkoinen usb-kovo, joka oli alustettu Macille. Päätin sitten että osioin sen ja alustan siihen pienen tilan FAT32-alustettua tilaa joka sopii Pleikkarille. Noh, osiointi meni hienosti mutta samantien meni koko muukin kovon sisältö sileäksi :rolleyes:

Itsellä oli 500gigan ulkoinen usb-kovo, joka oli alustettu Macille. Päätin sitten että osioin sen ja alustan siihen pienen tilan FAT32-alustettua tilaa joka sopii Pleikkarille. Noh, osiointi meni hienosti mutta samantien meni koko muukin kovon sisältö sileäksi :rolleyes:
Oliko se 500 gigaa siis yhtenä isona HFS/HFS+-osiona? Muistithan pienentää kyseisen osion kokoa, ja luoda uuden, tyhjän osion FAT32-osiota varten?

Ylös Bottom