Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Varoittavat esimerkit

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä
Jatkossa kaikki varoitukseen johtaneet viestit siirretään Varoittavat esimerkit -ketjuun. Nykyisellään viestit ovat jääneet paikalleen tai poistettu kokonaan, mutta kun kortti on rauennut, ei jälkeenpäin ole voinut nähdä, mikä viesti on ollut varoituksen arvoinen ja mikä ei. Ketju laitetaan suljetuksi, eli siihen ei pääse kukaan kirjoittamaan mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
entä olisko kellään mitään hyviä pelaajia kaupan. siis euroilla ja pankkina sampo




Kyseisen henkilön varoitus: Spam, spam, spam (V2, 3kk): Tärkeillekin asioille on oma paikkansa, ja keskustelufoorumeilla näitä paikkoja on yksi per asia. Vaikka sanomasi olisi itsellesi kuinka tärkeä tahansa, koko foorumia ei tarvitse sillä täyttää

Eilen, 15:29
puckseja mulle heti nyt pankkina sampo.

Eilen, 20:30
eikö kellään sampopankkia käyttävällä ole kiekkoja kaupan ?

Eilen, 22:55
entä olisko kellään mitään hyviä pelaajia kaupan. siis euroilla ja pankkina sampo

Ketjun alussa on ohjeistus kuinka ilmoituksia tehdään NHL 14 HUT Trading -ketjuun.

Viestejä ei ole tarvetta nostaa päivittäin/samalle sivulle. Yleisenä ohjeistuksena on ollut ainakin kahden päivän väli edelliseen nostoon.
Näin annetaan kaikille tasapuolinen mahdollisuus saada näkyvyyttä.

Liian tiuha nostorytmi johtaa viestin poistamiseen ja jopa varoitukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Näistä neljästä viestistä yhdistettynä aiempaan rikehistoriaan seurasi varoitus: Hyvän foorumihengen vastainen kirjoittelu (H / V2, 3kk): Viestisi on sävyltään tai tekstiltään sellainen, että se aiheuttaa mielipahaa tai ruokkii konsolisotaa. KonsoliFIN pyrkii parantamaan kaikkien videopeliharrastajien välistä hyvää yhteishenkeä, ja siksi paheksuu tämän tavoitteen vastaista kirjoittelua.

Viesti 1: "Mistäs sä tiiät etkös sä ole se joku Habbo Hotellin pelaaja?"

Viesti 2: "Enmä mistään tommosista puhunut? Puhuin siitä että eksä ole se joku Habbo Hotellin pelaaja?"

Viesti 3: "Mut jonde48 on Habbo Hotellin pelaaja joten miten sä et sit muka ole? Aika jännä juttu. + änäri on hyvä peli"

Viesti 4: "Miksä kiellät asian joka on totta? Jos sun kaveri tulee Habbo Hotellista sanomaan jotain laitos juttuja kun suutuit mun Habbo Hotel jutusta joka pitää ihan paikkaansa niin voi voih. Ei se mun vika oo jos pelaat Habbo Hotellia."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tästä viestistä seurasi varoitus: Henkilökohtainen hyökkäys (V4, 6kk): Viestisi hyökkää suoraan kanssakeskustelijaa kohtaan. Tällainen käytös on ehdottoman tuomittavaa ja johtaa jatkuessaan pysyvään tunnuksen sulkemiseen.

Miksä kiellät asian joka on totta? Jos sun kaveri tulee Habbo Hotellista sanomaan jotain laitos juttuja kun suutuit mun Habbo Hotel jutusta joka pitää ihan paikkaansa niin voi voih. Ei se mun vika oo jos pelaat Habbo Hotellia.
Joo muuten hieno juttu, mutta mun viimeisimmästä Habbo Hotel käynnistä on aikaa varmaan pari vuotta, juurikin jonde48 hahmolla. En kyllä ihmettele enää sekuntiakaan, että olet ollut laitoksessa ja pistänyt naisen paksuksi 15-vuotiaana. Älynlahjat alkavat olemaan nimittäin sen verran alhaisella tasolla.

Ettei mene täysin off-topiciksi, onko kenelläkään VARMAA tietoa, mitä erikoista ennakkotilausversio Suomessa tulee sisältämään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jatkuvan vastaavanlaisen kirjoittelun ja jo yhden aiemman varoituksen jälkeen tästä viestistä seurasi varoitus: Loukkaava käytös (V2, 3kk): Kirjoituksesi loukkaa ryhmää tai yksittäistä henkilöä foorumilla tai sen ulkopuolella. KonsoliFIN BBS:ssä edellytetään perustason kohteliaisuutta kaikkia kohtaan..

Miks itket tääl ku oot iha sysipaska pelaa ja kusit mullekki 10-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

saunanlauteilla ei pysty käytännössä ollenkaan istumaan jne.

toi voi olla aika kuumotus, toivottavasti et ollu himo saunoja :(

kieltämättä toi mäkihyppy on helveti kaukaa haettu, enkä edes meinanut uskoa että työpaikan kanssa mäkihyppäämään.

noh kummiskin paranemisia sinne!!


oma ärsyyntyminen: odotan jo koska tohon maahanmuuttoon vedetään raja kun ensin pitää saada neekereitä 10 tuhannen kappaleen viikkovauhdilla ja sitten kun niitä ei ole mihin majoittaa niin eiköhän joku tuhkamuna ehdota että ne on pakko saada ihmisten koteihin.

miksi edes tommosia suostutaan miettimään kun meillä oon huolia omistakin. nuoret haluis opiskella ja tehdä työtä mutta.....opiskelusta tehään enemmän ja enemmän perseestä ja sitten kun se opiskelu olisi tehty. niin omaan koulutukseen sopivaa työtä ei ole...jos työtä ollenkaan. yrittäjillä tulee usammin ja useammin eteen se että vaihtoehtona on joko silmukka kaulaan tai myydä yritys alihintaan jollekkin ja lähtee eläkkeelle fuengirolaan(suomalais valtainen paikka espanijassa, yleensä eläkelläisiä) ja elää suhkot tasapainoista elämää.

kolmas on se että vanhukset ja ne sodassa selvinneet jotka on hengissä, pidetään paskasissa vaipoissaan päivätolkulla ja joskus hoitajat ei edes tiedä onko tämä hengissä vai ei. ei en syytä hoitajia jotka on ylityöllistetty, haluttais palkata mutta kun ei vain voi.

JO NEEKEREILTÄ OTETUT RAHAT riitää siihen että mummuille ja papoille saatais niille kunnon safkat(2 perunaa ja kuiva mureke ja EHKÄ leipä, suomi mitä ******!) ja se viski tai konjakki lasin illalla nenän alle kun täyttävät sitä ristikkoa. niitten piäisi nauttia siitä, ne on jo työnsä tehneet ja sen helvetin hyvän(!) ylläpidonsa ansainneet.

anteeksi kirjoituskieli, vitutus vaan on niin korkealla että en tiedä mitä teen. enkä voi kavereille puhua kun vastaus on aina:"en tiedä mitä sanoa kun en seuraa politiikkaa". facessakin kun tämmösiä sanoo niin jo ne helvetin "anna kaikkien kukkien kukkia vaan tantat" tulee heristää sillä sormellaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 6

Viimeisin esimerkki käyttäjän viestistä, joka yhdessä parin muun vastaavan viestin kanssa johti kahden viikon taukoon foorumilta:

Oletkin aika ymmärtämätön.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Piti avata topikki usean viikon lomailun jälkeen. Ranskassa on tapahtunut kamala terrori-isku ja viimeisenä viestinä Tuulis on uhriutumassa, taso siis pysynyt ennallaan. Carry on.

edit: Laitetaan nyt joku kommentti tähän, niin en vain valita keskustelun tasosta :D
Mielestäni ajatusmaailma, jossa jokaista terrorismia karkuun lähtenyttä henkilöä (Syyriassa on paukutettu Pariisin iskun verran kuoliaaksi jengiä 4.5 vuoden ajan joka ikinen päivä) epäillään lähtökohtaisesti terroristiksi, on niin totaalisen päätön, etten tiedä miten päin olisi.
Toisena ikävänä reaalipoliittisena ääripäänä on kuitenkin se, että vaikeassa kansantaloudellisessa tilanteessa jokaista vaikeasti työllistyvää saapuvaa henkilöä ei voi kohdella lottovoittonakaan.
Haluaisin kuitenkin olla hiukan idealisti ja elää maailmassa, jossa ihmisiä kohdellaan ihmisinä, ja vielä uskoa siihen, että tämä voisi vähentää radikalisoitumista ja vastakkainasettelua. Tiedän ettei maailma valitettavasti toimi aina näin, mutta jos me ei pystytä edes ottamaan näin matalaa lähtötasoa tavoitteeksi niin sitten voi samantien vetää ittensä kiikkuun. Peace out.
Kandee pitää vaan tämä keskustelu kiinni. Sulla ei riitä älykkyys tähän.
 
Vastaus: Nintendon tuleva konsoli, NX

Kirbys adventure on mulla Wiin kovolla eikä maksanut mitään ;) Loistava peli kyllä. Etenkin kaksinpelinä. Muutenkaan mun ei tartte ostaa kovin montaa Wii peliä enää kun kovolla on suurin osa parhaista mua kiinnostavista peleistä jo.

On mulla jopa kolme alkuppia Wiin peliä.

Mode-huomautus: Tästä viestistä kahden pisteen varoitus otsikolla "Piratismilla elvistely".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom