Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Varoitus! Juonipaljastuksia!Mario Kart DD :

Pepe90

New Member
En tajua. Sain todin. Ja sen erikoisuus. Semmonen kultanen "tod" joka antaa buustii on käytännössä ihan sama ku saa sellaset 3 tavallista tod sient´ä? miten tota kannattaa käyttää ja miten se toimii. Siis se kultanen
 
Henkilökohtaisesti käytän kyseistä specialia rämpyttämällä aseen käyttö näpikkää :) Tuohan siis kestää ensimmäisestä käyttökerrasta noin 5 sekuntia, joten rämppääminen lienee paras vaihtoehto.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FireBlade
Henkilökohtaisesti käytän kyseistä specialia rämpyttämällä aseen käyttö näpikkää :) Tuohan siis kestää ensimmäisestä käyttökerrasta noin 5 sekuntia, joten rämppääminen lienee paras vaihtoehto.
Olisikohan noin? Ainakin Mario Kart 64ssä paras tapa käyttää kyseistä "supersientä" on odottaa hetki jokaisen painalluksen jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Olisikohan noin? Ainakin Mario Kart 64ssä paras tapa käyttää kyseistä "supersientä" on odottaa hetki jokaisen painalluksen jälkeen.

Jep-jep. Rauhallisella tahdilla kultasienestä saa irti boostia viiden-kuuden tavallisen sienen verran.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cevva
En oo varma, mutta eikö tossa DD:ssä saa myös Boo:n?

Jeps. King Boo + Petey Piranha on se toinen pelistä löytyvä salainen kuskipari. Muistaakseni ko. hahmot avatakseen piti voittaa Flower Cup peilitilassa.
 
Minulla nyt on hankaluuksia saada tuo Mirror Mode, niin kertoisitteko millä hahmoilla/autolla, on helppo/hyvä spesiaali, voittaa 150cc All-cup tour. Itse olen pelannut Toadilla ja koopatroopalla, siitälähtien kun sain Toadin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kunkku87
King boo spesiaali on samallaiset sydämmet kuin prinsessoilla.

Höps. Boolla ja Peteyllä ei ole omaa spesiaalia, vaan niiden tavararuletissa pyörivät kaikkien hahmojen erikoisaseet.

Itse voitin useimmat cupit vauva-Luigilla ja Paratroopalla. Vauvojen Chain Chomp on järjettömän kätevä, kuten myös kilppareiden kolmoiskilvet.
 
Ylös Bottom