Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Veikkausliiga '03-topic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tae
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tae

New Member
Aloitetaan uusi aihe kun ei vanhaakaan oikein näy.
Edellisessä suomifutis-aiheisessa ketjussa riitti suhteellisen paljon vipinää, joten antakaa tulla tänne mitä haluatte; ininää veikkausliigan tasosta, kuulumisia viime matseista sekä veikkauksia tuloksista. Oikeastaan ihan mitä vaan liittyen veikkausliigaan, tai miksei divarisarjoihinkin.

Eilen täällä Kotkassa hävittiin naapurikylän mestarisuosikille 1-2, yleisöä oli ~3500. KTP:n kannalta peli oli kuitenkin lupaava; painostettiin koko pelin ajan ja MyPa teki maalinsa vastahyökkäyksistä. Jos tuollainen peli jatkuu meidän puolelta, ei sarjapaikan säilyttämisessä luulisi olevan ongelmia.

Ja mitä veikkauksiin tulee, niin uskaltaisin sanoa MyPan vievän mestaruuden. Toivon myös erittäin hartaasti Jokerien putoamista.
;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Ja mitä veikkauksiin tulee, niin uskaltaisin sanoa MyPan vievän mestaruuden. Toivon myös erittäin hartaasti Jokerien putoamista.
;)

HJK:n pelin kävin eilen kattomassa. Varsin hyvää joskin hieman rikkonaista peliä. Ensimmäistä tuosta lainauksesta en toivo, toista toivon. Kumpaakaan en kuitenkaan usko. Etenkään jälkimmäiseen jos jatkavat samalla pelillä koko kauden.

Vannoutuneena GH:na, ei Suomen PPLiiga paljonkaan kiinnosta. Toivotetaan kuitenkin RoPS:lle onnea divariin.

Ei minuakaan tuo Veikkausliiga kiinnosta (ainakaan telkasta), muuta kuin siten että toivon että FC Jokerit tippuuuuuuu!!. Itse katson enemmän Champions Liigaa vaikka lempijoukkueeni ei olekaan finaalissa :( Olen kyllä yhden Veikkausliiga-matsin kattonu, senkin paikan päällä, sain ilmaislippuja FC Jokerit- FC Jazz otteluun (muistaakseni) viime kaudella siellä Finnair Stadiumilla.

Itse en kovinkaan paljon veikkausliigaa seuraa, vaikka urheilumiehiä olenkin.
Mikä kaikilla on aina Jokereita vastaan? Minä ainakin toivon joukkueelle menestyksekästä vuotta.

sitä minäkin ihmettelen. Mikä kaikilla on jokereita vastaan? Ei Hjallis nyt NIIN armoton ****** voi olla...vai voiko? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Ei minuakaan tuo Veikkausliiga kiinnosta (ainakaan telkasta), muuta kuin siten että toivon että FC Jokerit tippuuuuuuu!!. Itse katson enemmän Champions Liigaa vaikka lempijoukkueeni ei olekaan finaalissa :( Olen kyllä yhden Veikkausliiga-matsin kattonu, senkin paikan päällä, sain ilmaislippuja FC Jokerit- FC Jazz otteluun (muistaakseni) viime kaudella siellä Finnair Stadiumilla.

Lempijoukkueesi taitanee olla Liverpool, Manu tai Real? Todistit myös juuri tasosi kahdesti. Jokerit eivät pelanneet viime kaudella veikkausliigaa.

Toivon, että Allianssi menestyisi mahdollisimman hyvin. Muita suosikkeja minulla ei juuri ole. Lukuunottamatta valmentaja Pasi Rautiaista :D. Hän ei ole kyllä joukkue...

Täytyy kyllä sanoa, että Pasi on loistava persoona. Ensin hän kertoi kuinka pelistä menee fiilis, kun pelaajat eivät enää haista nurmen tuoksua kentällä pelatessaan muovinurmella. Pari päivää tämän jälkeen Pasi kertoi kuinka hänelle sanottiin, että "Rakasta tätä nurmea". Alun vaikeuksien jälkeen Pasi kertoi olevansa rakastumassa nurmeen.

Jotkut pitävät tätä miestä vain kylähulluna, mutta minusta hänestä löytyy sitä jotain. On hyvä, ettei valmentajista vain löydy sitä pelkkää suomalaista juroa miestä.

Periaatteessa vois käydäkin katsomassa TPS:n tai Interin matseja uusitulla Kupittaan stadionilla (nyk. Veritas stadion). Nyt sinne viittii jo mennä, kun on kummallakin puolella hyvät katsomot ja jotain lisätiloja. Luokkakaverin isovelikin pelaa nyt TPS:ssä, mielenkiintoista..

Veikkausliigasta lähti viime kaudeksi jo kaikki taso kun RoPS putos. Tämänkin kauden mielenkiinto on luultavasti enemmän ykkösdivarin puolella, varsinkin kun ei enää ole etelä-/pohjoislohkojakoa, joten Helsingissäkin (Viikingit ja Honka [nus nus espoossa]) pääsee nauttimaan sambilais-unkarilaisesta jalkapallosta. Varmaan tulee lomilla myös käytyä katsomassa muutamia RoPSin kotimatseja. Ens kaudella sitten taas liigaa.

Niijoo, Klubi on mestari. Putoajaa/putoajia (ykshän putoaa suoraan ja toinen karsii) on vaikeampi veikata, mutta eiköhän ne ryhmästä Jazz, Jaro, Lahti, KuPS, Hämeenlinna löydy. Jos noista pitäis valita, niin en ainakaan haluaisi nähdä Lahden enkä KuPSin putoavan, koska molemmissa kaupungeissa on loistava kotiyleisö.

Veikkausliigasta lähti viime kaudeksi jo kaikki taso kun RoPS putos.

Miten voi lähteä liigasta tasoa, jos huonoin joukkue tippuu pois ? :P

Njoo, ítse veikkaan kärkikolmikoksi tänä vuonna:
3. FC Jokerit
2. MyPa (kuinkas muuten, hopealla :) )
1. HJK (Keke rokkaa tykimmin)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Ei Hjallis nyt NIIN armoton ****** voi olla...vai voiko?

Voi. Mutta vielä enemmän kuin Hjallista vastaan minulla on kaikkia tälläisiä ns. muoviseuroja. Ja vielä kun joukkue kasattiin perinteisen PK-35:n päälle. Näinhin muoviseuroihin kuuluu myös mm. FC Lahti, AC Allianssi ja muut viimeaikoina perustutetut joukkueet. Toivon ettei HJK ikinä mene muuttamaan nimeään miksikään FC United Helsinki Soccer Club AC:ksi tai yhdistymään minkään muun joukkueen kanssa. Perinteet kunniaan, Klubilla on neljän kauden jälkeen 100-vuotisjuhlat. Jopa kansainvälisellä tasolla ihan merkittävä saavutus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Detox

1. HJK (Keke rokkaa tykimmin)

Rokkaa todellakin. Keken kahdeksan viimeistä euro-peliä: 0 voittoa, 1 tasapeli, 7 häviötä. Maalisuhde 2-23. Sinäpäivänä kun HJK pääsee tuosta kasvaimesta eroon juhlitaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Näinhin muoviseuroihin kuuluu myös mm. FC Lahti, AC Allianssi ja muut viimeaikoina perustutetut joukkueet. Toivon ettei HJK ikinä mene muuttamaan nimeään miksikään FC United Helsinki Soccer Club AC:ksi tai yhdistymään minkään muun joukkueen kanssa. Perinteet kunniaan, Klubilla on neljän kauden jälkeen 100-vuotisjuhlat. Jopa kansainvälisellä tasolla ihan merkittävä saavutus.

Tuo on ihan totta, heittäisin tomaatilla jos sattuisin näkemään sen idiootin joka keksi vaihtaa perinteikkään KTP:n FC KooTeePeeksi. Paikallislehdessä vieläpä kehtasivat viime syksynä väittää, että FC KooTeePee on tyystin eri seura kuin junnutyötä tekevä KTP. Idiootit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Tuo on ihan totta, heittäisin tomaatilla jos sattuisin näkemään sen idiootin joka keksi vaihtaa perinteikkään KTP:n FC KooTeePeeksi. Paikallislehdessä vieläpä kehtasivat viime syksynä väittää, että FC KooTeePee on tyystin eri seura kuin junnutyötä tekevä KTP. Idiootit.

jos muistan oikein, niin KTP meni konkurssiin, ja FC KTP RY meni nurin. Vanhan KTP:n päälle perustettiin "uusi" futisseura, KooTeePee. En nyt yritysmaailmaa pilkkua viilaten tunne, koska olen hyvin nuori vielä, mutta muistan jostain silmieni alle osuneen että samannimistä nimeä ei saa perustaa. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

ja aivan niin, kyllähän se oli aika halpamaista Hjallikselta viedä PK- 35 nimi. Yrityksenä näemmä tehdä Jokerit- brändistä tunnetumpi maailmalla. JES! Suomen futiksestahan sitä kannattaa aloittaa! Suomen seurathan ovat NIIN tunnettuja Euroopassa...:D (pieni loppukevennys, sekä hitusen sarkasmia)

Rokkaa todellakin. Keken kahdeksan viimeistä euro-peliä: 0 voittoa, 1 tasapeli, 7 häviötä. Maalisuhde 2-23. Sinäpäivänä kun HJK pääsee tuosta kasvaimesta eroon juhlitaan.

Nojoo. Mutta miten pitkälle mielestäsi HJK:n rosterilla pääsee Euro-peleissä?. Tuskinpa siinä valmentajanvaihdoskaan hirveästi auttaisi. Sitäpaitsi, HJK---> Hallitseva Suomen Mestari

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Detox
Nojoo. Mutta miten pitkälle mielestäsi HJK:n rosterilla pääsee Euro-peleissä?. Tuskinpa siinä valmentajanvaihdoskaan hirveästi auttaisi. Sitäpaitsi, HJK---> Hallitseva Suomen Mestari

Kyse onkin siitä, miten joukkueen rakentaa. Nuoria lupaavia ja taitavia pelaajia pitäis nostaa HJK-A:sta itse joukkueeseen jo hyvissä ajoin, eikä vain vaihtopenkille. Esimerkiksi Oravaista tulisi peluuttaa jokaisessa ottelussa nyt ennen, kuin intti rupeaa häiritsemään. 2-metristen hyökkääjien päähän roiskimisella ei pitkälle pötkitä. Sitäpaitsi se on hyvin tylsää peliä seurata.

Lisäksi Keken asenteessa on pahasti vikaa. Budjettivertailut otetaan heti esiin ja ruvetaan jo puhumaan siitä, kuinka niukka tappio olisi hyvä saavutus. 1998 Mursu-Anan kanssa Champpions Liigassa oli jotain aivan uskomatonta. Keithin kanssa ja tällä avauskokoonpanolla se ei välttämättä ole kovin lähellä, mutta aina mahdollista. Silti kolmannelle karsintakierrokselle vähintään tulisi selvitä (mahdollisen tappion tullen paikka UEFA-cupissa).

Lempijoukkueesi taitanee olla Liverpool, Manu tai Real? Todistit myös juuri tasosi kahdesti. Jokerit eivät pelanneet viime kaudella veikkausliigaa.

Real :) Eikä tähtiä vilisevän miehistön takia vaan tämän hienon, yhdellä kosketuksella pelaamisen (joka oikeastaan johtuu juuri hyvästä miehistöstä :D ). Oho, pikku kämmi (sanoinkin että en seuraa veikkausliigaa :p )... No sithän se oli joku toinen matsi tai sitten toinen vuosi. Siitä on varma että se oli Finnair Stadiumilla ja siellä pelasi Jazz. Siis mä en oikeesti oo mukana noissa Suomifutis- jutuissa yhtään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom