Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Verenluovutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Kuinka moni on kokeillut verenluovutusta? Miltä tuntui?

Itse käyn ihan säännöllisesti luovuttamassa. Ensimmäisellä kerralla tein kylläkin sen virheen, että lähdin kielloista huolimatta luovutuksen jälkeen ihan vaan kevyelle lenkille. Meinasin kuolla - siltä se ainakin tuntui! Sydän hakkasi ihan hulluna, kylmä hiki valui otsalla ja päässä pyöri niin saamaristi. Muuten ei omasta mielestäni verenluovutuksessa ole mitään pelättävää.

Onkohan kukaan muuten kokeillut luovuttaa jotain muita ruumiinnesteitä..? ;)

Siellä saa kahvia ja pullaa. Jos luovuttaa tarpeeksi monesti saa hienoja tarroja ja pinssejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Maksetaanko siitä mitään?
Ei makseta. Ihan vaan siitä syystä, etteivät kaiken maailman pultsarit ja narkkarit käy rahapulassa luovuttelemassa vertansa. Hyviä voileipiä sieltä kyllä saa! Ja tietty mehua/kahvia/teetä/tms.

No , onhan tuolla muutaman kerran käynyt visiitillä. Saahan sieltä myös hienon kortin, jossa näkyy veriryhmäsi ja jota voi esitellä kavereille jotka kammoavat neuloja.

Itse olen suunitellut vakavasti jo monta vuotta mutta nyt vasta mahdollista ku ikää tuli mittariin tarpeeks!! Asun pienellä paikka kunnalla nii täällä voi luovuttaa verta ku hyvin harvoin mut ku seuraava kerta tulee nii kyllä meen!!

Ylös Bottom