Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Verkkokauppa.comin taso laskenut

fDiamond

Member
Verkkokauppa.comin taso on laskenut huimasti siitä mitä olivat ennen kuin muuttivat uusiin hienoihin tiloihin. Ennen paikka oli nopea ja halpa, nykyään hidas ja keskiverto hinnat.

Onko muilla ongelmia puljun kanssa?

Itselläni kesti aikaisemmin näytön saaminen hieman yli kuukauden tilauksesta (tuotteen saatavuus oli kyllä 2-4 viikkoa, joten oikeastaan ei pahemmin voi valittaa)

Mutta tällä kertaa kun tilasin niin kahden tuotteen kohdalla luki 1-3 päivää ja ensimmäinen tulikin vissiin seuraavana päivänä mutta toista tuotetta olen odottanut jo yli kuukauden ja asiasta monta kertaa valittanut ja pyytänyt selvitystä asiaan. Vaadinkin jo yhdessä vaiheessa alennusta tilaukseen ja vastaus oli
Hei,

Valitettavasti en tiedä syytä miksi koteloa ei ole saapunut meille,
katson tuohon pakettiin jotain hyvitystä sekä postikulujen poiston.
Pahoittelen että tämän kanssa kestää, yritän sisäänostojamme patistaa
kotelon osalta
Eilen taas kyselin tilannetta ja paljonko niitä alennuksia sitten tulee kun ei siihen vastattu vaikka kysyinkin sitä jo aikaisemmin, vastaus
Hei,

Selvityksen viivästyksestä saatte kun sellainen tulee minulle, tuotteen
perään on kyselty valmistajalta, että mikä maksaa tämän kanssa.
Alennuksia ei valitettavasti viivästyksistä huolimatta pystytä
postimaksua enempää antamaan.
Eräs kaverini oli odottanut DFP rattia 4 viikkoa ja arviotu aika oli "tilaustuote, 2 päivää", toinen kaveri odotti näytönohjainta yli 3 kuukautta (tästä ei varmaa tietoa mikä oli arviotu aika, muistikuva 1-3 päivää)

Eipä tarvii juurikaan miettiä tilaako tuolta enään mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Minä vein näytönohjaimeni tuonne takuuhuoltoon viime kesänä, piti olla noin viikon homma, mutta loppujen lopuksi siinä kesti about 2kk, kirosin paikan syvimpään helvettiin, monta kertaa sain väärää informaatiota kun soittelin, että missä helvetissä se näytönohjain viipyy, Olin jo ostanut uuden näytönohjaimen, mutta tilanne olisi ollut aika nurinkurinen jos tuon takuu huollon takia, en olisi pystynyt käyttämään konettani pariin kuukauteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

FatDiamond sanoi:
Eipä tarvii juurikaan miettiä tilaako tuolta enään mitään.
Ikäväähän se aina on, kun omia lelujaan joutuu odottamaan, mutta jos vamistajilta tai tavarantoimittajilta ei mitään pyynnöistä huolimatta saa, vika tuskin on täysin Verkkokauppa.comin.
Ovat sentään lähettäneet sinulle viestiäkin tilanteesta, mikä ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys (varsinkaan suomalaisten) verkkokauppojen kanssa.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Eipä nämä liikket paljoa siille mahda, jos valmistajan tai maahantuojan toimitusaikataulut ei pidä. Jos jonkin tuotteen kysyntä maailmalla ylittää valmistusmäärät, ei sitä tänne pikkuiseen Suomeen varmasti ensimmäisten joukossa saada.

Itse kun jotain tilaan, katson tilauspaikasta riippumatta että tuotetta on liikkeen ja/tai maahantuojan varastossa, ettei ainakaan tarvi turhan pitkään odotella.

Verkkokaupasta useita kertoja olen tilannut ja takuunkin kanssa joutunut pelaamaan, eikä mitään valittamista vielä ollut.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Verkkokaupasta on tullut ostettua paljon hyvää tavaraa, omat kokemukseni ovat vain positiivisia.

mutta:

Tuollainen asiakkaan odotuttaminen kuulostaa kyllä oudolta. Pitäisi vaan suoraan sanoa, ettei tuotetta ole saatavilla. Turhilla lupauksilla on moni firma onnistunut karkottamaan asiakkaansa. Etenkin Internettiin eksynyt negatiivinen palaute säilyy vielä pitkään ja vaikuttaa vääjäämättä myyntiin.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Itselläni on ollut vain positiivisia kokemuksia Verkkokauppa.comista. Viimeisin tilaus oli ADSL- poksi. Tuotteen tilasin koulusta kello 11:sta, seuraavana päivänä kotiin saapui lappu ,että tuote oli noudettavissa...
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Myös vain positiivisia kokemuksia.
Kyselin sähköpostin kautta pariin otteeseen jotain ADSL bokseista ja vastaukset tuli n.tunnin kuluessa.
Ja sitten kun tilasin ADSL boksin niin se tuli postiin viikon päästä,
se kun oli tilaus hetkellä väliaikaisesti loppu.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

En tiedä onko syynä Verkkokaupan vaiko maahantuojan hitaus, mutta tilasin Logitech Driving Force Pro-ratin PS2:n Gran Turismo 4:sta varten jo helmi- maaliskuunvaihteessa. Nyt olen lukemani mukaan viides jonossa ja viimeisen rattierän saapumisesta Verkkokauppaan on kulunut jo kolme viikkoa. Hidasta, hidasta. Tilaustuotteiden kohdalla toimitusaika on kuuleman mukaan 2-4 vk, itse olen joutunut odottamaan jo paljon pitempään.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Oliver sanoi:
Ikäväähän se aina on, kun omia lelujaan joutuu odottamaan, mutta jos vamistajilta tai tavarantoimittajilta ei mitään pyynnöistä huolimatta saa, vika tuskin on täysin Verkkokauppa.comin.
Ovat sentään lähettäneet sinulle viestiäkin tilanteesta, mikä ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys (varsinkaan suomalaisten) verkkokauppojen kanssa.

Ei se välttämättä olekkaan niiden vika mutta jos muut kaupat kuitenkin saavat tuoetta suomeen niin outoa se on. Eniten tuossa alkoi vituttamaan omasta mielestä kohtuu selkeä lupaus että tilaukseen annetaan alennus mutta sitten se perutaankin, vai ymmärsinkö asian jotenkin väärin?
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Muistakaa myös, että jos tilaushetkellä (sanotaan vaikka 2-4 vkoa sitten) on näyttänyt nollaa varastossa niin tilaukset saattavat kestää tuon (satama)ahtaajien viime viikonlopun härdellin takia.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

FatDiamond sanoi:
Ei se välttämättä olekkaan niiden vika mutta jos muut kaupat kuitenkin saavat tuoetta suomeen niin outoa se on. Eniten tuossa alkoi vituttamaan omasta mielestä kohtuu selkeä lupaus että tilaukseen annetaan alennus mutta sitten se perutaankin, vai ymmärsinkö asian jotenkin väärin?
Kaupoilla saattaa olla sopimus, minkä firman kautta tavaraa tuodaan ja siitä lipsuminen voi aiheuttaa lähes kaiken tavaran tulemisen. Eli kaupoilla ei välttämättä ole pelivaraa hommata tavaraa sieltä, mistä saa.

Kyllähän tuossa ekassa viestissä tosiaan mainttiin "hyvitys", mikä tietysti voi tarkoittaa alennusta tai ilmaisia ruudunputsauspyyhkeitä tai jotain. Ilmeisesti heppu on lupallut sulle vähän liikaa ja pomo on sanonut EI. Semmoista se joskus on elämässä. :rolleyes:
En nyt mitenkään pakota sinua jatkamaan Verkkokaupan asiakkaana, mutta en siis ihan vielä usko, että taso olisi dramaattisesti laskenut. Katsellaan jos ketju vielä kevään aikana kamalasti kasvaa.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Tuota, minulle jäi epäselväksi tämä:

Ei kai tuota koteloa ole vain yhdellä kaupalla, joka omasta mielestäsi on keskihintainen. Peruuta tilaus, osta muualta.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Janus sanoi:
Peruuta tilaus, osta muualta.

Näin ajattelin tehdä, olisin odottanut koteloa tuolta kun ostin sen sopivaan aikaan ja maksoin siitä 12e vähemmän mitä sen hinta on nyt, ja luvattu lisähyvitys sai minut vielä pitämään tilaukseni siellä.

Hinta liikkui muutamassa päivässä 157e -> 143e -> 126e -> 138e ja tilasin silloin kun se oli halvimmillaan.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Otin viime viestin jälkeen sen kotelon tilauksesta pois että saisin ne muut osat sieltä joskus... Itse kun kyselin jos koteloa olisi voinut jonkun tilauksesta siirtää omaani kun varasto saldona oli 1kpl monta viikkoa, kun ilmeisesti puuttui siitäkin tilauksesta muuta tavaraa (edes toinen olisi saanut tilauksensa ajoissa). Eihän se onnistu kuullemma ollenkaan. No eikös joku ollu ottanu mun tilauksesta emolevyn johonkin toiseen tilaukseen! [(arvioitu tavaran saanti 5-7 päivää) kotelossa on ollut 5-7 päivää vajaan kuukauden ajan]

Lähti pienimuotoinen avautumismaili parin voimasanan kanssa, ei mennyt montaa minuuttia niin pahoiteltiin asiaa ja haettiin ilmeisesti myymälästä tai jostain muualta se emo omaan tilaukseeni, tuon myötä sain sentäs 15e alennusta.

Täytyy varmaan alkaa tilamaan kaikki ulkomailta, nopeaa ja halpaa.

Kotelon meinasin tilata suoraan saksasta mutta ajattelin että verkkokaupasta saisi nopeampaa kun tavaran saanti menisi vain 1-3 päivää... kuinka väärässä olinkaan.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Tälläisten takia tuenkin Bulldoggia, helposti suomen paras tietokone verkkokauppa. Sain uuden koneen alle viikossa tilauksesta, suosittelen.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Ostin Bulldogista MuVoni, ei kaupassa valittamista ole, mutta ei se mielestäni mitenkään poikkeuksellisen ylistettäväkään ole. Hyvä, niin kuin pitääkin.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Itse olen ostanut Bulldogista kerran, dvd-hylly tuli seuraavana päivänä tilauksesta.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Verkkokauppa.com:in toimitusajat ovat tosiaan pidentyneet, eikä syy voi olla vain lukemattomilla sattumilla tai viime viikkojen kuljetuslakoilla. Eniten purnaamisen aihetta syntyi ennen kassan ja noudon hitaudesta, mutta tähänkin on satsattu nyt kiitettävästi ja pahimmilta ruuhkilta olen ainakin itse välttynyt.

No PC-Superstoren tasolle eivät ole sentään vielä alentuneet. Jos haluaa saada hyvän esimerkin asiakaspalvelun nihkeydestä niin kannattaa vierailla esim. Ison Omenan liikkeessä.
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

Ruoholahdessa palvelu on ollut hyvää. Paitsi taannoin eräs myyjä väitti minulle, ettei komponenttikaapelia ole olemassakaan: "Sä meinaat nyt komposiittikaapelia. Ei kato muunlaisia ole."
 
Vastaus: Verkkokauppa.comin taso laskenut

feldon sanoi:
Ruoholahdessa palvelu on ollut hyvää. Paitsi taannoin eräs myyjä väitti minulle, ettei komponenttikaapelia ole olemassakaan: "Sä meinaat nyt komposiittikaapelia. Ei kato muunlaisia ole."

Asiansa osaavat myyjät ovat aina mukavia, verkkokaupassa kerran väittivät että tilaamassani Radeon 8500 näytönohjaimessa ei ole tv-outtia, pyysin tarkastamaan itse kortista koska tiedot kertoivat muuta, myyjä tarkasti. Ei kuullemma ollut, kävin itse myöhemmin tarkastamassa asian ja kyllä sieltä sellainen löytyi...
 
Ylös Bottom