Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Verkkopelaamista ilman PSN:ää - XBSlink

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tumu

New Member
Nyt on XBSlinkistä julkaistu uusi beta versio jonka pitäisi toimia kunnolla myös PS3:sen kanssa. Kyseinen ohjelma mahdollistaa kaikkien pelien pelaamisen internetin yli joissa on lan-mahdollisuus.

Löytyisikö kiinnostuneita kokeilemaan ohjelmaa esimerkiksi Black Opsin parissa?

Vastaus: Verkkopelaamista ilman PSN:ää - XBSlink

Testasin nopeasti ulkomaalaisten randomien kanssa tuota uutta versiota ja hyvin näytti pelaavan.

Ainoan ongelman jonka näin yhdellä randomilla oli jos PS3 ja tietokone ovat fyysisesti eri verkkotavalla kytketty (langaton x langallinen), silloin riippuen reitittimestä ja sen asetuksista voi osa verkkoliikenteestä tippua matkalle eikä siltausta voi tehdä. Ongelma tosin ratkeaa kytkemällä molemmat laitteet samalla verkkotavalla.

Itse käyttänyt tähän asti ohjelmaa nimeltä xlink kai. Onko tämä nyt sama ohjelma vai joku täysin eri? Tuolla xlink kaissa ollut käyttäjiä hyvin linjoilla ja vaan kasvamaan päin mitä enemmän tämä katkos tässä venynyt.

Samoja peruja on kuin XLink Kai mutta koodattu täysin alusta .NET:iä käyttäen jolloin on saatu multi-plattis-tuki aikaan (Windows, Linux, Mac). Joitain lisätoimintoja on samalla saatu (mm. lobbyt) sekä käyttöliittymä on helpompi kuin edeltäjässään.

Itse olen ainakin kiinnostunut, mutta jos pitää hirveästi säätää netin kanssa niin sitten ei kyllä jaksa. Kattelis tossa loppuviikosta, että mimmone ohjelma tuossa tosissaan on kyseessä.

Ylös Bottom