Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Videogameimports.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Platin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistaakseni tuo paikka on todella luotettava ja sitä pitää mukava tyyppi. Itse en ole mitään tilannut, mutta kaverini on tainnut muutaman kerran ko. putiikissa asioida. Pacdam kuitenkin lienee tämän boardin import-guru, joten jäädäänpä odottelemaan hänen muistikuviaan asiasta.

Ei odotella enää - itse ole tilannut tuolta ehkä 20 peliä. Kuvaukset käytettyjen osalta ovat minun kohdallani olleet aina oikeassa eli jo niissä sanotaan, että tuoteessa on joku vika olen voinut luottaa, että kaikki on kuvauksessa kerrottu. Itselle ei ole yllätyksiä sattunut. Veloxnebillä ko. paikasta ei ole aivan yhtä kaunis muisto, sen ainoassa tilauksessa sai naarmuisen CD:n.

Uudet pelit ovat yhtä lukuunottamatta olleet muoveissa ja täysin kunnossa. Toimitushinnat laskuri saitilla kertoon Pennylleen ja minusta kulut ovat edulleset moneen muuhun saittiin verrattuna.
Toimitusaika tavallisessa postissa 2-5 päivää, kerran tuli seuraavaksikin päiväksi jo perille.

Japsi ja USA-CD-pelit tahtovat olla jumalattoman kalliita tuolla, itse en ole tilannut kai yhtäkään ei-PAL-peliä - kannattaa katsastaa USA Gamecube-osasto, siellä on paljon pelejä 23£ tai alle. Itse en tiedä, onko niistä mihinkään kun GC:a ei ole.

Lee (lee@videogameimports.com) vastailee maileihinkin yleensä muutamassa tunnissa. Ostaminen on ekan kerran jälkeen helppoa, kaikki tiedot on saitilla tallessa. Minä ostan tästä paikasta kaikkein mieluiten, jos he vaan pystyvät tavaraa toimittamaan.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
... Veloxnebillä ko. paikasta ei ole aivan yhtä kaunis muisto, sen ainoassa tilauksessa sai naarmuisen CD:n...

Pitää paikkansa. RE3 oli aika kehnossa kunnossa, vaikka sain kuvauksen "couple of light marks", mutta kaverin (Lee) puolustukseksi täytyy sanoa, että kertoi itsekin saaneensa kuvauksen pelin kunnosta puhelimella, jonka sitten välitti minulle. Lisäksi oli valmis ottamaan pelin takaisin tai antaa seuraavasta tilauksesta 2 punnan alennuksen, jonka sitten valitsin.

Muuten kyllä jäi ihan hyvä kuva tuosta putiikista, ja tilaisin sieltä uudestaan muutenkin, kuin tuon alennuksen takia.

Olen tilaillut pari kertaa VGI:ltä, ja kaupat ovat menneet hyvin. Kauppaa pyörittävät Lee ja James -nimiset kaverit, ja he kyllä ovat aina vastailleet kysymyksiini joita olen sinne lähetellyt.

Kuten Pacdam mainitsikin, uudet import-pelit ovat yleensä aika helkutin kalliita siellä (£55), mutta vanhemmat ja second hand -tuotteet ovat suhteellisen hyvähintaisia (esim. USA GC-pelit ovat nyt tarjouksessa), ja aina välillä sieltä voi löytää aikamoisia aarteita hyvään hintaan (hyvänä esimerkkinä voin ottaa Sonic Adventure 2 Birthday Packin, joita kys. kauppa oli ilmeisesti tilannut hieman liikaa, joten he pudottivat paketin hinnan 40 punnan paikkeille - heti meni tilaukseen).

Uusia Atari Lynxin pelejä heillä on paljon ja vieläpä ihan hyvään hintaan, joten jos jotakuta kiinnostaa kyseisen masiinan pelit, niin kannattaa käydä katsomassa.

HUOM! Hinnoissa kannattaa myös ottaa huomioon, että verot on jo maksettu koska kauppa sijaitsee Englannissa.

Luotettava paikka on, olen minäkin sieltä tilannut tavaraa ja juuri lähti tilaukseen Rayman 2 DC:lle. Halpa kun mikä: 9.99£.

Ylös Bottom