Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Videopelidivarin hinnat alas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Videopelidivari pisti kerralla DC-pelejen hintoja alas! Nyt ainoat yli 30e maksavat pelit ovat PSO ver2 ja Virtua Tennis 2, muut ovat pudonneet jopa puoleen hintaan!

Nyt halukkaat halpoja pelejä hankkimaan! Linkkihän oli tässä.

Eipä noi nyt niin halpoja kyllä ole, lukuunottamatta ehkä Reziä, joka oli suhteellisen halpa. Sen olisin voinut ostaakin ellen jo omistaisi peliä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
EipEnoi nyt niin halpoja kyllEole, lukuunottamatta ehkEReziE joka oli suhteellisen halpa. Sen olisin voinut ostaakin ellen jo omistaisi peliE..

Ai jaa? Mielelläni kuulisin jos jossain muualla Suomenmaassa on myynnissä vastaava valikoima uusia DC-pelejä noilla hinnoilla. Painelen heti ostamaan! Viimeksi kun tsekkasin niin monet noista peleistä menivät huuto.netissä käytettyinä samaan hintaan kuin ne nyt ovat vpd:ssä.

Mikäköhän sun mielestä sitten on halpaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Ai jaa? Mielelläni kuulisin jos jossain muualla Suomenmaassa on myynnissä vastaava valikoima uusia DC-pelejä noilla hinnoilla. Painelen heti ostamaan! Viimeksi kun tsekkasin niin monet noista peleistä menivät huuto.netissä käytettyinä samaan hintaan kuin ne nyt ovat vpd:ssä.

Mikäköhän sun mielestä sitten on halpaa?
No joo, ihan totta, eihän noi nyt huonoja hintojakaan tietenkään ole, varsinkin, kun puhutaan Suomenmaan kaupoista. Tosin jos puhutaan halvoista peleistä, niin ne pelit, jotka Stockmann myi 50mk:lla, olivat halpoja. Niitä ostin muistaakseni 14kpl :)

Siltä näyttää. Muistelen että kun ennen nuo DC pelit on ollut hyllyissä heti oven edessä niin nyt ne on siirtynyt jonnekin. No on siitä aikaa kun viimeksi tuolla kävin.

Pitänee ostaa kun saa hyvää halvalla. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Tosin jos puhutaan halvoista peleistä, niin ne pelit, jotka Stockmann myi 50mk:lla, olivat halpoja. Niitä ostin muistaakseni 14kpl :)

Kjäh, amatööri! Mä ostin sentään kolmatta kymmentä.. :D

(tosin olin ensimmäinen joka niitä osti, siinä vaiheessa hintalapuissa oli vielä normaalihinta päällä vaan tiesin että kone sanoo 50mk / kpl...)

Buzz Lightyear, Deep Fighter, Fighting Force 2, Monaco Grand Prix, Monaco Grand Prix2, Pod2, Surf Rocket Racers, ToyStory2, Magforce Racing ja Snow Surfers.
Ensi viikolla on kiire.:D

Huh, minäkin löysin tuolta yhden puuttuvista - Speed Devils Onlinen ... olin tilannut sen UK:sta, mutta sille kävi kuten Dragon Ridersille eli peliä ei varastojen kätköistä löytyntkään ja jäin ilman.

Kennedyllä ja Frankilla ihan kiitettävän mittaset ostoslistat ;)

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Huh, minäkin löysin tuolta yhden puuttuvista - Speed Devils Onlinen

Kennedyllä ja Frankilla ihan kiitettävän mittaset ostoslistat ;)

Mun piti just kirjottaa sulle postia, että tota ei ole listoillas.
Katoin nääs nääs sun listaa aamulla ennekun menin kauppaa :)

Kiitoksia :D

Ylös Bottom