Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäisi toimia, ja kyllä PS3:n firmiksen päivittäminen kannattaa muutenkin.Hei osaako joku sanoa toimiiko PS3:sessa, uudessa firmiksessä(2.60) Divx 3.11 JOS muxaa tekstit joukkoon AviXSubs -ohjelmalla? En jaksais turhaan päivittää jollei auta..
Olipa tos 8 mile ja sen subit toimi täydellisesti ja aikoin siirtää ps3:lle ja kun laitoin .str muotoon niin alko subit heti heittää miksihän se tollee vetäs, ei ole ennen ongelmia ollut, eli viisaammat auttakoon.
Meikäläinen aina Avirecompilla liimailen tekstit leffaan ja sitten katson mediapalvelimen kautta. Meneehän tuossa se ~tunti kun se ne tekstit laittaa mutta en muuta keinoa ole löytänyt.
AviAddXSubs lisää .srt tekstit ~5 min leffaan.
Kannattaa lukaista FAQ: PS3 mediatoistimena. Sieltä löytyy linkki ohjeisiin.Tuon AviAddXSubs ohjelman jo hankin, mutta en silti onnistunut..
Pitää tietystiSuosittelen tuota Ps3 media server ohjelman asentamista tietokoneelle. Asennat sen koneelle niin voit streamata pleikkarilla koneella olevia videoita. Ja jos siihen löytyy vielä ne tekstit niin ohjelma älyää automaattisesti lisätä ne tekstit siihen leffaan (en ole varma pitääkö tekstitiedoston olla saman niminen videotiedoston kanssa?)
No perhana.. Latasin tuon media serverin. Mahtava ohjelma
Mä oon aina kuvitellut että tuo homma olis kauheaa kikkailua..
Kiva yllätys
PS3 ei tue erillisiä tekstitystiedostoja, joten helpoin tapa on "polttaa" ne suoraan kuvaan. Ohjeet löytyvät tästä ketjusta, johon viestisikin siirsin.Oon tietokoneelle ladannut leffoja, jotka toimivat B.S playerillä ja tekstitykset ovat sub, tai SRT muodossa. Ajattelin kopioida ne usbtikulle ja siirtää pleikkarille. Onko tämä mahdollista, tarviiko tehdä jotain asian hyväksi, että toimii tai jotakin muuta?
PS3 ei tue erillisiä tekstitystiedostoja, joten helpoin tapa on "polttaa" ne suoraan kuvaan. Ohjeet löytyvät tästä ketjusta, johon viestisikin siirsin.
Jos se on noin muuten Pleikkarin tukemassa formaatissa. Jos ei, sitten joudut enkoodaamaan sen uusiksi, ja siinä kuluu konetehoista riippuen enemmän tai vähemmän paljon aikaa, ja kuvanlaatukin ottaa jonkin verran osumaa.Mutta video toimii vai?