Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Videotoisto ja tekstitykset PS3:lla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taajuus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Hei osaako joku sanoa toimiiko PS3:sessa, uudessa firmiksessä(2.60) Divx 3.11 JOS muxaa tekstit joukkoon AviXSubs -ohjelmalla? En jaksais turhaan päivittää jollei auta..
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Hei osaako joku sanoa toimiiko PS3:sessa, uudessa firmiksessä(2.60) Divx 3.11 JOS muxaa tekstit joukkoon AviXSubs -ohjelmalla? En jaksais turhaan päivittää jollei auta..
Pitäisi toimia, ja kyllä PS3:n firmiksen päivittäminen kannattaa muutenkin. :)
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Mistähän mahtaa johtua seuraava: Eli tapana ollut tsmuxerilla laittaa tekstit kiinni .mkv versioihin tekemällä .mkv:sta avchd tiedosto. Viime aikoina mm. 24 ja Lostissa kaikissa jaksoissa tekstit eivat ole kuitenkaan näkyneet vaikka kaiken olen tehnyt tismalleen samanlailla.

Mystinen homma minulle, oliskohan kellään infoa tästä?
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Onko kukaan saanut Macillä tehtynä toimimaan?

Darwinen kautta Aviaddxsubs toimii ja tekee kyllä hienosti esim. ensin PC:llä Subtitle Workshopilla tehdyt .srt kiinni kuvaan, mutta jos tekee Jublerilla Macillä, niin ääkköset onkin symboleita... :(
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Olipa tos 8 mile ja sen subit toimi täydellisesti ja aikoin siirtää ps3:lle ja kun laitoin .str muotoon niin alko subit heti heittää :confused: miksihän se tollee vetäs, ei ole ennen ongelmia ollut, eli viisaammat auttakoon.
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Olipa tos 8 mile ja sen subit toimi täydellisesti ja aikoin siirtää ps3:lle ja kun laitoin .str muotoon niin alko subit heti heittää :confused: miksihän se tollee vetäs, ei ole ennen ongelmia ollut, eli viisaammat auttakoon.

Onko ne tekstit framejen mukaan? Konvertoi ajan mukaan menemään, niin pitäs toimia. Tosin tuo konvertointi saa ne tekstit väärään ajastukseen. Lopuksi vain ajastat konvertoidut subit niin eiköhän sitten toimi. Tämä ongelma ainakin itsellä oli kun DS:lle laittelin omia kotivideoita DPG muotoon, joissa tekstit olin tehnyt framen mukaan menemään...
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Tein justiinsa niin ku nuitten foorumeitten ohjeissa lisätään subsit siihen elokuvaan, mut ei onnannu koska ne heittää, ku muuttaa srt. muotoon, mut voisikko selittää tarkemmin nuista konver...:) ku nää hienosto sanat ei oo mulle oikeen helppoja
silleen niinku stepbystep
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Meikäläinen aina Avirecompilla liimailen tekstit leffaan ja sitten katson mediapalvelimen kautta. Meneehän tuossa se ~tunti kun se ne tekstit laittaa mutta en muuta keinoa ole löytänyt.
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

AviAddXSubs lisää .srt tekstit ~5 min leffaan.

Voisitko neuvoa yksinkertaisesti miten tämä onnistuu? Tarkoitus olisi katsoa PS3 kautta niin että olisi tekstit mukana..

Oon vähän tyhmä näissä asioissa..

Tuon AviAddXSubs ohjelman jo hankin, mutta en silti onnistunut..
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Suosittelen tuota Ps3 media server ohjelman asentamista tietokoneelle. Asennat sen koneelle niin voit streamata pleikkarilla koneella olevia videoita. Ja jos siihen löytyy vielä ne tekstit niin ohjelma älyää automaattisesti lisätä ne tekstit siihen leffaan (en ole varma pitääkö tekstitiedoston olla saman niminen videotiedoston kanssa?)

Esim. haluat katsoa jonkun videotiedoston pleikkarilla joka sijaitsee tietokoneella. Valitset vain pleikkarilla tuon media serverin ja sitä kautta avaat videon ja se näkyy. Ja jos on vielä ne tekstit niin nekin ovat siinä.


...Niin ja tuo ohjelma kääntää lennosta tuon tiedostomuodon oikeaksi. Todella helppo käyttää. Tyhmäkin osaa :D


Huhhuh tulipa selitettyä vaikeesti, toivottavasti joku tajusi. Pitääkin lähtee nukkumaan ku on niin väsynyt-->
 
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

Suosittelen tuota Ps3 media server ohjelman asentamista tietokoneelle. Asennat sen koneelle niin voit streamata pleikkarilla koneella olevia videoita. Ja jos siihen löytyy vielä ne tekstit niin ohjelma älyää automaattisesti lisätä ne tekstit siihen leffaan (en ole varma pitääkö tekstitiedoston olla saman niminen videotiedoston kanssa?)
Pitää tietysti ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DivX-tekstitykset (PS3)

No perhana.. Latasin tuon media serverin. Mahtava ohjelma :)
Mä oon aina kuvitellut että tuo homma olis kauheaa kikkailua..
Kiva yllätys :D
 
ps3+USB-tikku+ videot

Moi.
Pahoittelen ketjua, mutta en tiedä minne olisin laittanut viestin.
Eli. Oon tietokoneelle ladannut leffoja, jotka toimivat B.S playerillä ja tekstitykset ovat sub, tai SRT muodossa. Ajattelin kopioida ne usbtikulle ja siirtää pleikkarille. Onko tämä mahdollista, tarviiko tehdä jotain asian hyväksi, että toimii tai jotakin muuta? Vaihtaa joksikin muuksi DVD- soittimeksi? KIITOS etukäteen!!
 
Vastaus: ps3+USB-tikku+ videot

Oon tietokoneelle ladannut leffoja, jotka toimivat B.S playerillä ja tekstitykset ovat sub, tai SRT muodossa. Ajattelin kopioida ne usbtikulle ja siirtää pleikkarille. Onko tämä mahdollista, tarviiko tehdä jotain asian hyväksi, että toimii tai jotakin muuta?
PS3 ei tue erillisiä tekstitystiedostoja, joten helpoin tapa on "polttaa" ne suoraan kuvaan. Ohjeet löytyvät tästä ketjusta, johon viestisikin siirsin.
 
Vastaus: ps3+USB-tikku+ videot

Mutta video toimii vai?
Jos se on noin muuten Pleikkarin tukemassa formaatissa. Jos ei, sitten joudut enkoodaamaan sen uusiksi, ja siinä kuluu konetehoista riippuen enemmän tai vähemmän paljon aikaa, ja kuvanlaatukin ottaa jonkin verran osumaa.
 
Vastaus: Videotoisto ja tekstitykset PS3:lla

Ajoin nuo tekstitykset jonkun aikaa sitten AvixAddsubsilla videoon kiinni, mutta nyt se teksityksen fontti on ihan jättimäinen ja menee ruudulta yli katsottaessa telkkarista. Johtuuko tämä siitä, että mulla on vanha putkitelkkari joka ei kykene 760p resoluutioon? Koneella näyttää ihan hyvältä kuitenkin. Tekstitykset ovat siis .srt muodossa, eli fonttia ei ainakaan voi tekstieditorin kautta muuttaa. Pitääkö siis ajaa videot uusiksi ohjelman läpi ja muuttaa tekstitykset siinä ohjelmassa? Viimeksi en näin tehnyt ja luulenpa että siksi fontti niin isoksi muuttuikin.
 
Ylös Bottom