Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viekö GTA:VC kaiken huomion ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Sama juttu, onhan se todella hyvä peli, mutta täälläkin ps2fin:ssä porukka on nykyään, niinkuin muita hyviä pelejä ei oliskaan. Esim. thps4:n julkasuun on enää vaivaset 5 päivää ja rf2 on jo julkastu! Eikä kukaan tunnu niistäkään paljo puhuvan täällä, vaikka kumpainenkin pelien valio luokkaa

Mikäs tämä rf2 olikaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Die röte fachstzion. Siis Red Faction 2. Noita saa joskus pohtia ihan tosissaan noita lyhennelmiä ennenkuin keksii.

Mäkin mietin viime jouluna THPS3:sta, kunnes joku sitten heitti Tony Hawk's Pro Skater 3. Tuli sellainen "pling" -tunne.

Asiaan: Vice City on kyllä erinomainen peli, mutta ei niin täysin epälineaarinen, kuin kerrotaan. Tehtäviä on monia, eikä niitä tarvitse hakea aina samasta paikasta, vaan itse saa päättää keneltä niitä hakee, mutta esim. GTA2:ssa saa päättää kenen jengin puolella työskentelee.

GTA2 on muutenkin jotenkin kiinnostavampi. 3 tai Vice City ei ole niin hyviä kuin ensimmäinen tai toinen osa. Uudet pelaajat ovat toki eri mieltä. Itse muistan kun GTA oli ihan uusi juttu. Se oli aivan mahtavaa. Grafiikka oli aivan hirveätä, ääninäyttelyä ei ollut ollenkaan ja siinä kiroiltiin ihan hillittömästi. Pelaaminen oli ihan uskomatonta, koska mitään sellaista ei sitä ennen ollut.

Tottakai 3:n ja VC:n tekninen toteutus on parempi ja kolmiulotteinen ympäristö tuo uusia mahdollisuuksia, mutta GTA -sarjan tarkoitus oli alunperin se, että siinä näkee eteen, sivuille ja taakse hyvin.

GTA3 ja Vice City ovat molemmat mestari teoksia, mutteivat silti saavuta samaa tunnelmaa kuin nämä ensimmäiset osat. Pelit saavat huomiota väkivallasta ja koska kaikki pikku jannut on "gängstoja" niin peli myy. Ei siinä mitään, mutta on myös pelejä, jotka ansaitsivat huomiota enemmänkin. Tälläinen on maailma.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
GTA2 on muutenkin jotenkin kiinnostavampi. 3 tai Vice City ei ole niin hyviä kuin ensimmäinen tai toinen osa. Uudet pelaajat ovat toki eri mieltä. Itse muistan kun GTA oli ihan uusi juttu. Se oli aivan mahtavaa. Grafiikka oli aivan hirveätä, ääninäyttelyä ei ollut ollenkaan ja siinä kiroiltiin ihan hillittömästi. Pelaaminen oli ihan uskomatonta, koska mitään sellaista ei sitä ennen ollut.

GTA3 ja Vice City ovat molemmat mestari teoksia, mutteivat silti saavuta samaa tunnelmaa kuin nämä ensimmäiset osat. Pelit saavat huomiota väkivallasta ja koska kaikki pikku jannut on "gängstoja" niin peli myy. Ei siinä mitään, mutta on myös pelejä, jotka ansaitsivat huomiota enemmänkin. Tälläinen on maailma.
Näin on,GTA:n eka osa on se oikea.

GTA2 on muutenkin jotenkin kiinnostavampi. 3 tai Vice City ei ole niin hyviä kuin ensimmäinen tai toinen osa. Uudet pelaajat ovat toki eri mieltä. Itse muistan kun GTA oli ihan uusi juttu. Se oli aivan mahtavaa

Alkaa menemään jo aika off-topikiksi, mutta Vice Cityn tehtävät ovat kyllä aivan omaa luokkaansa verrattuna sitten ykköseen, kakkoseen tai kolmoseen.

Off topic jatkuu...
Omasta mielestä GTA 1 ja 2 olivat kyllä aika tylsiä verrattuna GTA3:en ja Vice Cityyn, eikä niitä jaksanut samalla innolla pelata, vaikka tulihan niitä siitäkin huolimatta kyllä pelattua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Off topic jatkuu...
Omasta mielestä GTA 1 ja 2 olivat kyllä aika tylsiä verrattuna GTA3:en ja Vice Cityyn, eikä niitä jaksanut samalla innolla pelata, vaikka tulihan niitä siitäkin huolimatta kyllä pelattua.

Sä ootkin näitä ns. "nykypelaajia" ;) :p

Sä ootkin näitä ns. "nykypelaajia" ;) :p
Ai nii joo, konsoleita ja PC:tä on tullut pelattu aktiivisesti vasta vuodesta '87 ja eka konsoli oli nes. Tiedä sitten mikä on käsityksesi nykypelaajasta. ;)
Ja veikkaanpa etteivät kaikki ns. veteraanipelaajat tykkää GTA1:stä ja 2:sta.

PS. Eivätkä GTA ja GTA2 huonoja olleet omasta mielestäni, mutta GTA3 ja Vice City ovat vain paljon parempia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Ai nii joo, konsoleita ja PC:tä on tullut pelattu aktiivisesti vasta vuodesta '87 ja eka konsoli oli nes. Tiedä sitten mikä on käsityksesi nykypelaajasta. ;)
Ja veikkaanpa etteivät kaikki ns. veteraanipelaajat tykkää GTA1:stä ja 2:sta.

PS. Eivätkä GTA ja GTA2 huonoja olleet omasta mielestäni, mutta GTA3 ja Vice City ovat vain paljon parempia.

No voi... Samoihin aikoihin ollaan pelaaminen aloitettu. Itse en hirveästi tykännyt GTA3:sta, vaikka se olikin mestariteos. Vice City on kyllä paljon parempi, mutta tarkoitin lähinnä alunperin sitä, että GTA1:stä pelatessa oli ihan erilainen tunnelma, koska siinä oli niin paljon kaikkea uutta. Tosin, jos sitä nyt rupeaisi pelaamaan, se olisi varmasti hirveää. pitääpä kokeilla. Se on minulla kaapissa pölyttymässä. Tai no, olenhan minä sitä kuunnellut CD soittimessa, mutta kohta tämä ketju menee kiinni, kun keskustelemme ihan asianvierestä, joten... Heitänpä tähän jotain asiaa. Toivottavasti modet ei huomannu tätä meidän keskustelua.

köh köh... Onhan se Vice City vienyt kaiken huomion muilta peleiltä. Se tuleekin varmaan pyörimään USA:n Top 10 listoille vuoden verran... Ensijouluna voi tilanne olla toinen. Silloin puhutaan THPS 5:sta yms yms...

Onhan se Vice City vienyt kaiken huomion muilta peleiltä. Se tuleekin varmaan pyörimään USA:n Top 10 listoille vuoden verran... Ensijouluna voi tilanne olla toinen. Silloin puhutaan THPS 5:sta yms yms...
Kunnes taas GTA4 ilmestyy ja vie kaiken huomion. ;)

minunkin mielestäni gta vice city vie juuri kaiken huomion mutta se onkin erittäin hyvä peli ja sanonpa vielä muita lainaten että se tuo gta vice citylle lisää huomita koska kolmonen oli hitti ja niin myös ykkönen ja kakkonen mutta myös minun mielestäni muiden hyvien pelien pitäisi saada enemmän huomiota kun kaikki tuppaavat jäämään vicecityn varjoon

Itse en todellakaan pelaa Vice Cityä sen mahdollisen väkivallan takia. En edes erityisemmin pidä väkivallasta. Minulle se on lähinnä kruisailua vapaasti kaupungissa. En ole edes juonta pelannut kuin vajaa 40%, vaikka pelituntejakin on jo n. 35-40. Mikään ei ole hienompaa kuin hypätä Sentinel XS:n rattiin ja kruisailla pitkin katuja V-rockin soidessa taustalla. :)

VC ei ole kuitenkaan jättänyt muita pelejä varjoonsa, ei todellakaan. PES2 on se pääpelini. Se on oikeastaan työni. ;) VC on vain rentoutustapa päivän päätteeksi. :)

GTA:VC on vaan hyvä peli, ja toki väkivalta kuuluu siihen.. näin vaikka olenkin jo vanha käppänä :D

Noita tasoloikkia olen aika silloin tällöin kokeillut mutta ei ne iske, joten R&C saa jäädä kaupan hyllylle. Saman kohtakon kokee jalkapallo, jääkiekko, skeitti pelit, ei iske niin ei iske.

VC on tosiaan hyvä yhdestä asiasta, nimittäin "illuusiosta" nimeltä vapauden tunne. Mikään tosiaan ei voita kun hyppää Angelin selkään, kuuntelee VRockia ja matkaa kohti auringon laskua. Hienoin uudistus tosiaan VC:ssä on ne prätkät, mitä GTA 3:ssa ei ollut. Niin mukavaa ajella Angelilla ja heittää "stuntteja" Sanchezilla... Vice City on muutenkin niin eloisampi ja svengaavampi kuin GTA 3:n tylsä angsti city. :)

Ylös Bottom