Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vielä kerran: 11.9.2001

feldon

KonsoliFIN Alumni
Syyskuun yhdennestätoista on ollut juttua vaikka kuinka paljon, mutta vaikka olen tutkinut tätä saittia jo pari viikkoa, niin olen edelleen ihmeissäni.

Olisi ihan kiva kuulla muidenkin mielipiteitä tästä mahdollisesta salaliitosta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Syyskuun yhdennestätoista on ollut juttua vaikka kuinka paljon, mutta vaikka olen tutkinut tätä saittia jo pari viikkoa, niin olen edelleen ihmeissäni.

Olisi ihan kiva kuulla muidenkin mielipiteitä tästä mahdollisesta salaliitosta!

Jos kerran terroristit eivät hyökänneet Pentagoniin niin miksi Pentagonia oltaisiin hajoitettu tarkoituksella?
Joku juttu tässä kyllä piile, kun siitä lentokoneesta ei ole mitään jälkeä ollut.
 
Re: Re: Vielä kerran: 11.9.2001

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz


Jos kerran terroristit eivät hyökänneet Pentagoniin niin miksi Pentagonia oltaisiin hajoitettu tarkoituksella?
Joku juttu tässä kyllä piile, kun siitä lentokoneesta ei ole mitään jälkeä ollut.
Siellä räjähti pommii...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Olisi ihan kiva kuulla muidenkin mielipiteitä tästä mahdollisesta salaliitosta!

Boeing 757 ei iskeytynyt Pentagoniin, vaan sen eteen, johonkin maahan. Siksi se ei tehnyt noin paljon vahinkoa. Punaisella tehty kuva Boeingista on väärin.

Jokainen voi uskoa syyskuun terrori-iskua Yhdysvaltojen Presidentin ovelaksi juoneksi nostaa kannatusluvut ja saada vapaa pääsy maailmaa pommittamaan terroriuhan takia. Tai jospa Israel hoiti koko homman kotiin, jotta se voi syyttää arabeja ja vallata lisää palestiinalaisten alueita. Tai eiku mä tiedän! EU kyllästyi dollarin liian korkeaan kurssiin ja päätti iskeä talouden ytimeen. Uskokoon ken tahtoo.
 
Juttuhan on niin että osama on jo tapettu mutta sitä ei tehty julkisesti ettei osamasta tullut sellasta marttyyria islamille että kaikki palvoo sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Juttuhan on niin että osama on jo tapettu mutta sitä ei tehty julkisesti ettei osamasta tullut sellasta marttyyria islamille että kaikki palvoo sitä.

Höhlä. Nyt ne mustatakkiset miehet hakevat sinut ensiyönä.
 
Onneksi minulla on baseballmaila jonka voin heittää niille ja juosta karkuun sillä aikaa kun ne ihmettelevät sitä.
 
Ylös Bottom