Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viewtiful Joe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viewtiful Joe PlayStation 2:lle

Nyt sitä näkyi jo Helsingin Anttilassakin, hintana se 29 euroa. Piru kun tuli jo ennakkotilattua ja -maksettua Konsolinetistä, muuten olisin napannut mukaan. No, ehkä posti tuo huomenna kovia paketteja...

kävin gamefaq:ssa katsomassa ja sen mukaan danten saa jo sweet vaikeustasolla,tämä kaikille tiedoksi jotka asiaa miettivät.hankintaan menee kunhan rahaa sen verran löytyy.

Täytyy kyllä sanoa, että peli on aivan loistava. Maanantaina tuli paketissa (TiltGurun-voittopeli :p ) ja about viikko on peliä tahkottu vaihtelevalla menestyksellä - broidi enemmän ja olen itse ollut lähinnä sivustakatsoja. Enpä olisi uskonut Pleikka2:sta irtoavan noin paljon potkua, mutta pakko se on uskoa.

Nätti kuin sika pienenä :cool:

Koska en löytänyt kyseisestä pelistä yhtään topiccia niin päätin pistää tämän pystyyn.Eli löytyykö keneltäkään ko. peliä?Omasta mielestäni aivan loistavaa viihdettä.Peli on melkoisen lyhyt , mutta laatuhan tunnetusti korvaa puuttuvan määrän.Ja kun peli irtoaa kaupasta 30.00e, niin ei voi muuta kuin suositella hankkimaan.Jos joltakin muulta löytyy myös tämä peli niin olisi mukava kuulla läpi peluu statseja yms.

NewsFlash

Viewtiful Joe nousee painikehään 02.11.2004

Capcom panostaa Viewtiful Joe 2:n julkaisuun Japanissa tosissaan ja sen lisäksi, että Joe valtaa televisiot animaatiosarjallaan, liittyy Joe myös humoristisilla painijoillaan mainetta niittäneen Osaka Professional Wrestling -tiimin rivistöön ja osallistuu sikäläisiin ammattilaispaini-tapahtumiin loppuvuoden ajan.

PlayStation 2:lle ja GameCubelle saapuva Viewtiful Joe 2 julkaistaan Japanissa 16. joulukuuta ja Eurooppaan peli saatanee ensi vuoden alkupuolella.

Tsiigaa: http://www.konsolifin.net/ylli/upload/uutiset/ps2/1099396133_vj01.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jarmo Hänninen sanoi:
Enpä olisi uskonut Pleikka2:sta irtoavan noin paljon potkua, mutta pakko se on uskoa.

Nätti kuin sika pienenä :cool:

Eipähän se Viewtiful Joe ole teknisesti mikään kovin vaativa. Litteitä polygoneja joissa on cel-shadea päällä. Mutta ei se muuta sitä, että se peli on suorastaan hurmaavan näköinen ja helkutin hauska (vaikkakin hyvin vaikea). :)

Vastaus: Viewtiful Joe

Itsekin olin melkein ostamaisillani Viewtifulin, mutta en sitten kuitenkaan ostanut. Ostan varmaan joskus kun taas on riihikuivaa sen verran että sitä riittää moisiin hupivempeleisiin.

e-a-m sanoi:
Itsekin olin melkein ostamaisillani Viewtifulin, mutta en sitten kuitenkaan ostanut. Ostan varmaan joskus kun taas on riihikuivaa sen verran että sitä riittää moisiin hupivempeleisiin.
Aika yllättävää kyllä, peli on pitkään ollut loppuunmyyty monesta liikkeestä.

NewsFlash

Viewtiful Joe 2 -demo pyyhkii muistikortin 24.11.2004

Uusimman Official US Playstation Magazine mukana jaettavaan 'Holiday 2004 Demo' -levyyn on jäänyt ikävä bugi, sillä levyltä löytyvä Viewtiful Joe 2 -demo pyyhkii muistikortin tyhjäksi kaikista tallennuksista. Levyn muut demot toimivat ongelmitta, mutta Sony Computer Entertainment America (SCEA) suosittelee kuitenkin muistikortin poistamista koneesta ennen levyn käyttöä.

Viewtiful Joe 2 julkaistaan Euroopassa huhtikuun alussa PlayStation 2:lle ja GameCubelle.

itse hain tän peliin tänään itelleni joululahjaks, ekaan tallennuspisteeseen pelasin kunnes piti lähteä vanhemmille viettään joulua. Itse tykkäsin pelistä aikas paljon.

Suosittelen tätä n.25-30e ostosta kaikille joilla on ps2.

Hyvät joulut

NewsFlash

Viewtiful Joe palaa PS2:lle 06.04.2005

IGN kertoo viimeisimmän Famitsu Weekly -lehden paljastaneen Capcomin kehittävän uutta Viewtiful Joe -peliä nimeltä Viewtiful Joe: VFX Battle.

VFX Battle ei tule olemaan varsinaista jatkoa pelisarjalle, vaan moninpelattava taistelupeli Super Smash Bros - ja Digimon Rumble Arena -pelien hengessä. Ainakin toistaiseksi vain PlayStation 2:lle ilmoitettu peli julkaistaan Japanissa myöhemmin tänä vuonna.

Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Viewtiful Joe palaa PS2:lle 06.04.2005

IGN kertoo viimeisimmän Famitsu Weekly -lehden paljastaneen Capcomin kehittävän uutta Viewtiful Joe -peliä nimeltä Viewtiful Joe: VFX Battle.

VFX Battle ei tule olemaan varsinaista jatkoa pelisarjalle, vaan moninpelattava taistelupeli Super Smash Bros - ja Digimon Rumble Arena -pelien hengessä. Ainakin toistaiseksi vain PlayStation 2:lle ilmoitettu peli julkaistaan Japanissa myöhemmin tänä vuonna.
IGN on päivittänyt uutistaan ja PS2 julkaisu oli vain käännösvirhe. Peli tulossa Cubelle ja PSP:lle.
http://psp.ign.com/articles/602/602162p1.html

Tällä hetkellä pelin saa jo n.10 eurolla. Hintoja voi katsella täällä Itselläni on ollut tämä peli melkein jo siitä lähtien kun se julkaistiin. Joella olen mennyt läpi, Dantella en ole vielä ehtinyt menemään.

Ylös Bottom