eli en tosiaan usko että tämä nyt tuo juurikaan näkyvyyttä tai uusia pelaajia.
Kyllä se yllättäen toi muute vähän sitä näkyvyyttä ja pelaajiakin. Eli Twitchissä oli parhaimmillaan jopa 10k katsojaa ja samanaikaisia pelaajia oli noin tuhat. Ehkä enemmän mitä uskalsi odottaa.
Tietenkin molemmat luvut rommas sitten hyvin jyrkästi, mutta kun esim. Twitch luvut on yleensä ollut alle sata, niin onhan tuo aika huikea. Jos tuosta määrästä jää nyt edes muutama sata pelaajaa/katsojaa, niin voisiko se sitten riittää pitkällä tähtäimellä. Aika näyttää. Anyways, huomattavasti useampi tietää nyt mikä edes on Vigor, mitä eilen tähän aikaan.
Teknisesti peli vaikutti toimivan siedettävästi, joskin osa käyttäjistä ulisee yhteysongelmista yms. Yksi paha vika ja suuri pettymys on se, että Early Access versiota voi pelata vain Solona. Vigor on kyllä Solona ihan tosi hyvä, ei siinä. Itsekin pelaan paljon sitä, koska se on niin helppoa aina "käyn äkkiä vetään yhden" -tyyppisesti.
Mutta varsinkin kun opettelee "uutta" peliä, niin onhan se jotenkin mielekkäämpää mennä sinne mettiin rämpimään kaverin kanssa ja olla kuutamolla yhdessä. Noh, Previkka on previkka ja sinne on myös helpompi uittaa sisään päivitystä tämän tästä. Eli toivottavasti tiimipeluuta eivät joudu yltiöpitkään odottamaan.
Mitä eilen vähän Striimejä katselin, niin ampuminen hiirellä on kyllä aika Laseria, Point & Shoot. Ja tässähän on nyt sitten se suuri aseiden tasapainon megapäivitys sisässä, jota on tehty kuin Iisakin kirkkoa. Tuotannossa olevaan Konsoli-Buildiin sitä ei vielä uskallettu laittaa tälle kaudelle, en tie tulisiko se sitten ensi kaudeksi? Saa nähdä.