Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, huomaa kyllä että on paljon terävämmän näköinen kuin aiemmin!
Juu, huomaa kyllä että on paljon terävämmän näköinen kuin aiemmin!
Mitenkäs nuo legacy seasonit nyt sitten muuten toimii, kun itsellä jäi se aikaisempi kesken ja siihen tuli se premium battle passs kuitenkin hommattua. Ajattelin että voin nyt sitten tällä kaudella pelailla sen loppuun, kun valitsen sen sieltä legacy seasons kohdasta, mutta eipä näy. Tuleekohan joskus, ja jos tulee niin pitääkö ostaa uusiksi ja/tai aloittaa alusta?
Ei muuta kuin tukitikettiä Bohemialle, kyllä meillä näkyy kesken jääneet Legacy Seasonit siellä ja keskeneräistä voi jatkaa normaalisti. Ainoa asia mitä ihmettelin oli se, että valikossa tuli popup siitä, että "Legacy Season 3 is here" No sellasta ei kyllä näy siellä listassa. Mulla näkyy ne tällä tavalla ainakin:
S1: Taputeltu
S2: Kesken
S4: Aloittamatta
(ja kolmosta ei näy missään)
...ainiin, et maininnut otitko tämän kauden Passin? En tie vaikuttaako yhtälössä?
Toki mikä sen äskeisen kauden numero oli? 9? Et eihän sullakaan tuon oman listauksen mukaan näy kun 1,2 ja 4 siellä? Mulla jäi siis se EDELLINEN, 9 season passi kesken. Nyt tätä kirjoittaessa tajusin ettei se ehkä olekaan LEGACY season. Itse olin jotenki ajatellut että kaikki jo menneet kaudet luokitellaan legacy seasoneiksi.
Ei tätä voi kuin suositella! Onneksi pelaajia on nytkin hyvin 24/7 (ps5) niin ei tarvitse odotella pitkiä aikoja. Pelithän kestää max 20min kerrallaan tai millon ite haluaa takaisin kotitalolle.
...itelle kyllä on ruvennut toi gunplay tuottaan tuskaa..ku ei osu mihinkään. Sitten tää third person aspekti..ryömin johonkin töppäreeseen ja scope näyttää hienosti ei esteitä mut silti se osuu johonkin maahan,käpyyn tai muuhun kasviin.. tiimikaveria seurasin kun kuolo korjas niin kaveri makas ja ampu mutta piippu sojotti taivaalle! No joo jatketaan reenaamista josko tää tästä! Kuuleekos tossa encounterissa jos joku tappaa jonkun? Pysyis vähän kärryllä et montako olis mahdollisesti viä jäljellä!
Onpa hienoo..just käynnistin Rogue Companyn ja sielläkin battlepass 2xp!! Onko muilla Vigorissa et olin shelterin ampuradalla niin tähtäys liikkuu eka hiljaa ja sit nopeutuu?? Mulla ainakin..perkele ku tiätäs mihin noi kaikki asetukset vaikuttaa..saattaa olla senssit ja asetukset pärssilleen!
Perkele!! Encounterissa sain hyvät lootit..lähdin hiipiin pois niin eikö joku perkele cämpänny siä "portilla" mistä pääsee pois (muut oli lukittu), vituttaa!! Pitäs olla joku safezone missä ei saa cämpätä..aaaaargggghhhh! Vituttaa tommonen et ei tee mitään ja menee cämppään saatana!
Senssit sain ny jotenkin kohdalleen..jotain positiivista! Raportoikaa joku tosta kämppäämisestä portilla..prkl!