Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vihjeitä hyväksi splitscreen peliksi kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonixx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sonixx

New Member
Hakusessa olisi jokin _hauska_ ja helposti omaksuttava peli 2 pelaajan splitscreen sessioihin. Tällä hetkellä hyllyssä ei ole mitään jolla voisi viihdyttää satunnaisia pelaajia. Halo on liian vaikea ja DOA3 muutaman minuutin jälkeen tylsä. Tähtäimessä on NFL 2004, NBA Street vol 2, THPS4, ehkä FIFA2003.

Näistä ennakkokäsityksien mukaan ehkä NBA tai THPS saattaisi olla paras. Onko NFL liian tekninen?

Jäljelle jää siis FIFA 2003, joka on (mielestäni) suht koht helppo pelata ainakin PC:llä. NBA Street on kehuttu hauskaksi nimenomaan kaksinpeleissä. Oletetaan, että minulla riittä hermot THPSn opettamisessa. Onko siinä mahdollista pelata kaverin kanssa "samalla puolella"?

Harmillista kun pelivalmistajien sivuilta ei löydy kunnon selostusta pelien ominaisuuksista. Eivät kehtaa sanoa, ettei niitä ole :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Jäljelle jää siis FIFA 2003, joka on (mielestäni) suht koht helppo pelata ainakin PC:llä. NBA Street on kehuttu hauskaksi nimenomaan kaksinpeleissä. Oletetaan, että minulla riittä hermot THPSn opettamisessa. Onko siinä mahdollista pelata kaverin kanssa "samalla puolella"?

Harmillista kun pelivalmistajien sivuilta ei löydy kunnon selostusta pelien ominaisuuksista. Eivät kehtaa sanoa, ettei niitä ole :)

Siis voiko THPS pelata "samalla puolella" ..ei kaikki pelimoodit ovat vastakkain.

FIFA on mielestäni aivan kelvollinen peli, mutta olen huomannut aloittejoilla olevan SUURIA vaikeuksia laukauksien tekemisessä..aina menee vedot yli tai ohi. FIFAsta on kylläkin tulossa parin kuukauden sisällä FIFA 2004..josta en osaa sanoa mitään.

NBA street on myös hyvä peli..peli on periaatteessa simppeli, mutta jos haluaa tehdä siistejä donkkeja ym. joilla saa mittaria täyteen, jonka avulla saa sitten gamebreakereita..niin se vaati ripauksen kokemustakin.

Pidän kuitenkin NBA streettiä ja FIFAa paljon helpompina peleinä kuin THPSsiä.
NBA:ssa ja FIFAssa voi kummassakin pelata samalla puolella.Niin joo ja THPssästäkin on tulossa aivan kohta uusi versio..THUG, jossa on kuulemma neljä (tai jotain sinne päin) kertaa suuremmat aluuet ja kasa uusia ominaisuuksia.

Okei, taidan taipua tuon koriksen puolelle. THPS:ää olen pelannut vain N-Gagella, joten siitä ei ole sen suurempaa tietämystä.
edit: Kiitokset kommenteista.

Ylös Bottom