Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Ryhmiä voi edelleen koota vapaasti eri klaaneihin kuuluvista tai kuulumattomista pelaajista. Ainoastaan kentälle-valikosta löytyvä klaani-deployement toimii yhden klaanin sisällä.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Ok.
Varmaan onlinessa 18:00 jälkeen, pistäkkee kaveri- tai ryhmäkutsua.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Kaikki Ravenilaiset Huomio! Tänään maanantaina illalla kaikki kynnelle kykenevät taistelemaan !
Tällä hetkelle tulossa:

Sharkonen
Heppux007
Rausku
Erbbo

Pyrin paikalle.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Itse tulen onlineen tosiaan varmaan tuossa 19 aikoihin (mahdollisesti aikaisemmin, mutta viimeistään) ja lupaan seurailla pitkin iltaa tätä palstaa. Eli tosiaan, jos lueskelet tätä foorumia ja haluat kentälle mukaan, niin heitä vain psn tunnusta kehiin, niin joku kutsuu sinut ryhmään!

Hyvältä näyttää, nyt näyttäisi jo olevan 5 pelaajan porukka kasassa, ja uskon vahvasti, että aktiiviset Ravenilaiset (kuten esim tuomasmarikin) sieltä saattaa kentille eksyä, vaikkei sitä itse vielä tiedostakkaa :D
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Mahtavaa jos saatte Ravenin kunnolla henkiin. Ihan kyynel herahtaa wanhan kotijoukkueen puolesta. Koti on aina koti ja kodista pitää löytyä veskipaprua. Oi niitä aikoja kun pienellä alkuporukalla ihmeteltiin tätä suurta peliä lateksi pöksyissä. nyyh..

Mutta entäs Valorilaiset. Nyt kaikki testaamaan mag ver 2!
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Tosiaan hienoa että muuallakin tapahtuu.
Koettakaa saada porukkaa kasaan vaikka ensi lauantaiksi kun KFS kokoontuu peli-iltaan.
Sinne vain sekoittamaan pakkaa ja keräämään KFS päänahkoja.
Aika monella ainakin minun jo on, mutta ilolla odotan uusia yrittäjiä.
Oma KFR ja KFV palkintokaappi melkoisen tyhjä ja sitä mielellään täydennän.
Ja tosimies pyyhkii tuohenpalaan. :D
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Nyt alkaa olemaan jo valorillakin onlinessä useampia kerrallaan iltaisin. Mutta peleihin ei vieläkään saada kaikkia. Koitan aina silloin tällöin kutsua, mutta en jää odottelemaan matsien loppumista. Jos haluatte ryhmään rymyämään niin ottakaa selvää miten päästä KFV-chattiin, tai että mikä se ylipäätään on. Henk.koht lupaan auttaa sinne pääsemisessä jos ogelmia on. Itse päivystän siellä aina kun magitan.

HUOM! Ryhmiin voi kutsua vain pelaajia jotka eivät ole jo kentillä. Ryhmät eivät odottele pelaajien pelin loppumista, eikä pelaajankaan kannata odotella ryhmien pelien loppumista. Siksi oma-aloitteisuutta tarvitaan pikkuriikkisen. Psn -viestillä voi kysellä klaanilistalla onlinessä näkyviltä tutuilta ja tuntemattomilta, että onko ryhmiä, perustetaanko, koska loppuu matsi jne. Erityisen tehokas tässä on KFV-chatti joka on pleikkarin ominaisuus. Siellä riittää, että saapuu paikalle, niin muut tietävät, että olisi kiinnostusta tulla ryhmään. Siellä pelissä olijat voi ilmoittaa, koska matsi päättyy ynnä muuta.

Rohkeasti kaikki vaan ryhmiin mukaan. Kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita ryhmien täytteeksi. Taitoa ei tarvitse löytyä, mutta jos sitä on niin eikun tekemään itsestään tärkeää KF-klaaniin. Mikki on ehdoton plussa, mutta ilman sitäkin onnistuu pelata yhteen, kunhan kuuntelee mitä muut touhaa. Seura on leppoisaa ja ketään ei sorsita. Jos vain saataisiin parit matsit taas pitkästä aikaa pelattua täydellä ryhmällä niin, ette kyllä varmasti jaksaisi enää yksin pelailla. Tätä peliä voi pelata, mutta myöskin PELATA!!!

PS. Meikä on siellä klaanilistalla se JanisMASHER.

Edit:Ja just joo. Heti kun joudun lähteen nukkuun, niin eiköhän listalla ole jopa 7 onlinessä. Yhtä vaille täys ryhmä. No hemmetti, pitääkö tässä ruveta sopimaan peliajoista, kun kerta pelaajiakin näyttää olevan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Rohkeasti kaikki vaan ryhmiin mukaan. Kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita ryhmien täytteeksi. Taitoa ei tarvitse löytyä, mutta jos sitä on niin eikun tekemään itsestään tärkeää KFS-klaaniin.

Eli taidokkaat Sverille? Ei tää ole yhtään hyvä mainospuhe hei. :)
Lupaan ylimääräisen aikani tappaa teidän klaanissa. Hyvä en ole, lähinnä rivimies.
Puhelimella näpyttelen tätä viestiä, joten mahdotonta tsekata oonko jo saanut kutsua mun Valor-hahmolle. Torstaiksi taas pleikan ääreen, lupaan tulla tsekkaamaan meininkiä ja auttamaan parhaani mukaan.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Eli taidokkaat Sverille? Ei tää ole yhtään hyvä mainospuhe hei. :)
Lupaan ylimääräisen aikani tappaa teidän klaanissa.

Hehheh! Hupsista. Meinaa peite operaattori paljastua. Mutta toivotaan tosiaan, että saadaan KFV:lle ryminää.

Torstai vois olla yks päivä... Ehdotelkaa mitkä sopis. Mulle sopii kyllä mikä ilta tahansa klo 21:00 ja siitä eteenpäin, mutta pitäs noita muitakin pelejä keretä tahkomaan.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Hehheh! Hupsista. Meinaa peite operaattori paljastua. Mutta toivotaan tosiaan, että saadaan KFV:lle ryminää.

Torstai vois olla yks päivä... Ehdotelkaa mitkä sopis. Mulle sopii kyllä mikä ilta tahansa klo 21:00 ja siitä eteenpäin, mutta pitäs noita muitakin pelejä keretä tahkomaan.

Mä jo ajattelin että ymmärsinkö oikein vaiko en. Ilmeisesti ymmärsin ja sulla oli vain kirjoitusvirhe käynyt.. :) Oon vasta 2 saboa vetäny valorilla ja oon tasolla 5, Sverillä ja Ravenilla sit takana 300h peliä. Tapan torstain teidän riveissä, jos kutsun olen saanut. Värväysketjun mukaan mut on hävyttömästi sivuutettu. :) Mut laita kutsu TKu10YES, jos ette ole vielä laittaneet. SVER-veljet jotka tätä lukee, en ole teitä jättämässä, pääaccount pysyy teillä, kunhan koitan piristää myös naapurien peliä. Hyvähän se KFS-porukallekin on jos vastustajista löytyisi säännöllisesti tasaväkisiä kilpakumppaneita. Muutama hyvä KFV onkin jo tullut kentillä tavattua.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Kyllä sut kutsuttu on. Melkein heti kun kutsua pyysit. Unohdin vaan mainita siitä. Torstaina viimeistään nähdään jos luoja suo, ja muutkin sitten paikanpäälle ihmettelemään.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Torstaina viimeistään nähdään jos luoja suo, ja muutkin sitten paikanpäälle ihmettelemään.
Tässähän olisi jäsentenvälisen paikka. Ainakin eilen oli KFS:ää ilman eri sopimusta noin puolentoista ryhmän verran välillä. Voisi testailla josko pääsisi Clan Deploymentin kautta yhteislähdöllä samaan matsiin KFS vs KFV.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Ukkis yrittää heti vesittää mun väliaikaisloikan Valorille. En todellakaan meinaan pelaa tarkoituksella KFS vs KFV matseja Valorin riveissä 5-tason kaverilla. Mun elossa selviäminen yli 5s olis yhtä todennäköistä kuin se että Tarja Halosesta tulee Suomen kuningas.. :D Mutta Valorilla ainakin osan torstaista, jos KFS-KFV yritykset toteutuu niin joutuu loikkamaan takaisin kotiin. Ideana kyllä loistava, jos Valor vaan saisi rivit kasattua iltaan? Joten Valorilla taistelevat huomio, koittakaas vähän infota tässä, ketkä pääsisi kentille? Yksi vähistä (marituomas) loikkasikin jo KFSään, ainoa KFV johon olen kentillä törmännyt...
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Meikä pääsee, tai siis itseasiassa tässä olen jo kentillä, matkalla kohti isompia levuja että pääsis muualle täältä Valorilta ;)
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Mä jo ajattelin että ymmärsinkö oikein vaiko en. Ilmeisesti ymmärsin ja sulla oli vain kirjoitusvirhe käynyt.. :) Oon vasta 2 saboa vetäny valorilla ja oon tasolla 5, Sverillä ja Ravenilla sit takana 300h peliä. Tapan torstain teidän riveissä, jos kutsun olen saanut. Värväysketjun mukaan mut on hävyttömästi sivuutettu. :) Mut laita kutsu TKu10YES, jos ette ole vielä laittaneet. SVER-veljet jotka tätä lukee, en ole teitä jättämässä, pääaccount pysyy teillä, kunhan koitan piristää myös naapurien peliä. Hyvähän se KFS-porukallekin on jos vastustajista löytyisi säännöllisesti tasaväkisiä kilpakumppaneita. Muutama hyvä KFV onkin jo tullut kentillä tavattua.

Huh huh. Ehdin jo säikähtämään, että jätit meidät, mutta hyvä ettet niin julmasti mennyt tekemään.

Olisi tosiaankin mukava peltata KFV/KFR porukkaa vastaankin joskus, niin olisi enemmän suomalaista peliä. Ottakaahan mallia KFS:n toiminnasta ja itkekää tappioiden jälkeen. :D
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Torstaina viimeistään nähdään jos luoja suo, ja muutkin sitten paikanpäälle ihmettelemään.

Itseäni lainaten. Ehdin jo psn: puolella hehkuttaan muutamille, että huomenna, mutta tässä alkaa olemaan niin taisteluväsymyksessä, jotta viikonpäivätkin hyppii silmille. Tarkoitus olisi kuitenkin torstaina eli huomenna kerääntyä kentille. Ilmoittautuneita ei näy, mutta koska valorilla on aina välillä (yleensä just silloin kun mun pitää mennä nukkumaan) näkynyt ihan kelvollinen määrä peljaajia, niin koitetaampas päästä nyt yhtäaikaa kentille. (toki varmaan tulee tänäänkin mätettyä)

Eli operaatio, ööö... vaikkapa "Medikkejä tusina ramboille" starttaa, tai ainakin yrittää startata huomenna, eli torstaina 21.10. Itse tulen kentille ilta yhdeksältä. Päivämäärä on pikaisesti repäisty, mutta uuden tuollaisen ehdottaminen onnistuu keneltä tahansa, joten ehdottamaan siitä, jos siltä tuntuu. Katsotaan nyt jos saataisiin vähän porukkaan liikettä ennenkuin valorin porukka väsyy tähän peliin yksin rällästäessä.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Aikomuksena olisi olla huomenna Valorin puolella sotimassa. Itsekin linjoilla siinä yhdeksän paikkeilla.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Juu täysillä mukana operaatiossa "Medikkejä tusina ramboille".
Aina jotenkin ollut muualla kuin konsolin ääressä kun JanisMASHERilta(Rottamopolta), tullut inviteä tai viestiä jos haluis groupissa pelata, ja sittenkun palaan konsolin ääreen/huomaan sen viestin, on jo äijä pois pelikentiltä :D

Tosin tuostakin voi syyttää vain itseään, mutta huomenna sotimaan joukolla (toivottavasti) siis.
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

Tosin tuostakin voi syyttää vain itseään, mutta huomenna sotimaan joukolla (toivottavasti) siis.

No kaikki tietää kuinka hankalaa tässä on välillä päästä ryhmiin, kun se odottamisen määrä kasvaa pitkien pelien vuoksi niin suureksi. Koitetaan hioa rytmiä ja hypitään kaikki toistemme peleihin, niin päästään pelailemaan ryhmäkutsua odotellessa. Ja uusillekkin tuo on hyvä vinkki. Jos haluut ryhmään mukaan, hyppää ryhmän peliin. Näin seuraava matsisi loppuu samaan aikaan kun ryhmän ja sinut voidaan kutsua mukaan.

Ja tosiaan, meen yleensä aika ajoissa nukkumaan, kunnes keksin miten luistaa töiden tekemisestä.

PS. Operaatioon "Medikkejä tusina ramboille", voi osallistua myös ilman medikki romppeita. Väkivaltaisten kuolemien johdosta ja medikki romppeiden yleisestä puuttuvuudesta valorin riveissä johtuen on henkiinheräämiskaluston hallussapito äärimmäisen suotavaa. Muut valorilaiset kuin KFV-jampat tuskin jaksavat kauaa odottaa bleedoutissa, koska eivät ole tottuneet henkiinherättelyihin. Aion kuitenkin korjata tämän seikan henkilökohtaisesti ja kautta useiden purppurasydän mitalieni, lupaan tarjota teille oikein paljon henkiinheräteltävää. :rolleyes:
 
Vastaus: Viikonlopun MAG karkelot ja muut pelisessioiden sopimiset(KFR, KFS, KFV)

No kaikki tietää kuinka hankalaa tässä on välillä päästä ryhmiin, kun se odottamisen määrä kasvaa pitkien pelien vuoksi niin suureksi.

Jos peliä on jäljellä alle 20 minuuttia(eli et kerkeä pelaamaan varmuudella saboa etkä aqua), ja et mahdu joinimaan kavereiden peliin, olen huomannut, että tuhoamisessa saa hyvin aikaa tapettua. Vaikka pelimuoto onkin pelkkää tappamista, pelit kestävät yleensä sen n. 5minuuttia, jonka jälkeen voi kokeilla joinia uudelleen kavereiden peliin, tai pelata uuden tuhoamisen. Aina sen pelkän odottelun aulassa voittaa!
 
Ylös Bottom