Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeiset Halo 2 -sessiot 10.-15.4.

Kabanossi

Active Member
Alkuperäisen Xboxin Live suljetaan vajaan kahden kuukauden kuluttua. Halo 2:sta on ainakin minulla erittäin lämpimiä muistoja Big Team Battle pelimuodosta. Saisikohan KFIN:stä kasaan samanhenkisiä pelaajia? 15 pelaajalle olisi paikka. Huhtikuun puoliväliin olisi aikaa. Heittäkää vaikka tänne ilmoittautumisia ja kertokaa koska pystytte pelaamaan. :)
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

voisin tulla mutta aikaisemmin boksi valitti että niitä halo 2 map ackejä ei voi tallentaa, joten en päässyt pelaamaan livessä.
no, voisi koittaa uudestaa jossain vaiheessa. josa saan toimimaan niin koitan tulla pelaamaan.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Jumankekka! Pitäisikö käydä hakemassa boksi ja H2 tulille? Saataiskohan me Ossi vanha posse kasaan? First time for teh last time?
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

voisin tulla mutta aikaisemmin boksi valitti että niitä halo 2 map ackejä ei voi tallentaa, joten en päässyt pelaamaan livessä.
no, voisi koittaa uudestaa jossain vaiheessa. josa saan toimimaan niin koitan tulla pelaamaan.

Ne olivat jonkin aikaa sitten poissa linjoilta. Nyt ne saa taas ladattua, juuri eilen kävin hakemassa.

Ja Jayar, mukaan vaan! Sua on kaivattu. ;)
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

jes, sain ekan karttapaketin jo ladattua, varmaan loppuviikosta saan loput. Yritän tulla jossain vaiheessa pelaileen, joskin tuo forza 3 harjoittelu turnaukseen ja turnaus sekä tuleva bad company 2 vie peliaikaa.

ite en oo halo 2:sta ikinä edes pelannut netissä, koska ei vanhalla boksilla silloin ollut nettiyhteyttä, muutta kyllä sitä pelata osaan, yksinpeli tullut tahkottua läpi ainakin 30 kertaa, ja moninpeliä customissa paljon.
ja mielestäni se on helpompaa kuin halo 3:ssa, jossa olen mielestäni ihan semi-hyvä.
en malta odottaa että pääsen pelailemaan halo 2:sta netissä!
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Joo ei tässä kiirettä, huhtikuun puoliväliin aikaa. Yritetään saada se 16 pelaajaa kasaan. :)
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Voi.... muistoja. Halo2:n parhaimpina aikoina pelasinkin aika paljon Livessä. H3:sta ei oo tullut kuin ihan vähän. Vois yrittää tulla joskus verestään muistoja. Aikaa ei kyllä nyt melkein pariin viikkoon ole.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Messissä todellakin!

Tosin ei olekaan Halo 2:ta tullu vähään aikaan pelattua. Enkä muutenkaan ehtinyt H2 moninpelimähinöihin ihan samalla tavalla kuin kolmoseen. Olisiko kiinnostusta ottaa tässä joku päivä pientä lämmittelyä KFIN porukassa?
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

On totta kai, kovin oikein. Olen nyt Kokkolassa ja vien Halo 2:n mukanani Espooseen, jotta voin joku viikonloppu lemmiskel... pelata sitä viimeisen kerran. Eli totta kai. Voisin periaatteessa pistää ainakin nauhoitusvermeetkin tuolloin päälle, tosin se aiheuttaa pelaamiseen melkoista viivettä ilman komponenttijakajaa tuon Matroxin lootan takia, mutta olisihan se kiva saada viimeisistä taisteluista muistomateriaalia.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Olisikohan maaliskuun viimeinen viikonloppu mitään? Jos ei silloin natsaa, niin huhtikuulle jää vielä pari viikonloppua ennen kuin palvelu suljetaan.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Miten olisi 3. tai 4. huhtikuuta? Meitsillä on salainen kokous ensi viikonloppuna ja seuraavana tiistaina matematiikan välikoe, joten kahden viikon päästä voisi olla hyvä rako. Käytin tuossa jo Halo 2:ta boksissakin, pitänee nuo kartat asentaa jälleen kerran uudelleen tuolta Map Pack -levyltä, mikä taasen vaatii vähän noiden piuhojen kanssa kikkailemista, kun ei tuo VGA:lla onnistu.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Kyllä mulle varmaan käy. Tulkaa nyt muutkin mukaan! Kahdestaan ei kovin eeppisiä vääntöjä saada aikaan.

Ja ne kartat saa todella nopeasti ladattua Livestä. Koko setillä on kokoa vain karvan päälle puoli gigaa.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Kyllä mulle varmaan käy. Tulkaa nyt muutkin mukaan! Kahdestaan ei kovin eeppisiä vääntöjä saada aikaan.

Ja ne kartat saa todella nopeasti ladattua Livestä. Koko setillä on kokoa vain karvan päälle puoli gigaa.

Nojoo, joka tapauksessa pitää noiden piuhojen kanssa kikkailla, kun ei tuo latausruutukaan tue PAL60-kuvaa, vai miten se nyt menikään.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Kyllä mulle varmaan käy. Tulkaa nyt muutkin mukaan! Kahdestaan ei kovin eeppisiä vääntöjä saada aikaan.

Yksi orjuutettava ilmoittautuu, Halo 2:sen nettipeliä olen tasan kerran kokeillut (parisen viikkoa sitten), mutta Paavi on kerran minut samoissa Halo 3-matseissa nähnyt että huikeata taitoa löytyy ;)
Eli mukaan vaan tulisin, jos ei liikaa ole jo sakkia kerinnyt ilmoittatua!
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Yksi orjuutettava ilmoittautuu, Halo 2:sen nettipeliä olen tasan kerran kokeillut (parisen viikkoa sitten), mutta Paavi on kerran minut samoissa Halo 3-matseissa nähnyt että huikeata taitoa löytyy ;)
Eli mukaan vaan tulisin, jos ei liikaa ole jo sakkia kerinnyt ilmoittatua!

No ei tässä ainakaan liikaa ole ilmoittautunut. Kannattaa tosiaan käydä hakemassan nuo kartat valmiiksi. Pistetään matsia pystyyn sunnuntaina vai lauantaina, kumpi sopii immeisille paremmin? Minulle käyvät todennäköisesti mainiosti sekä lauantai- että sunnuntai-ilta. Ehkä siinä viiden, kuuden paikkeilla olisi hyvä starttailla.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

No ei tässä ainakaan liikaa ole ilmoittautunut. Kannattaa tosiaan käydä hakemassan nuo kartat valmiiksi. Pistetään matsia pystyyn sunnuntaina vai lauantaina, kumpi sopii immeisille paremmin? Minulle käyvät todennäköisesti mainiosti sekä lauantai- että sunnuntai-ilta. Ehkä siinä viiden, kuuden paikkeilla olisi hyvä starttailla.

Kartat on haettu jo, tosin pitää niitä testailla niin ei tule ihan yllätyksenä sitten paikat. Itselle passaa molemmat päivät, ajatkin ovat varsin mainiot.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Lauantai ei käy mulle, mutta sunnuntaina on koko päivä aikaa sotia. Tällä kokoonpanolla ei saada edes pienempiä vääntöjä aikaan, mutta yritetään löytää pelejä edes Matchmakingin kautta.
 
Vastaus: Halo 2 BTB-rähinät

Lauantai ei käy mulle, mutta sunnuntaina on koko päivä aikaa sotia. Tällä kokoonpanolla ei saada edes pienempiä vääntöjä aikaan, mutta yritetään löytää pelejä edes Matchmakingin kautta.

Eli sunnuntai-iltana 4. huhtikuuta. Toivottavasti porukka jaksaa vielä ilmoittautua mukaan niin saadaan kunnon pelit aikaiseksi.
 
Ylös Bottom