Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisimmät levyhankintasi

Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Uusi kuu, uudet levyt. Eli siis tilaukseen lähti Fireboxista tulemaan

Amon Amarth - Once Sent From The Golden Hall

Korpiklaani - Korven Kuningas (+bonus) Ihan jees, vaikkei nyt ainakaan ensikuuntelulta mitenkään elämää suurempana jäänyt mieleen. Teknisesti ihan hyvä, mutta ainakin omalla listalla jää monen muun folkahtavan metallibändin alapuolelle.

Molemmilla arvoa 9,90.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Johnny Cash : American IV: Man comes around tuplavinyyli.. hienoja covereita amerikan vesa-matti loirilta.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Metallica-Death Magnetic tuli haettua Best Buysta. Ostamisen arvonen.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Metallica-Death Magnetic tuli haettua Best Buysta. Ostamisen arvonen.

Aivan kuraa ko levyn miksaus varsinkin kannut kuulostaa ihan p*skoilta. Hain sen tuolta ruotsalaisilta kokeiltavaksi ja tuon miksauksen takia en aio ostaa originaalia todellakaan.

P.S. Tämä siis minun mielipide.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

P.S. Tämä siis minun mielipide.

Oma mielipide levystä on että se on täyttä kuraa. Juuri tuommosta niin perus-metallica-riffittelyä. Itse riffit toimivat mutta kun siellä on rumpujen takana semmonen kaveri miltä ei kummoset kompit onnistu niin ei toimi kokonaisuudetkaan. Tästä nyt ei tarvitse vetää herneitä nenään kenenkään, tämä siis minun mielipide.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

CDON:sta tilasin Marduk - Panzer Division Mardukin ja LevykauppaX:stä ennakkotilasin Deathchain - Death Eternalin, joka tulikin eilen. Kummatkin levyt ovat vakuuttaneet näin ensikosketukselta.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

CDON:sta tilasin Marduk - Panzer Division Mardukin ja LevykauppaX:stä ennakkotilasin Deathchain - Death Eternalin, joka tulikin eilen. Kummatkin levyt ovat vakuuttaneet näin ensikosketukselta.

Panzeri onkin Mardukin paras levy, täyttä tykistystä alusta loppuun.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Löysin yhdestä Post-Rock-aiheisesta blogista pari viikkoa sitten uusimman ihastukseni, irlantilaisen God Is an Astronautin ja olin myyty kuunneltuani kolme kappaletta debyytistä The End of the Beginning. Sorruinkin siltä istumalta tilaamaan Play.comista albumit kaksi ja kolme eli All is Violent, All Is Bright ja Far from Refuge hintaan 13,99 /kpl. Harmikseni tuota debyyttiä ei ollut ainakaan sillä hetkellä saatavilla.

Last.fm:ssä voi kuunnella kokonaisia kappaleita.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Oma mielipide levystä on että se on täyttä kuraa. Juuri tuommosta niin perus-metallica-riffittelyä. Itse riffit toimivat mutta kun siellä on rumpujen takana semmonen kaveri miltä ei kummoset kompit onnistu niin ei toimi kokonaisuudetkaan. Tästä nyt ei tarvitse vetää herneitä nenään kenenkään, tämä siis minun mielipide.

Ei kai Metallican arvostelusta kukaan koskaan kiihdy :rolleyes:
Mutta itsellä viimeksi ostettuna juurikin Metallican uusin ja Kotiteollisuuden Sotakoira.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Deathchain - Death Eternal
Judas Priest - Painkiller


Kolahtaa ja kovaa!
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Profane omen - Beaten into submission tuli tilattua levykauppax:stä
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Nas - God's Son
Kingston Wall - II

Stockan hullujen päivien ansiosta tuli ostettua nämä hintaan 6,90 kpl.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Hulluilta päiviltä lähti 6,90/kpl hintaan seuraavat plätyt:

Pantera - Vulgar Display of Power
Pantera - The Great Southern Trendkill
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Jouduin eilen ostamaan The Jesus and Mary Chainin Honey's Dead-levyn uudestaan, kun huomasin että yli 10 vuotta sitten ostamani versio oli kärsinyt sen verran pahasti. Levystä oli jopa palanen lohjennut, mutta silti se kuitenkin toimi moitteetta. Hieman harmittaa kun aikoinaan dj:nä oltua ei tullut hommattua kunnon levylaukkua ja sen vuoksi jotkin cd:t kärsi turhaa vahinkoa.

Seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa Hectorin Hectorock 1 ja sen jälkeen voikin taas pitää taukoa levyjen ostelusta, kun lähes kaikki tarvittavat levyt löytyy jo.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Seuraavat lähtivät LevykauppaX:stä tulemaan:

Kalmah - Black Waltz 12,90
Before The Dawn - Soundscape Of Silence 14,90

Lisäksi paraikaa on Huuto.net:ssä pari levyä huudettuna, mutta katsellaan ensin tarjoukset loppuun...
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Opethin Morningrise ja Ghost Reveries tuli hankittua. Mahtavia levyjä kummatkin.
 
Ylös Bottom