Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisimmät levyhankintasi

Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Timo Rautiainen - Loppuun ajettu

Kerran olen vasta ehtinyt kuuntelemaan, mutta ainakin sanoitukset ovat tuttua raskaista asioista laulamista.

"Jätti mulle metsämaita mielin määrin vaari, mutta nyt on juotu joka ikinenkin aari."

Ensivaikutelman kouluarvosana: 9 (sisältää fanituslisän) :p

Dream Theater - Train Of Thought
Joo-o, jälleen näitä täysin käsittämättömiä levyjä, joita ei maailmassa paljoa ole. Ensimmäinen kuuntelukerta joka levyn kohdalla on aina arvoitus, voi olla joko täysin tyrmistynyt pettymyksestä tai sitten totaalisen haltioitunut - tämän levyn kohdalla kävi toteen jälkimmäinen. 5/5 lähtee arvosanaksi ja lisää Dream Theateria aion hommata hyllyyni pikapuoliin, ei siinä muu auta :cool: Yksi parhaista levyistä ikinä!

Iron Maiden - Edward The Great
Melko harvoin ostan bändien kokoelmalevyjä, mutta koska olen liian laiska ostaakseni Maidenin alkupään levyjä erikseen, niin ajattelin tämän sitten ajavan saman asian edes osittain. Ei kai tätä huonoksikaan voi alkaa haukkua, jos Maidenin suurimmat hitit on koottu yksiin kansiin :p

Nämäkin ostokset tarjosi Anttilan 2 levyä = 15-tarjous

Viimeksi muokannut moderaattori:

Viime OSTOKSET taitaa olla Scorpionsin LP:tä koko rahalla. Kaveri varmaan haluu pysytellä nimettömänä (siis keneltä ostin), mut SE EI MENOA HAITTAA, on meinaa aika kova bändi. Rock You Like A Hurricane!!!!!!!! ei maksanu paljoo... Uuusista levyistä vois TUODA JULKISUUTEEN: WATAIN : SWORN TO ThE DARK!!!!!! Löytyy hyvin varustetuista.

Lyö Pajulahti ihmeessä topiccia pystyyn levykokoelman laajuudesta, itseäni ainakin kiinnostaa aina kaikki aiheet, joissa pääsee omaisuuttaan listaamaan ja tutkimaan mitä ne muut omistaa. Olisin itse pistänyt pystyyn, mutta olis ihan mukava saada äänestyskin siihen. Ja niihin ostoksiin

Moonsorrow - V: Hävitetty
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon

Nuo nyt siis viimeisempinä. Moonsorrow on aikamoinen järkäle, josta ei vielä ota minkäänlaista tolkkua. Dimmua olen ulkomusiikillisten seikkojen takia karttanut kuin ruttoa, mutta annoinpa nyt kuitenkin tilaisuuden ja hiton kova levyhän se on. Ei tätä nyt black metalliksi voi sanoa, mutta toimivaa kamaa kuitenkin.

kyllä lovex on paras:) sen levy tuli kyllä hankittua jo viime vuonna, mut venailen täs että niitten uus levy tulisi

Saabas sanoi:
Lyö Pajulahti ihmeessä topiccia pystyyn levykokoelman laajuudesta, itseäni ainakin kiinnostaa aina kaikki aiheet, joissa pääsee omaisuuttaan listaamaan ja tutkimaan mitä ne muut omistaa. Olisin itse pistänyt pystyyn, mutta olis ihan mukava saada äänestyskin siihen.
Minkälaista äänestystä ajattelit? Toi topic vois mun mielestä olla kans sellanen mihin sais lisätä kuvia cd/dvd -hyllyistään, jos haluaa.

Ajattelin vaan, että joku saattais ajatella mun haluavan retostella omaisuudellani, jos ton topicin perustaisin, mutta kai se ihan sama on mitä muut aattelee.. :D

M. Pajulahti sanoi:
Minkälaista äänestystä ajattelit? Toi topic vois mun mielestä olla kans sellanen mihin sais lisätä kuvia cd/dvd -hyllyistään, jos haluaa.

Ajattelin vaan, että joku saattais ajatella mun haluavan retostella omaisuudellani, jos ton topicin perustaisin, mutta kai se ihan sama on mitä muut aattelee.. :D

Eiköhän kaikki ymmärrä, viimeistään siinä vaiheessa kun huomaavat että olet FilmiFin moderaattori. :)

Turisas - To Holmgard and Beyond (single) - 3,5 euroa, uusi
Ensiferum - Dragonheads EP - 4 euroa, käytetty
Sonata Arctica - The Collection - 7,5 euroa, uusi
Sonata Arctica - Winterheart's Guild - 7,5 euroa, uusi

Nuo kaksi viimeistä siis hankin Anttilan 2cd = 15 tarjouksesta, jos hintoja ihmettelette. Kaikki levyt hyviä, sinkkuja en yleensä tue, mutta Turisaksen single oli tällä kertaa pakko hankkia. :p En jaksa alkaa raapustamaan tarkempia juttuja. Olisin ottanut Anttilasta mieluusti muutakin, mutta en löytänyt mitään rahojeni arvoista, joten Sonatat olivat sitten parasta mitä löytyi.

Tämmöstä tarttui mukaan, kun piti vain Sonatan uusin käydä hakemassa:

Sonata Arctica - Unia
Timo Rautiainen - Loppuun ajettu
Kotipelto - Coldness
Kotipelto - Waiting for the dawn
In Flames - Colony
In Flames - Come clarity

ja pari sinkkuakin lähti mukaan:
Darude - Tell me
Tiësto - In the Dark

Sonata ja Rautiainen maksoi sen normaalin 17-18e/kpl, Kotipellot 7,99/kpl ja In Flamesit Anttilan 2CD = 15e tarjouksesta :)

M. Pajulahti sanoi:

Aattelin, että äänestyksessä kysyttäisiin vaan ytimekkäästi kuinka monta levyä omistat, ja siihen sitten sopivat äänestysvaihdoehdot tyylillä 0-20, 20-50 jne. Helpottaisi kuitenkin aika paljon sen kokonaiskuvan hahmottamisessa.

Saabas sanoi:
Aattelin, että äänestyksessä kysyttäisiin vaan ytimekkäästi kuinka monta levyä omistat, ja siihen sitten sopivat äänestysvaihdoehdot tyylillä 0-20, 20-50 jne. Helpottaisi kuitenkin aika paljon sen kokonaiskuvan hahmottamisessa.

Done. Sinne vaan kaikki äänestämään :)

CDON:ilta lähti seuraavat kiekot tilaukseen:

Aerosmith - Permanent Vacation 5.95
- pitkästä aikaa Aerosmithiä alkanut kuuntelemaan, joten pitäähän sitä samalla hankkia hyllyynkin

Backyard Babies - Making Enemies Is Good 7.95
- tämä on ollut ostoslistalla jo pitkään

Bad Religion - Stranger Than Fiction 5.95
- en ole kuunnellut levyä aikoihin, mutta kymmenisen vuotta sitten oli kovassa soitossa tämäkin. Parempi hoitaa kokoelmiin myöhään kuin ei milloinkaan :)

Hardcore Superstar - Hardcore Superstar 7.95
- ehdottomasti yksi tämän vuoden kuunnelluimmista levyistä, tämän olisin poiminut ennemmin tai myöhemmin normaalihinnallakin

Paradise Lost - Icon 7.95
- selkeä klassikko. Ollut ostoslistalla iäisyyksiä

Raised Fist - Sound Of The Republic 9.95
- tätä bändiä aloin kuuntelemaan vasta parin kuukautta sitten

Anttilasta tuli haettua vähän Metallicaa halpaan hintaan:

Metallica - Kill 'Em All (CD)
Metallica - Ride the Lightning (CD)
Metallica - ...And Justice for All (CD)

Metallica - Cunning Stunts (2DVD)

Levyt makso 9,95 ja DVD taisi olla 10,95 tai 11,95

Tuskin pahemmin tarvitsee kenellekään noista mitään selitellä.
Mahtavalta bändiltä mahtavia levyjä. Tosin Hetfieldin laulu on vielä tuohon aikaan aika "räkäistä" mutta se ei menoa haittaa.
DVD on minusta hieno kokonaisuus, erikoisuutena mm. lava joka on sijoitettu siten että ihmisiä on ympärillä eikä pelkästään edessä ja kuvakulmaa pystyy muuttamaan muutamissa biiseissä. Ehkä onnistunein musiikkiDVD mitä olen nähnyt.

Toi Sonata Arctican - Unia tuli hankittua vähä aikaa sitte, kovis levy on. Ei ehkä ihan niin hyvä ku muut, mutta hyvä silti.

Nyt pitäis seuraavaks ehkä hankkia toi Ozzyn uus levy.

Turisas - The Varangian Way

Tuli haettua kaupasta kaksi päivää ilmestymisen jälkeen. Loistava levy.

Paradise Lost - In Requiem

Aivan loistava levy. Lost palailee synkkään goottimaiseen fiilikseen. Todella raskaan tunnelmallinen levy.

Rihanna - Good Girl Gone Bad (Deluxe 2CD Edition)
ATB - Trilogy (2CD)

ja ennakkotilauksessa:

Adam Freeland - Mexico City (2CD)
Hed Kandi Beach House 2007 (2CD)
Lustral - Deeper Darker Secrets (2CD)

20-30 euroo kappale, joten rahaa paloi taas.. x)

Viimeksi muokannut moderaattori:

nothing sanoi:
Paradise Lost - In Requiem

Aivan loistava levy. Lost palailee synkkään goottimaiseen fiilikseen. Todella raskaan tunnelmallinen levy.
Viestistä päätellen pystys suosittelemaan levyn ostoa, itsekkin pitää harkita.

En mikään suurempi Paradise Lostin kuuntelija ole. Onha niillä muutama hieno piisi, mutta uus levy on kuulemma tosi hyvä niin oon ajatellu, että vois ruveta kans kuuntelemaan. Oon jo vähä levyä kuullu ja hyvällehän se kuullosti.

- Primus - They Can't All Be Zingers (kokoelma) [Primussucks.com] :D
- Chili Peppersien BTW ja Californication
- Pink Floyd - Dark Side of the Moon

Ylös Bottom