Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisin DVD/BD-ostos *ostopaikka ja hinta viestiin*

Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Just nyt 86kpl, mutta Verkkiksestä tilauksessa tulevia leffoja 27kpl (ulosmyyntihinta 717.51 ) ja lisää tulee aina kun uusia tulee hinnastoon. :rolleyes:

Tässä kuussa julkastaan ainakin 8 leffaa mitä vielä ostan.

En oo ostellu tätä tahtia leffoja sitten vuoden 99 :D

"Ihan jees" valikoima. :D

Itse tilasin viimeksi Batman Beginsin Limitedin Blu-raylle Amazonista ja se oli eilen lähetetty. En ole vieläkään leffaa nähnyt, pääsee juuri sopivasti näkemään ennen kuin seuraavan osan käy mahdollisesti teatterissa katsomassa.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Batman Begins Limited ja Batman: Gotham Knight Amazonista. $64.87. Lähtivätten yöllä. Niin, ja tiätysti BDnä.

Ediittiä

Rambo 4 Amazonista (aluevapaa) 19.51 posteineen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Tänään tupsahti cdonin tilaus posti luukusta
Miami Vice HD-DVD 10,95
The Fast And The Furios TokyDrfit HD-DVD 10,95
The Scorpion King HD-DVD 19,95 + 2,95 postimaksu
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Tossa sunnuntaina tuli poistettua Miami Vicen kolmannen kauden DVD- Boxi Anttilasta. Hintaa Miami Vicen kolmannella tuotantokaudella oli hurjat 15,90. Täytyis jossain vaiheessa ostaa sitten noi nelos ja vitoskausikin. Pakko vielä sanoa, että kyseessähän on aiva järjettomän legendaarinen tv- sarja:). Tulee aina hyviä säväreitä tota kattellessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Ei sitä nyt aivan kaikkea tuubaa tarvitse ostaa vaikka HD:nä saakin:eek:

Tyttöystävä halus ton. :rolleyes:

Sitäpaitsi ostamalla ainoastaan elokuvahistorian parhaat leffat mulla ois tällä hetkellä ehkä 3 BD:tä. Kyllä mä dikkaan katella vähän heikompiakin leffoja genrestä riippumatta.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Tyttöystävä halus ton. :rolleyes:

Sitäpaitsi ostamalla ainoastaan elokuvahistorian parhaat leffat mulla ois tällä hetkellä ehkä 3 BD:tä. Kyllä mä dikkaan katella vähän heikompiakin leffoja genrestä riippumatta.

Eihän noita kaikkien aikojen parhaita leffoja vielä ole BluRayllä näkynyt, mutta makuasioitahan nämä ovat. Tuo 30 päivää kaamosta on niitä harvoja leffoja, joita en ole jaksanut katsoa loppuun. Onneksi paikallisen Ärrän tuttu myyjä antoi vaihtaa, kun samana iltana vei takasin.

Itse tilasin Discshopin "Osta 3, maksa 2" -kampanjasta seuraavat BluRayt. Hintaa tuli yhteensä 60 escobaria.

The Patriot: Extended Cut (Gibson, ei Seagal....)
Starship Troopers
PotC: Mustan helmen kirous


Ei mitään älyttömiä Oscar-voittajia, mutta itse pidän kaikista. Jos en väärin muista, niin ainakin 2/3 löytyy hyllystä DVDnä. Tosin Starship Troopers on todella huonolaatuinen. Kun Tier-luokitukset sattuivat olemaan kolmen parhaan joukossa, niin pakkohan nämä on päivittää HD:ksi. Jo pelkästään äänien takia se on teatterin omistajalle kauppa, joka kannattaa.

Elokuvien ystävät huomio!

Jos There will be Bloodin BluRay on tulevaisuudessa ostoslistalla, niin ainakin Discshopista saa nyt Import-versiota, josta löytyy kuitenkin suomi-subit. Vaikka tuotteet ovat tällä hetkellä varastosta loppu, niin itse vaihdoin tilaukseni samantien tuohon. Eipä tarvitse elokuun puoleenväliin odotella.

Suora linkki: http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=62870&lang=fi&subsite=movies&&ref=
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Eihän noita kaikkien aikojen parhaita leffoja vielä ole BluRayllä näkynyt, mutta makuasioitahan nämä ovat.

Goodfellas ei kuulu näihin? Itellä menee helposti siihen listaan.

Lisäksi iskee myös vanha kunnon Rocky, sekä uudemmista The Prestige. En kyllä The Departediakaan paskaksi sanoisi, vaikka en ole alkuperäistä vieläkään nähnyt.

Tuo 30 päivää kaamosta on niitä harvoja leffoja, joita en ole jaksanut katsoa loppuun. Onneksi paikallisen Ärrän tuttu myyjä antoi vaihtaa, kun samana iltana vei takasin.

No kuitenkin vuokrasit sen eli jonkin verran kiinnosti? Mä en nimittäin vuokraa ikinä leffoja, vaan ostan kaikki vähänkin kiinnostavat suoraan omaksi. Tai sitten jos tyttöystävää kiinnostaa niin sama, sitä iskee noi "nykyactionkauhut", itteä ei niin hirveästi.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Goodfellas ei kuulu näihin? Itellä menee helposti siihen listaan.
Enpä muistanut tätä, mutta ei mielestäni ole elokuvana edes Scorsesen paras. Hyvä leffa kuitenkin. Muuten julkaisut ovat suht keskinkertaisia leffoja tyyliin Into the Blue & TMNT, mutta makuasioitahan nämä edelleen ovat. Kun Godfatherit, Indiana Jonesit ja Leonen westernit saa BluRaylle, niin sitten täällä päässä olla enemmän kun tyytyväisiä.

No kuitenkin vuokrasit sen eli jonkin verran kiinnosti?.

Traileri vaikutti lupaavalta. Ei todellakaan kiinnostanut sen vertaa, että olisin käynyt ostamassa.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Mulle on ihan sama mitä kukin ostaa, mutta kyllä se silti niin on, että ei se paska muutu tarkempana yhtään sen paremmaksi :p

Heikottaa oikein ajatella joku B-luokan jenkkiraina 25 euroa... eihän sillä käykään kuin 3-4 kertaa teatterissa.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Heikottaa oikein ajatella joku B-luokan jenkkiraina 25 euroa... eihän sillä käykään kuin 3-4 kertaa teatterissa.

En ymmärrä vertausta.

Itseä lähinnä vituttaa teatterissa käyminen, tuli kuitenkin sunnuntaina taas tyttöystävän painostuksesta käytyä niin koko leffafiilis oli täysin pilalla neljän vasemmalla puolella istuvan idioottipissiksen takia. Hihitystä ja kälätystä läpi koko leffan, eikä asiasta valittaminenkaan tuonut muutosta asiaan.

Kyllä se leffa maistuu aina parhaalta omalla kotiteatterilla, olettaen että on kunnon laitteet.

Katson mieluummin "paskan" leffan himassa kun pilaan kokemukseni ja menetän hermoni katsomalla 3 leffaa teatterissa. Ite tosin saan Blu-rayn alle 2 teatterilipun hinnalla.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Heikottaa oikein ajatella joku B-luokan jenkkiraina 25 euroa... eihän sillä käykään kuin 3-4 kertaa teatterissa.

Meillä päin pääsee tuolla rahamääräällä teatteriin noin 2,5 kertaa, oli opiskelija tai ei. Euron tullessa oli asiat kotipaikkakunnalla hieman paremmin: 5 euroa sisään leffasta riippumatta. Kalliiksi on tuokin huvi mennyt...
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Joo toki äänekkäät kanssakatsojat vituttavat, mutta itse kyllä aina hiljennän ne ennen kuin leffa pääsee kunnolla käyntiin. Ja vaikka omakin kotiteatteri on ihan kuosissa, niin ei se vastaa leffateatteria millään ja tietenkin siitä puuttuu se sama fiilis...

Mutta kuten sanoin jokainen käyttäköön rahansa mihin huvittaa. Itse en vaan osta edes devuja uutena kun niiden arvo kuitenkin romahtaa aina muutamassa kuukaudessa.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Meillä päin pääsee tuolla rahamääräällä teatteriin noin 2,5 kertaa, oli opiskelija tai ei. Euron tullessa oli asiat kotipaikkakunnalla hieman paremmin: 5 euroa sisään leffasta riippumatta. Kalliiksi on tuokin huvi mennyt...

11e maksaa täällä yks lippu jos lauantaina sattuu menemään. :eek:

Mennään tosin aina ilmaislipuilla, tuskin tulis juuri käytyä jos pitäis maksaa jotain.

Joo toki äänekkäät kanssakatsojat vituttavat, mutta itse kyllä aina hiljennän ne ennen kuin leffa pääsee kunnolla käyntiin. Ja vaikka omakin kotiteatteri on ihan kuosissa, niin ei se vastaa leffateatteria millään ja tietenkin siitä puuttuu se sama fiilis...

Mutta kuten sanoin jokainen käyttäköön rahansa mihin huvittaa. Itse en vaan osta edes devuja uutena kun niiden arvo kuitenkin romahtaa aina muutamassa kuukaudessa.

Hyvä siinä on hiljentää kun ne viereiset pellet on vähän aikaa hiljaa niin jossain muualla alkaa joku vammailemaan. Ihan liikaa porukkaa tollasessa 700 katsojan salissa. Menis koko leffa tapellessa.

Mä väitän että mun kotiteatteri on parempi kun leffateatteri, kuvanlaatu (jos ei nyt siitä yhdestä suomen digitaalisesta salista puhuta), äänikuva (aina keskipisteessä) ja häiriöiden 100% puuttuminen. Lisäksi voi pausettaa ja käydä kusella kesken leffan, tätä olisin kaivannut Gladiator näytöksessä 1,5 litrasen limun kanssa. :p

Enkä mä noita leffoja mihinkään jälleenmyyntiin osta että jaksaisin itkeä niiden arvon laskemisesta.

P.S. Katon 100" kangasta 3 metristä, leffateatterin kangas näyttää pienemmältä useimmissa tapauksissa.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Suomenojan gigantista tarttui Blue-Ray:ta
Die Hard 4.0 17,90
National Treasure 17,90
Commando 17,90
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Lähti mukaan Anttilasta The Sentinel (25,95 ), joka olikin eka ostamani Blu-Ray levy
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Anttilasta tuli viikonloppuna mukaan:

- Se7en 5e
- Medusan Sinetti 6e
- American Gangster 6e

Kaikki DVD:itä. Tulen auttamatta nyt teknologiassa jäljessä kun teräväpiirrosta ei tietoakaan.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Tässä on männäviikkoina kertynyt..

Playsta halvalla dvd:itä ja alekoreista kanssa osa:
Macross 2, Coneheads, Spawn, Bill & Ted Bogus Journey, Dog Soldiers, Silver Bullet, Night at the Museum, Wheels on Meals, Labyrinth, How High, Lucky Number Slevin, Platoon, Screamers, Dogma, Fargo, Battlestar Galactica Season 1.

Plus pari blu-rayta:
Appleseed Ex Machina, Rambo
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Viime viikolla tuli muutama leffa hankittua.

Dvd: Die Hard Quadrilogy paketti

Blu-Ray: Golden Compass, pirates of the caribbean trilogia ja national treasure 1 ja 2.
 
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Tuli päivällä noukittua Gigantista miehekästä viihdettä:

- Rambo Trilogy S.E. (DVD)
- Rambo (Blu-ray)

Mannnnnnnnntastic! Enpä ole Ramboja koskaan ennen kokonaan katsonut, joten oli aika paikata tämä aukko sivistyksessä.
 
Ylös Bottom