Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisin DVD/BD-ostos *ostopaikka ja hinta viestiin*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Turunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viimeisin DVD-/Blu-ray-/HD DVD -ostos

Amazonista:

Fifth Element (Remastered)
PotC: Curse of the Black Pearl
A Scanner Darkly

The Hut:
Tekkonkinkreet
Paprika

ja sitten pitää taas jäähdytellä luottokorttia hetki...

Onhan toi 100% suomilinja hieno juttu... Hänelle itselleenkin mukavaa sen takia, että kaikki kotelot on niitä hienompia kapeita malleja. Suomen tuenta on aina jees ja vaikka itse tilaan paljon ulkomailta, ostan myös suomesta että saa edes vähän tukea nämä suomen myynnit.

Ei oo muuten ihan kaikki kotelot niitä kapeampia, mutta sentään suurin osa.

Onhan toi 100% suomilinja hieno juttu... Hänelle itselleenkin mukavaa sen takia, että kaikki kotelot on niitä hienompia kapeita malleja. Suomen tuenta on aina jees ja vaikka itse tilaan paljon ulkomailta, ostan myös suomesta että saa edes vähän tukea nämä suomen myynnit.

Rupean sitten ostamaan Suomijulkaisuja Suomesta kun hinnat putoavat alle 20 euroon/BD. Itse olen 50 Bluraysta maksanut keskimäärin 15 euroa/kpl. Ei oo varaa maksaa tuplahintoja huvikseen.

Rupean sitten ostamaan Suomijulkaisuja Suomesta kun hinnat putoavat alle 20 euroon/BD. Itse olen 50 Bluraysta maksanut keskimäärin 15 euroa/kpl. Ei oo varaa maksaa tuplahintoja huvikseen.

Näin tekisin myös itse, ulkomailta tulisi tilattua jos Bluray soitin taloudesta löytyisi. Sen verran nirso kuitenkin olen, että suomitekstit on MUST.

Ettei menisi ihan kokonaan off topiciksi

Viime perjantaina viron reissulta tuli mukana suomeen seuraavat leffat(DVD):

Dodgeball (25 kr)
Romeo Must Die (25 kr)
Jäähyväiset tytöille (25 kr)
Along came Spider (25 kr)
Orange County (15 kr)
Sound of Thunder (25 kr)
Leffoille tuli siis yhteensä hintaa 140 kruunua eli noin 9 euroa(en ihan satavarma ole tuosta kurssista)

Kaikissa suomitekstit ja kaikki ostettu elektroniikka liikkeestä. Eivät siis ole piraatteja.

Turhahan se tosiaan on maksaa tyhjästä. Omasta n. 80 BD-elokuvan kertymästäni en ole yhdestäkään maksanut yli 10 euroa. Vaan eipä niistä olekaan kuin yksi Suomesta hankittu.

TV-sarjat ja harvinaisemmat friikkijulkaisut tulee vielä hankittua pääosin DVD-muodossa, mutta vähitellen niitäkin alkaa saada jo järkevämmillä hintalapuilla varustettuina myös sinisäteinä.

Ja itse aihetta liipatakseni: tuorein hankinta on Torchwood-sarjan ykköskausi HD DVD -formaatissa kotiin karvan verran alle 20 eurolla.

Mikä formaatti Joonatin?

Valikoimasta päätellen BD. :)
(Nuo on kaikki nykyään suht järkihintaisia BD-nimikkeitä.)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oukei. Kyllä tuo Blu-ray houkuttelee mutta josko ne soittimien hinnat sieltä joskus tulisi koko kansan saataville :)

Tuon paprikan haluaisin nähdä kyllä teräväpiirtona, sen verran visuaalinen kokemus oli jo deeveedeellä.

Kyllä mä tiedän että importtaamalla saa halvemmalla (enkä itsekään sentään noin paljon maksanut kun mitä ulosmyyntihinnat on), mutta koko leffakokoelma (96 BD:tä) koostuu 100% suomijulkaisuista eikä tule sisältämään mitään muuta missään vaiheessa.

Onhan se niinkin niin. Periaatteita on hyvä olla. :) Itsellä ei ole varaa maksaa tämän maan ryöstöhintoja, niin joutuu tyytymään välillä tuommoisiin leveämpiin blu-ray koteloihin.

Lisää HD-DVD:tä leffahyllyn täytteeksi

- Harry Potter and the Philosophers Stone
- Harry Potter and the Order of the Phoenix
- V for Vendetta
- The Fugitive
- The Last Samurai
- Superman Returns
- Firewall
- Enter the Dragon
- Constantine

Playstä tilattu Harry Potter-setti on yhtä vaille saapunut ja muut osat saapuivat kuitenkin jo tiistaina. Pahalta näyttää. Kolme leffaa olisi vielä matkalla ja hyllyssä on tällä hetkellä 23 leffaa.

Amazon BluRays
David Gilmour: Remember That Night - Live At The Royal Albert Hall
Elton John: Elton 60 - Live At Madison Square Garden

Tänään tuli Play comista kotiin HD DVD:tä.
JarHead
Holiday
Atonement
Blood Diamond

Apollo 13 on tuosta lähetyksestä yhä matkalla

Ensiviikolla odotetaan HD DVD:tä
Item : Blade Runner: Final Cut (2 Discs)
Item : Carlito's Way
Item : Full Metal Jacket: Deluxe Edition
Item : Happy Feet
Item : March Of The Penguins
Item : Music And Lyrics
Item : Ocean's Thirteen (13)
Item : The Good Shepherd

Discshopista:

10,000 B.C. (Blu-Ray) 24,95
Syntyneet tappajiksi (Blu-Ray) 26,95

97. BD-leffa

There Will Be Blood

Verkkiksestä ja normaalit kuolevaiset sais siellä maksaa 29,90e.

Eka BlueRayni No Country For Old Men. Napaketulta ostin 15 eunukilla mikä on kyllä maksimi, mutta kun leffa on niin hyvä niin ei paljoa haittaa.

Teatterissa ajattelin, että tästä olisi kiva omistaa teräväpiirto-versio kun niin viipyileviä otoksia oli joka paikkaan tungettu :)

Nyt tuli ostettua pari sinikiekkoa lisää, Batman Begins ja There Will Be Blood. Ensimmäisen olen jo DVD:llä nähnyt lukuisia kertoja, mutta pitää vielä nähdä ja kuulla kunnon äänillä. Toivottavasti jälkimmäinen leffa on hyvä, se oli puhdas heräteosto.

PTU
Happiness Of Katakuris

Tuli tänään anttilasta otettua kun olivat vain 4e kappale.

Anttilasta sellaisia teoksia, joiden olisi pitänyt koristaa hyllyäni jo pitkään.

To Live and Die in L.A ~5
Snatch - Hävyttömät ~5
Oz - The Third Season ~15

Ylös Bottom