Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onhan toi 100% suomilinja hieno juttu... Hänelle itselleenkin mukavaa sen takia, että kaikki kotelot on niitä hienompia kapeita malleja. Suomen tuenta on aina jees ja vaikka itse tilaan paljon ulkomailta, ostan myös suomesta että saa edes vähän tukea nämä suomen myynnit.
Onhan toi 100% suomilinja hieno juttu... Hänelle itselleenkin mukavaa sen takia, että kaikki kotelot on niitä hienompia kapeita malleja. Suomen tuenta on aina jees ja vaikka itse tilaan paljon ulkomailta, ostan myös suomesta että saa edes vähän tukea nämä suomen myynnit.
Rupean sitten ostamaan Suomijulkaisuja Suomesta kun hinnat putoavat alle 20 euroon/BD. Itse olen 50 Bluraysta maksanut keskimäärin 15 euroa/kpl. Ei oo varaa maksaa tuplahintoja huvikseen.
Rupean sitten ostamaan Suomijulkaisuja Suomesta kun hinnat putoavat alle 20 euroon/BD. Itse olen 50 Bluraysta maksanut keskimäärin 15 euroa/kpl. Ei oo varaa maksaa tuplahintoja huvikseen.
Mikä formaatti Joonatin?
Kyllä mä tiedän että importtaamalla saa halvemmalla (enkä itsekään sentään noin paljon maksanut kun mitä ulosmyyntihinnat on), mutta koko leffakokoelma (96 BD:tä) koostuu 100% suomijulkaisuista eikä tule sisältämään mitään muuta missään vaiheessa.
97. BD-leffa
There Will Be Blood
Verkkiksestä ja normaalit kuolevaiset sais siellä maksaa 29,90e.
97. BD-leffa
There Will Be Blood
Verkkiksestä ja normaalit kuolevaiset sais siellä maksaa 29,90e.