Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Amazon on yleensä todella asiallinen viallisten tuotteiden kanssa (kunhan on itsekkin asiallinen yhteydenotoissa). Usein eivät vaadi edes viallista pakettia takaisin. Kannattaa kuitenkin varautua odottamaan heti asiakaspalvelun ruuhkia, varsin tähän aikaan vuodesta.mikaju sanoi:Tänään tuli kovasti odottamani Blade Runner 5 x HD-DVD Amazonilta mutta kuinka ollakaan, Amazonin huolellisesta pakkaamisesta huolimatta HD-DVD nro 5 eli Final Cut oli irronnut kotelostaan ja naarmuuntunut vituiksi.. asia on vähintäänkin vakava sillä tuo Blade Runner boxi on minulle varmaan koko vuoden odotetuin leffa.
Ei nyt välttämättä ihan tähän säikeeseen kuulu mutta miten Amazon suhtautuu palautuksiin eli korvavatko suosiolla kaikki kulut etc?
Turhankin tuoreessa muistissa on play.com:in asiakaspalvelu joka todellakin on maailman syvimmästä perseestä..toivottavasti maailman suurin verkkokauppa pystyy parempaan.
Olen ehkä hieman liian puolueellinen vastaamaan tuohon saitin tietojen oikeellisuuteenpeikkis sanoi:Osu silmiin Amazon.comissa tuo Ocean's Trilogy Bru-ray boxi. Postikuluineen hintaan tulis ~ 42,50 eli n. 14 per leffa. Hinta on kohdallaan, mutta osaako joku sanoa että toimiiko toi A- alueen julkasu mun Euroopan PS3:ssa? Täällä http://bluray.liesinc.net/ sanotaan, että toimii. Mutta onko tohon luottaminen?![]()
Maxx sanoi:Olen ehkä hieman liian puolueellinen vastaamaan tuohon saitin tietojen oikeellisuuteen, mutta se kyllä pitää paikkansa että Ocean's leffat ovat aluekoodittomia. Warner Bros. ei käytä aluekoodeja edes uudemmissa elokuvissa.
Eilen saapui.
Memoirs of Geisha - (Blu-ray), 13.50
First Blood - (Blu ray), 13.50
Rahti oli pikkuisen yli 6.
Molemmat Amazonista.. Memoirssin hinta on näköjään tippunut tuon jälkeen ja maksaa nyt noin 10.